MF Gooi en Vechtstreek deel * 79 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet geloof ik 160 hebben?
En circuit banden, mag dat ook gewoon de weg dan? Plus rijd dat ook n beetje op de weg? Ben geen bochtenkoning verder, weinig eisen maar toch.
N weinig gebruikt setje zou eventueel wel n tussenoplossing zijn maar wil toch eersty de APK afwachten ;)
:N niet aan beginnen.

Circuitbanden zijn voor op het circuit.... de naam zegt het al.
Zeker op een natte weg krijg je problemen met die dingen.
 
Gewoon een goeie band kopen.
De Michelin Pilot Road II bijvoorbeeld. Als je die ff niet kunt betalen is fietsen een hele goeie optie ;)
 
:N niet aan beginnen.

Circuitbanden zijn voor op het circuit.... de naam zegt het al.


Ben ik niet helemaal met je eens...
... heb vroeger veel op ex-circuit banden gereden (vooral toen er nog zes sets per jaar doorgingen). Was anders gewoon niet meer te betalen. Maar dat waren vaak setjes supercorsa's etc.. Kwam ook mede doordat ik naast het circuit van Assen woonde. Daardoor reed ik regelmatig even langs om te kijken wat er te doen/te krijgen was.

Maar als het niet hoeft..... niet doen, zo sta ik er dan wel weer in. ;)
Als je geen circuit rijdt, koop dan een paar bandjes met een acceptabele levensduur.
 
Gewoon een goeie band kopen.
De Michelin Pilot Road II bijvoorbeeld. Als je die ff niet kunt betalen is fietsen een hele goeie optie ;)

Die band heb ik ook al behoorlijk in het vizier *D
En verder fietsen en de auto, motor is toch echt voor erbij op het moment, dus als het geld op is om te rijden is het jammer.
 
nee die is gangbaar :Y
Michelin Pilot Road II zou een goede kandidaat zijn voor banden inderdaad :Y

Ze leveren m niet overal, nja komt wel, over n paar weken eens goed druk om maken :P
En de Pilot Road's voldoen wel aan mn eisen, lange levensduur, enkel straatgebruik, prima wegbanden die niet de hoofdprijs kosten :)


En nu ga ik lunchen en even van de zon genieten nog :)
 
Ze leveren m niet overal, nja komt wel, over n paar weken eens goed druk om maken :P
En de Pilot Road's voldoen wel aan mn eisen, lange levensduur, enkel straatgebruik, prima wegbanden die niet de hoofdprijs kosten :)


En nu ga ik lunchen en even van de zon genieten nog :)
Wel de Road II pakken dan he (dus de Dual Compound). Zijn in aanschaf wel aan de hoge kant, maar daar staat levensduur, veiligheid (ook in de regen) weer tegenop :Y
 
~
Ben ik niet helemaal met je eens...

Hoeft ook niet :+



Ik heb er ondertussen ook zat ervaring mee en ook nu zitten ze onder de R1, maar ik ga er dus bvb niet op naar de eifel :N
Hier rij ik toch niet als het nat of koud is.


Als je ze moet kopen (niemand geeft ze weg) is het trouwens echt niet goedkoper.
Circuitrubbers zijn zo op. Een goeie straatband gaat veel langer mee.
 
Wel de Road II pakken dan he (dus de Dual Compound). Zijn in aanschaf wel aan de hoge kant, maar daar staat levensduur, veiligheid (ook in de regen) weer tegenop :Y

Uhu, de CT's geloof ik, gaan idd langer mee :)
En die aanschaf, tja als ik 1 jaar met n setje doe straks ben ik zeer tevreden ermee :)

En gebruikte circuit banden, nah zij doen ze ook niet voor niks weg en tja als ik dan geld erin stop liever banden waar ik niet om de paar 100 km hoef te kijken hoe ver ze al op zijn :)
 
Doe anders de Road Attack's 2. Zelfde idee als de Pilot Road 2, scheelt weer 100 euro op een setje. Rijdt heerlijk. *O*

Dunlop Roadsmarts schijnen ook erg goed te zijn. :)


Zo even Hilversum in, daarna topkuip frame slopen o.i.d. :9
 
Laatst bewerkt:
Zo, ook weer terug van een klein ritje op de brommert... mén wat klef warm zeg! -O-
Ben benieuwd of het na het 'noodweer' vanmiddag flink afkoelt.





:W
 
Zo, ook weer terug van een klein ritje op de brommert... mén wat klef warm zeg! -O-
Ben benieuwd of het na het 'noodweer' vanmiddag flink afkoelt.

:W

Het ziet ernaar uit dat heel Nederland woensdagmiddag te maken krijgt met zwaar onweer. Het oosten wordt het zwaarst getroffen, zeggen het KNMI en WeerOnline met een slag om de arm. De ANWB en de VerkeersInformatieDienst verwachten dat het weer tot problemen op de weg leidt.

Het onweer, de zware wind, de hagel en de regen trekken van het zuidwesten naar het noordoosten. Volgens de prognoses trekken de buien vooral over zee, 'maar de modellen schatten de wolken tot nu toe steeds te ver naar het westen in', zegt meteoroloog Elger Niemendal van WeerOnline.

Het is volgens hem lastig te voorspellen welke regio het zwaarst wordt getroffen. "Het ziet er naar uit dat het in het oosten het zwaarst wordt omdat het daar nu het warmst is." De Randstad blijft echter niet gespaard. Wel kan de overlast zo lokaal zijn dat tien kilometer van een zware onweersbui bijna niets te merken is.

Het onweer ontstaat doordat vanuit België een koud front Nederland inschuift en daar met het warme front botst. Hoe groter de temperatuursverschillen, hoe zwaarder het onweer. De situatie is volgens Niemendal vergelijkbaar met die van afgelopen maandag.


m.a.w.: we zien wel ;)
 
Ik zit ook al een tijdje op de radar te kijken maar 't gaat nog niet zo hard...

En verder.... blader ik alleen maar fotosites door met zwangere bolle buikjes.


Oh.... heb overigens ook een luxaflex gesloopt... -O-
 
Hier rommelt het al weken, heb veel last van voorweeen maar dat zegt helaas niks, kan zomaar nog een paar weken duren :X Ik zei gisteren nog tegen BB, zul je zien dat ik helemaal geverfd ben en dat mijn vliezen breken maar dat is gelukkig niet gebeurd :+

Enne de 14e is pas net begonnen hoor, het kan maar zo nog vandaag gebeuren dus wie weet *O*

Jammer juist...ik had een avondje vrij en kon best een handje helpen :P Een klein menneke op jouw gekleurde buik leggen was weer een heel ander feestje geweest *O*

Goed geslapen deze nacht:?

@BB: welkom (terug :?)
Zowaar ook vandaag ff hiero dus wie weet...is BB back in town..:?

Bedankt..... wij kijken er ook erg naar uit.... een nieuw avontuur.
Ongetwijfeld ééntje met poepluiers, fruithapjes en knuffels.. maar dat maakt het allemaal juist zo bijzonder. *D

Over bijzonder gesproken.... dat zijn die buikschilderingen (spirituele lichaamsbeschilderingen) van jou ook.
Daar al jouw beroep van gemaakt of nog steeds kampen met kids :?

Dat het een mooi avontuur wordt is zeker Kato! De knuffels zijn het leukste maar de poepluiers merk je als pappa vast niets van ;)

Ben met schilderen (thanx voort compliment)en mensen therapeutisch begeleiden steeds meer bezig. Nog geen volle praktijk dus nog lekker vast inkomen ernaast met de kidzzzzzz. Vanaf de 26ste weer 2 weekjes betaald naar Zuid Frankrijk...toch ook niet slecht...oke er lopen wat draken rond die je af toe weer het juiste pad moet wijzen ;)

En jij nog in de jeugdhulpverlening of totaal iets anders aant doen?

@ Coonie: Thanks meid...doe binnenkort 2 total bodypaints met 2 dames....iets voor jou ;)

Sjow BB gaat toch maar ff op de bike stappen en tussen wat buien door manoevreren als die komen ;) nu nog geen bui te bekennen....8-)

@ all: hev a neis and hot dee :W
 
Werkse Noor :W

@ Barrt: Ik weet, maar eerst moet mn auto door zn APK en die heeft ook twee nieuwe banden nodig...als ze verder niks vinden en het blijft n beetje binnen de perken dan zit er redelijk snel ook wel n nieuwe achterband in voor de Fazer *D Anders gaat dat toch wat langer duren vrees ik...

Altijd die koekblikken ;) haha ik duim voor je dat het alleen de banden zijn voor je auto *O*
 
Mocht er nog iemand bandjes willen winnen: Hocoparts.com :)

Komen aardig uit de test die Dunlops :) http://www.tyrepress.com/News/1/18/19075.html

Ik weet alleen deze vraag niet :P

Wat is het aantal podiumplaatsen dat Dunlop heeft behaalt in het ONK Supersport 600, tijdens de eerste 7 races van het seizoen?

Lees de vraag is goed! ;) Tijdens de eerste 7 races!!!
mogelijke antwoorden: 6, 11 en 21 nou 11 en 21 vallen af want uit 7 races kun je lijkt mij niet 11 of 21 keer winnen ;) dus moet het wel 6 zijn lijkt mij *O*
 
Lees de vraag is goed! ;) Tijdens de eerste 7 races!!!
mogelijke antwoorden: 6, 11 en 21 nou 11 en 21 vallen af want uit 7 races kun je lijkt mij niet 11 of 21 keer winnen ;) dus moet het wel 6 zijn lijkt mij *O*
:^


Want het podium heeft maar 3 plaatsen en dat zijn natuurlijk allemaal rijders met andere banden :+
 
Lees de vraag is goed! ;) Tijdens de eerste 7 races!!!
mogelijke antwoorden: 6, 11 en 21 nou 11 en 21 vallen af want uit 7 races kun je lijkt mij niet 11 of 21 keer winnen ;) dus moet het wel 6 zijn lijkt mij *O*

Wie zegt dat er maar 1 rijder op dunlops rijdt dan :?
kan net zo goed 11 zijn, 21 is erg onwaarschijnlijk tenzij het hele veld op dunlops rijdt :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan