Kawasaki Z1000 Z750(s) Plaza 58

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar hebben jullie je uitlaat / uitlaten besteld ? Ben alvast even rond aan het kijken voor mijn z1000 '04 . Die mivv dempers klinken echt geil , en die akrapovic zijn ook mooi :)


MIVV GP ziet er super uit en klinkt ook geweldig. :} :}
Ik zou ook een setje bestellen maar helaas door wat pech met de auto moet ik het ff uitstellen.

op marktplaats zag ik nu een advertentie staan met ook wel toffe dempers. Weet niet hoe ze klinken maar zien er wel goed uit. Hebber er geen E-keur op zit.
 
Bedankt allemaal!

wat ik me afvroeg,
ik ben opzoek naar een ruitje om mn Z wat fijner door de wind te laten snijden, maar zie zoveel verschillende merken/type dat ik niet weet welke het meest praktisch, maar ook mooi is??

jullie???

Kijk bv eens naar de Fabbri Gen-X Tour en Race...scheelt t heel veel??
en ik vind zo;n hele grote ook weer niet mooi...(ja t oog wil ook wat)

Ik heb zelf de het Biondi Dark windscherm op mijn motor. Wordt bevestigd op originele schroeven en stelt niet veel voor.

Foto's van motor met dat windscherm:
http://www.bd-specials.com/pagina's/Z750_mtg_evo.htm
 

Nu begin ik toch nieuwsgierig te worden :+ Aangezien je Z al redelijk verbouwd is. Wat ben je nu eigenlijk precies van plan.

Titanium bochtjes ? :] Heb ik ook naar zitten kijken, het jammere is alleen dat je dan niet meer met 2 dempers kan rijden. Omdat alle bochtensets naar 1 demper zijn.


Dan even iets anders, ik heb laatst iemand gezien die een metalen kettingbeschermer had. Aangezien dit iets mooier :+ is als dat plastieke geval wat er standaard op zit, ben ik ook op zoek naar zo'n ding. Iemand een idee waar je die dingen kan krijgen :]
 
Dan even iets anders, ik heb laatst iemand gezien die een metalen kettingbeschermer had. Aangezien dit iets mooier :+ is als dat plastieke geval wat er standaard op zit, ben ik ook op zoek naar zo'n ding. Iemand een idee waar je die dingen kan krijgen :]


misschien even op eBay kijken... staan er genoeg :)


alweer ruim 2500 posts... wie opent een nieuwe Z plaZa...?
 
Laatst bewerkt:
zoo weer terug van een weekje oefening in duitsland...

dit weekend komen er 2 mannen van 8 en 10 logeren dus moet nog iets gaan bedenken wat we allemaal gaan doen...

ideeén zijn welkom :)
 
tijd om voor te stellen na al een lange tijd meegelezen te hebben!

Mijn naam is Randy, 25 jaar en komt uit Den Bosch.

Ik heb sinds vrijdag een Z750 ('07) en mn rijbewijs sinds augustus.

even een pic van mn Z

[afbeelding]
[afbeelding]

toevallig nog meer bosche Z-etters aanwezig? :W

:W welkom...
kijk ook is een keer op topic eindhoven ;) zijn ook een aantal lui uit den bosch bij :W
 
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan