Den Bosch en omgeving deel 9 ; MC de Brand

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe snel zal
die motor ongeveer worden en hoeveel koppel //
die nieuwe motor bedoel ik
waarvan hier boven een link staat
 
sorry mannen, ik heb me onderweg bedacht en ben ff lekker wezen knallen. Niet naar de brand geweest maar ff lekker uitgewaaid.

Rob de motor in het linkje is nog niet te koop. spionagefoto's zoals het kopje leest.
Maar wel vette foto's. benieuwd wanneer corne zijn sok leegmaakt :)
 
ja dat stond erbij idd dat die dit jaar pas
op een beurs in italie te zien zou zijn.
maar ik vroeg me meer af hoe snel die
zou zijn en hoeveel koppel aangezien het meestal
2 cilinders zijn en dan een 1200 blok erin
en een nieuw blok dus beter als de oude waarschijnlijk.
maar was het leuk waar ben je allemaal geweest ?
 
Het uiterlijk mag er wezen in ieder geval, en de specs zullen wel weer verbazend zijn.

Ik ben ff naar zaltbommel gereden, net voor de watertoren links. kom je op een gegeven moment op een heerlijk bochtendijkje , bij amerzoden richting heusden en dan over de brug richting a59 en weer terug
 
had wel mee gewild man
maarja andere keer beter.
wil ook een keer met zoveel mogelijk
mensen afspreken om naar de yzeren man te gaan
en proberen of corne ook mee kan dan alle motors naast elkaar zetten met
de yzeren op de achter grond en als corne dan een paar
mooie fotos kan maken zou een geweldig gezicht zijn
 
zoiets rob :)

DSC_1062.JPG
 
Echt waar volgens mij staat er ergens in me profiel verstopt dat mensen mij moeten uitdagen ofzo.Moet mijn verkoopsectie eens zien.Lijkt wel of het een regel is om mij uit te schelden ofzo.
 
Schoenmaker blijf bij je leest....Wat een gedrocht :N Laat HD of de jappen zoiets maken, maar kom op, een italiaanse cruiser....

In mijn sok zit sowieso verrekte weinig, hooguit een paar van de zure lucht gestorven boktorren, dus de hyper blijft de komende jaren :+

De centen die ik nog over heb dit jaar wil ik toch eens investeren in wat circuitdagen en misschien een SM cursus (supermotard wel te verstaan :+ )
 
Echt waar volgens mij staat er ergens in me profiel verstopt dat mensen mij moeten uitdagen ofzo.Moet mijn verkoopsectie eens zien.Lijkt wel of het een regel is om mij uit te schelden ofzo.


verkoopsectie wat is dat peter ???
btw ik mag je wel
 
Ik probeer niet opgefokt te raken maar bij sommige zoals deze mensen is dat ERG moeilijk.

Heb de admin een PM gestuurd of ie het kan verwijderen.
 
@Peer:Gewoon niet op reageren. Je hebt op zo'n groot forum nou eenmaal altijd pubers die ergens hun mening moeten ventileren. Waarschijnlijk ligt sesamstraat.nl eruit of zo.Maar je zou hem toch houden ?

@Corne: wa zedde me nou :) Gedrocht :) :)
Ik vind m wel iets hebben hoor. hahaha
Ja mijn sok kan ik ook weer gewoon als sok gebruiken ......
 
heb je ff geholpen
met een reactie peter daar in dar forum
schrok wel ff dacht dat je helemaal niet meer
kon gaan rijden
 
* junkieXL

een mooie plas kan ik wel regelen :)

dan zorg ik wel voor een mooie bruine berg :P


xd
en ik zorg wel voor de storm die het weg blaasd
 
Laatst bewerkt:
heb je ff geholpen
met een reactie peter daar in dar forum
schrok wel ff dacht dat je helemaal niet meer
kon gaan rijden

Jawel rijden gaat zeker wel alleen ik heb in Sep een maagverkleining gehad en heb nog dusdanig veel last dat ik merk met langere ritten erg veel last ervan krijg.

Maar het was de keuze.Jong sterven of die operatie.Ben sinds 27 september al 92 kilo afgevallen.Ook dit speelt mee want dat is VEEEEEEEl te veel.
Me littekens hoe klein ze ook zijn blijven erg gevoelig.De aanhechting van me darm op me maag is ook nog niet genezen en die plekken zitten precies tegen me tank.


Daarom ff kijken naar wat anders.

De Kawa z750 heeft mijn voorkeur op dit moment.Zoals ik dat stukje op die van Danny heb gereden was gewoon fijn.Ik zit eraan te denken om er een keer een dag een te huren om zo op lange afstanden te kijken of die beter is.Of Danny moet zo gul zijn ............... Hahahahah nee hoor.
 
Laatst bewerkt:
Omdat chatten een stukje sneller gaat dan via hier en misschien vinden sommige mensen dat wel leuk heb ik een chatbox opgezet.

Je bent vrij om er een kijkje te gaan nemen.

De link:

http://www.webhelpje.nl/chatbox/chatbox.php?name=Peerke2

Iedereen is welkom!!!!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan