Den Bosch en omgeving deel 9 ; MC de Brand

Status
Niet open voor verdere reacties.
industrie terrein tussen veghel en den bosch
hier staan we (groene cirkel)
[afbeelding]


Mooie foto he.

Misschien moeten we die in de openingspost zetten.Is wel duidelijk voor iedereen.


Vanavond ben ik na een aantal dagen weer ff te vinden op de brand.Me stress dagen zitten er weer op!!!
 
dat gaat hard hier! ik kijk ff een paar dagen niet ivm kermis in het dorp, en we zitten alweer op de 5e pagina van een nieuw topic!

Hier ff een foto'tje van mijn brommert voor in de OP


Uploaded with ImageShack.us

En je bent Maurits (motorfreak91) vergeten in de OP! zijn foto staat in de OP van deel 8
 
trouwens de plek op de brand in het groene circeltje klopt niet, daar zit la place,
dat is fietspad, we zitten 1 bocht verder naar beneden....

het moet op de hoek van "de scorpioen" zijn
 
Laatst bewerkt:
Vanavond geen Brand meeting jongens,t'gaat gruwelijk stormen zeggen ze. ;)
Of we moeten de Regenbikkel meeting houden natuurlijk,net zoals de eerste MFMM op 2 mei,nodigen we meteen Bikkel Bill uit.

Moet 'ie wel even in z'n naam vermelden dat 'ie hetero is.
 
Mensen wat is jullie ervaring met Xenon in de motor?

Ik vind me huidige licht zo slecht dat ik er andere verlichting in wil hebben.Ik zit alleen met 2 koplampen en dan zal het 2 xenon setjes worden of Bixenon.

Of zeggen jullie pak normale witte lampen ofzo die zijn net zo goed?

Ik had de zoekfunctie al gebruikt maar daar staat zo veel dat je er ook geen wijs uit komt.
 
Xenon, vind ik zelf super! mijn oude motor had xenon en mijn nieuwe motor binnenkort ook.

Auto's zien je goed, je hebt zelf veel meer licht en vergeet niet dat het veel mooier is!.

Ik ben vnnd vrij naar 9 uur wil ook een keer naar de brand komen ben er nooit geweest met mijn motor.
Kortom ik houd de forum in de gaten en als jullie daar gaan hangen vnnd dan kom ik denk ik ook!
 
ik ga nergens heen vanaaf het gaat om 7 uur flink regen volgens buienradar.
 
Laatst bewerkt:
Ik wacht ff met gaan om te kijken wat het weer doet.Anders ga ik misschien wel ff.
 
Hier druppelt het al dus ik ga niet.Word ook aardig zwart in de lucht.

Motortje heeft zijn pyama alweer aan en staat goed opgeborgen voor de storm.
Xenon, vind ik zelf super! mijn oude motor had xenon en mijn nieuwe motor binnenkort ook.

Auto's zien je goed, je hebt zelf veel meer licht en vergeet niet dat het veel mooier is!.

Is dat een beetje makkelijk zelf in te bouwen?Ik heb er helemaal geen kaas van gegeten vandaar.
 
Laatst bewerkt:
het gaat echt slecht worden dalijk, is een weeralarm afgegeven om na 6 uur thuis te blijven geloof ik....

en xenon stelt niks voor, heb het al een paar keer in een auto gebouwd
grootste gedeelte is gewoon plug en play
zou het zelf ook wel willen maar wil eigelijk ook dat alle 2 mn lampen gaan branden
zowel links als rechts en dat word met xenon dus lastiger...
 
Idd.Dat wil ik dus ook.Daar had ik al iets voor gevonden maar dat werkt niet met Xenon.
 
ff me camera op stellen, zullen wel veel mooie flitsen komen vanaaf :D wil ik wel even een paar vast leggen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan