Kawasaki Z1000 Z750(s) Plaza 58

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh :Z
Wat is iedereen kortaf tegenwoordig? Niks zinnigs te melden?

Blijf dan aan de lijn....ik heb een spionagefoto van de nieuwste Z, gespot in Kroatie. Staat ergens tussen de vakantiefoto's dus moet hem nog opzoeken.
 
Mogguh :Z
Wat is iedereen kortaf tegenwoordig? Niks zinnigs te melden?

Blijf dan aan de lijn....ik heb een spionagefoto van de nieuwste Z, gespot in Kroatie. Staat ergens tussen de vakantiefoto's dus moet hem nog opzoeken.
kortaf,wie?ik? :(





_O-
 
Mogguh :Z
Wat is iedereen kortaf tegenwoordig? Niks zinnigs te melden?

Blijf dan aan de lijn....ik heb een spionagefoto van de nieuwste Z, gespot in Kroatie. Staat ergens tussen de vakantiefoto's dus moet hem nog opzoeken.

Druk met werken :+ !! Tweede week al gelijk week cursus, cursus wel gehaald dus mag blijven :P !! Heb nog nooit zo weinig achter een computer gezeten in één week, hooguit één uur ofzo haha.. Alle tijd naast werken gaat naar vriendin, sporten, hobbies en als de zon een beetje wilt schijnen motorrijden :P !!

Des al niet te min een goede morgen for all! (ben uiteraard wel benieuwd naar die spionage foto :P !!
 
Oe!! Hoor ik hier een tripje aankomen door zuid limburg? Poke me maar als die komt. Ga ik wel mee. Woon er tenslotte middenin.
haha er zijn hier nog 1 of 2 limburgers.
Miss nog een paar brabanders die mee willen?

vanaf ehv is een het halfuurtje rijden
 
Een goedenavond all.... Ik ben weer back in town. Lekker even weg geweest met m'n liefje naar Kroatie. Schitterend land.
OOK voor de motorrijder!! :9~

Op de heenweg via o.a. Oostenrijk en Italie. Alles lekker binnendoor. 4 dagen over gedaan om op het eindpunt te komen. Moesten de laatste dag nog doorrijden ook. })

Ik heb in 12 dagen meer bochten gezien dan in Nederland in 2 jaar. :Y Geweldig.

Alleen jammer dat we in de auto zaten. Maar dat komt nog wel een keer goed.

Alle nieuwen: welkom.
Alle jarigen: gefeliciteerd.
Iedereen die gevallen is: stom en beloof me dat je dat nooit meer doet. B| Beterschap en succes met het herstel van de Z.
Iedereen die gereden heeft: lekker he?
Iedereen die onderdelen zoekt: veel succes. Ik heb nog een koppelingsdeksel model 03-07 in de anbieding.
Iedereen die een ketting heeft vervangen of een lager: geniet van de/het nieuwe...

Mazzel,

:W



Sutra, welkom back. :Y :W
 
Mogguh :Z
Wat is iedereen kortaf tegenwoordig? Niks zinnigs te melden?

Blijf dan aan de lijn....ik heb een spionagefoto van de nieuwste Z, gespot in Kroatie. Staat ergens tussen de vakantiefoto's dus moet hem nog opzoeken.
vandaag nog ff wezen werken.
ben pas net terug, dus vanochtend ff niet zo'n zin om een lange post te maken.
 
Ikke ook! *O* :]

Was wel erg druk met wielrenners op (een groot deel van) de Mergellandroute. -O-
Heb jou niet gezien! :N



Ja dat klopt een hoop wielrenners, dat woord langzaam wel irritant. |(

Ik heb je ook niet gezien. :N :)

Ik heb in Epen nog lekker een ijsje gegeten. :Y :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan