Kawasaki Z1000 Z750(s) Plaza 58

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou daar ook wel eens willen blazu

jammer dat het voor ons 200+ is om er tekomen.

Vandaag met z'n 2en de dijken van N-H gehad [zelfs de doodlopende] _O-

was wel top

:W



Ik ben ook wel en's naar Utrecht gereden voor de dijken tocht, :] en dat waren ook 200 km


voor mij. :Y :)
 
Zou daar ook wel eens willen blazu
jammer dat het voor ons 200+ is om er tekomen.
Vandaag met z'n 2en de dijken van N-H gehad [zelfs de doodlopende] _O-
was wel top

:W

Goeiemorgen! :W

Ben vorig jaar in één dag in de Eiffel naar Cochem gereden en terug: 500 km.
Het Ardennenritje van Lukkes wordt (incl. heen en terug) voor mij ook ca. 500 km.
De Mergellandroute van gisteren was (incl. heen en terug) 'slechts' 260 km.

Er zijn onderweg genoeg terrasjes met panoramauitzicht om van die houten kont af te komen! :9
 
Goeiemorgen! :W

Ben vorig jaar in één dag in de Eiffel naar Cochem gereden en terug: 500 km.
Het Ardennenritje van Lukkes wordt (incl. heen en terug) voor mij ook ca. 500 km.
De Mergellandroute van gisteren was (incl. heen en terug) 'slechts' 260 km.

Er zijn onderweg genoeg terrasjes met panoramauitzicht om van die houten kont af te komen! :9


MAAK ME GEK!!!! :Y

ik zit alweer een tijdje in een corbin zadel. *O*

nou nog de tijd vinden om er de heledag in te zitte.

maar het komt goed :]

:Z
 
Goede middag allemaal!!

Gister weer een mooie stukje kunnen rijden in Gelderland en Brabant.. Onderweg gestoken door een wesp in me neus, dus direct zo'n formule 1 sok gekocht voor over men hoofd haha..

Daarnaast ben ik mijn (als ik er op zit) linker stuurgewicht verloren onder het rijden, heeft één van jullie er toevallig nog één liggen of een setje voor een redelijke prijs?

Al met al een zeer leuke motordag geweest en baal ik er goed van dat het vandaag zo'n slecht weer is :( !!

Alvast bedankt,

Groeten,

Martijn
 
Zoals beloofd, een spionage foto van een nieuwe Z.
Ik hoop dat dit concept omgezet wordt in een productieversie. :Y Vind ik wel gaaf....
full
 
Goede middag allemaal!!

Gister weer een mooie stukje kunnen rijden in Gelderland en Brabant.. Onderweg gestoken door een wesp in me neus, dus direct zo'n formule 1 sok gekocht voor over men hoofd haha..

Daarnaast ben ik mijn (als ik er op zit) linker stuurgewicht verloren onder het rijden, heeft één van jullie er toevallig nog één liggen of een setje voor een redelijke prijs?

Al met al een zeer leuke motordag geweest en baal ik er goed van dat het vandaag zo'n slecht weer is :( !!

Alvast bedankt,

Groeten,

Martijn
_O- Dat zal zeer gedaan hebben. }) En nu? Een dikke gok? _O-
 
Nog één over Kroatie dan: het zijn daar geen liefhebbers van de iets oudere supersportmotoren. Tenminste, dat maak ik op uit dit verkeersbord;
full
 
Goeiemorgen! :W

Ben vorig jaar in één dag in de Eiffel naar Cochem gereden en terug: 500 km.
Het Ardennenritje van Lukkes wordt (incl. heen en terug) voor mij ook ca. 500 km.
De Mergellandroute van gisteren was (incl. heen en terug) 'slechts' 260 km.

Er zijn onderweg genoeg terrasjes met panoramauitzicht om van die houten kont af te komen! :9



Ja Ad, :Y :] *O* dat was een mooie rit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan