MF Gooi en Vechtstreek deel * 79 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha..... op beide kan ik gewoon ja antwoorden, 't lijkt me alleen niet snugger dat ik dat zou gaan doen! :+


In ieder geval veel plezier, 't is vast niet zo heel druk. ;)

Ja dat snap ik ;)

Nee lijkt mij idd ook niet druk. Ik zou met een vriend gaan rijden, maar die vind het te warm en hij heeft alleen en winterjas.
 
:Z Mogguh




Straks ff hoes over de motor gooien, schijnt weer noodweer aan te komen
 
Laatst bewerkt:
Mittag! :W

Wàààànzinnig mooie schildering zeg! :}

Wel alles bij gelezen maar met een pauze er tussen dus ben de helft weer kwijt B|

Hoi all dan maar O-)
 
Werkse Noor :W

@ Barrt: Ik weet, maar eerst moet mn auto door zn APK en die heeft ook twee nieuwe banden nodig...als ze verder niks vinden en het blijft n beetje binnen de perken dan zit er redelijk snel ook wel n nieuwe achterband in voor de Fazer *D Anders gaat dat toch wat langer duren vrees ik...
 
Werkse Noor :W

@ Barrt: Ik weet, maar eerst moet mn auto door zn APK en die heeft ook twee nieuwe banden nodig...als ze verder niks vinden en het blijft n beetje binnen de perken dan zit er redelijk snel ook wel n nieuwe achterband in voor de Fazer *D Anders gaat dat toch wat langer duren vrees ik...


Anders koop je een setje gebruikte circuitbanden :Y

Ik heb hier nog een Pilot Power 2CT liggen (180)
 
Anders koop je een setje gebruikte circuitbanden :Y

Ik heb hier nog een Pilot Power 2CT liggen (180)

Ik moet geloof ik 160 hebben?
En circuit banden, mag dat ook gewoon de weg dan? Plus rijd dat ook n beetje op de weg? Ben geen bochtenkoning verder, weinig eisen maar toch.
N weinig gebruikt setje zou eventueel wel n tussenoplossing zijn maar wil toch eersty de APK afwachten ;)
 
Ik moet geloof ik 160 hebben?
En circuit banden, mag dat ook gewoon de weg dan? Plus rijd dat ook n beetje op de weg? Ben geen bochtenkoning verder, weinig eisen maar toch.
N weinig gebruikt setje zou eventueel wel n tussenoplossing zijn maar wil toch eersty de APK afwachten ;)


Gebruikte circuitbanden zijn meestal gewone wegbanden.
Maar die gasten rijden zo'n nwe band met een paar rondjes op. Of dat ze niet meer goed genoeg zijn.
En die koop je dan voor een habbekrats en kan je nog een hele tijd mee op de weg rijden.
Maar als je 160 nodig hebt geef ik je weinig kans helaas.
 
Laatst bewerkt:
Gebruikte circuitbanden zijn gewone wegbanden.
Maar die gasten rijden zo'n nwe band met een paar rondjes op. Of dat ze niet meer goed genoeg zijn.
En die koop je dan voor een habbekrats en kan je nog een hele tijd mee op de weg rijden.
Maar als je 160 nodig hebt geef ik je weinig kans helaas.

Hmmz nja thnx iig :) Kmoet sowiezo zo eens kijken wat er nu onder de motor ligt aan banden :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan