Kawasaki Z1000 Z750(s) Plaza 58

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft iemand in de buurt de mogelijkheid om een onderste lagerschaal van het balhoofd af te krijgen?? :?


als tie toch vervangen wordt zijn er wel wat mogelijkheden .

images


als je een brander setje hebt op 1 klein puntje warm stoken en met veel water snel afkoelen. (en anders de dremel d'r in.)

nieuwe erop zetten door hem in een oude frituurpan met motor olie warm maken en er omheen leggen.
 
Welke winkel dan ga ik op onderzoek uit :P

Vraag in de motorzaak naar velgenlint en als je geluk hebt kunnen ze je heel wat kleuren leveren en anders bestellen, merk maakt niet uit, product is vrijwel altijd hetzelfde (kleur is toch belangrijker).

En alle nieuwe Z rijders welkom natuurlijk :)
 
Aloha *O*


@dnbok tis al gelukt, beitel eronder en tikken kwam simpel los eigenlijk.
dus de voorkant van de circuitslet zit weer inelkaar.
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand in de buurt de mogelijkheid om een onderste lagerschaal van het balhoofd af te krijgen?? :?

door slijpen... wel opletten dat je de "zitting" van het lager niet (teveel) beschadigd

de nieuwe lagerschaal verwarmen in olie (pannetje op het fornuis) tot 100 graden.
en dan zou die zo op zijn plaats moeten glijden.

suc6
 
als tie toch vervangen wordt zijn er wel wat mogelijkheden .

[afbeelding]

als je een brander setje hebt op 1 klein puntje warm stoken en met veel water snel afkoelen. (en anders de dremel d'r in.)

nieuwe erop zetten door hem in een oude frituurpan met motor olie warm maken en er omheen leggen.

:Y dat bedoelde ik dus

:+
 
Gister wat gefotoshopped. Want ik kan mij dat anders allemaal moeilijk voorstellen. :/
Het is een idee dus als jullie opmerkingen, ideeën of verbeteringen hebben dan hoor ik het graag. Ik wil gewoon wat meer kleur er in krijgen want helemaal zwart vind ik saai...

Ik hoor het wel ;)

Saluti!
full
 
Gister wat gefotoshopped. Want ik kan mij dat anders allemaal moeilijk voorstellen. :/
Het is een idee dus als jullie opmerkingen, ideeën of verbeteringen hebben dan hoor ik het graag. Ik wil gewoon wat meer kleur er in krijgen want helemaal zwart vind ik saai...

Ik hoor het wel ;)

Saluti![afbeelding]

Dit is hem in ieder geval met groene wheelstriping:

full


Mag deze trouwens op de startpagina?

Vind de andere groene accenten inderdaad ook erg vet!
 
Vraag in de motorzaak naar velgenlint en als je geluk hebt kunnen ze je heel wat kleuren leveren en anders bestellen, merk maakt niet uit, product is vrijwel altijd hetzelfde (kleur is toch belangrijker).

En alle nieuwe Z rijders welkom natuurlijk :)

Daarom, ik vind die kleur juist wel gaaf staan en daarom wil ik graag weten waar het vandaag komt zodat ik achter de juiste kleur kan komen.
 
Daarom, ik vind die kleur juist wel gaaf staan en daarom wil ik graag weten waar het vandaag komt zodat ik achter de juiste kleur kan komen.
Misschien heb je hier iets aan : Velgstriping

Denk niet dat Kawa-Tony je kan vertellen waar het vandaan komt aangezien het er waarschijnlijk al opzat toen hij hem kocht. Verder zijn de meeste allemaal 6mm breed en kleuren zijn gewoon nagenoeg hetzelfde..

Zit door deze site ook zelf te denken aan een Witte striping met in het groen Kawasaki ertussen..
 
Laatst bewerkt:
Misschien heb je hier iets aan : Velgstriping

Denk niet dat Kawa-Tony je kan vertellen waar het vandaan komt aangezien het er waarschijnlijk al opzat toen hij hem kocht. Verder zijn de meeste allemaal 6mm breed en kleuren zijn gewoon nagenoeg hetzelfde..

Zit door deze site ook zelf te denken aan een Witte striping met in het groen Kawasaki ertussen..

Ik heb al veschillende Z750's gezien met zilveren velgen en Kawa groen rimstriping, maar dit vind ik persoonlijk niet zo super. Ik vond de striping van kawa-tony mooi, omdat dit een wat apparte kleur is en eruit knalt. Ik heb ook gekeken maar kan wel fluoriserend groen bestellen op http://www.motorsticker.nl (www.motorsticker.nl), metallic groen ben ik nog niet tegen gekomen.
 
Ik heb al veschillende Z750's gezien met zilveren velgen en Kawa groen rimstriping, maar dit vind ik persoonlijk niet zo super. Ik vond de striping van kawa-tony mooi, omdat dit een wat apparte kleur is en eruit knalt. Ik heb ook gekeken maar kan wel fluoriserend groen bestellen op www.motorsticker.nl, metallic groen ben ik nog niet tegen gekomen.

Volgens mij is de striping ook niet in Metallic.. Alleen de motor zelf is een andere groen metallic dan die in NL geleverd wordt. Metallic striping ben ik ook nog niet tegen gekomen, enige optie is daarvoor denk ik gewoon laten spuiten.
 
Vandaag bij Horeon motoren een gebruikte dynamodekesel gevonden *O*
Mijn hand is uit het verband, ziet er niet uit alles dik en onder het bloed, koste even tijd voordat ik het verband los had van de door de arts gemaakte sneetjes.
Nu langzaam weer een beetje gaan bewegen, zal niet makkelijk gaan de hand is nog zeer stijf en pijnlijk.
Maar we zijn weer een stapje verder *O*
Mis nu wel de 19e sept de centennial TT assen ;(
 
Laatst bewerkt:
Hey, nog ff voorstellen..

Lees en Post (erg) soms in dit topic al even mee maar heb me eigenlijk nog nooit voorgesteld geloof ik... Ben dus Remco aka Petit en kom uit Papendrecht. Hiervoor eerst een 600 SRAD gereden en daarna een GSX-R K8. Nu een 2010 Z750 en mag wel zeggen dat deze fiets tot zover me het beste bevalt.


Zo staat hij er nu bij, nog veel teveel dingen om eraan te doen ;)
[http://94.100.114.26/1090250001-1090300000/1090287801-1090287900/1090287842_6_Mfh2.jpeg (afbeelding)]

[http://94.100.114.99/1090250001-1090300000/1090288501-1090288600/1090288569_6_-Snh.jpeg (afbeelding)]



Mooi, en gefeliciteerd met de Zet. :Y :]

Oh ja, en welkom. :W :)
 
Leuk!!

http://www.oddcast.com/home/demos/tts/tts_example.php?sitepal (Best Text-to-Speech Demo: Create Talking Avatars and Online Characters | SitePal TTS Demo)
 
2d1hk1.jpg


Zo, ook maar even voorstellen. Ik ben Geo, 22 jaartjes jong en woon in Bloemendaal.
Vanochtend aangeschaft en ben er niet meer vanaf te slaan!
Zitten al wat leuke dingetjes, o.a. de uitlaat vind ik erg mooi klinken zonder db-killer :D
 
[http://i51.tinypic.com/2d1hk1.jpg (afbeelding)]

Zo, ook maar even voorstellen. Ik ben Geo, 22 jaartjes jong en woon in Bloemendaal.
Vanochtend aangeschaft en ben er niet meer vanaf te slaan!
Zitten al wat leuke dingetjes, o.a. de uitlaat vind ik erg mooi klinken zonder db-killer :D



Jij ook welkom hier, :Y en vele veilige km met je Zet. :] *O* :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan