MF Gooi en Vechtstreek deel * 79 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Coonie: Thanks meid...doe binnenkort 2 total bodypaints met 2 dames....iets voor jou ;)


more info please O-)

en viel spaB met rijden *O*


Voor Mies:


ken geen plaatje doen op het moment :')

|(

Doe jij er maar een voor mij in de plaats, maar nix ranzigs graag B|
 
Laatst bewerkt:
Toppie coon, doe er wat LEUKS mee :P

Edit; voorproefje voor vanavond?

m1dz7k1ae67h.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop op onweer.

Jezus, CJIB weet nu m'n adres hoor. Toch redelijk lang boetevrij gebleven, en nu over een periode van een kleine twee weken €300 bij elkaar gereden. :N Toch maar even wat scherper opletten, dat is een behoorlijke stap richting een nieuwe helm. :/
 
Ik hoop op onweer.

Jezus, CJIB weet nu m'n adres hoor. Toch redelijk lang boetevrij gebleven, en nu over een periode van een kleine twee weken €300 bij elkaar gereden. :N Toch maar even wat scherper opletten, dat is een behoorlijke stap richting een nieuwe helm. :/

Dat is zonde!!! Beter opletten in het vervolg dus!! Dat is het handige van mijn werk!! Ik ben zo vaak op de weg dat ik inmiddels wel weet waar de vaste flitsers staan en waar ze vaak staan te controleren!!

Ik duim voor je dat het voorlopig de laatste was ;)
 
Wel ff lekker gereden net!! Was richting Arie Molenaar gegaan daar over die saaie weg richting Schoonhoven daar de dijk op en helemaal tot aan Amerongen!! Was rustig op de dijk! Toen over de Amerongseberg en richting Zeist, toen Amersfoort aangehouden de A28 op toen de A1 op en daar nog ff lekker een paar bochtjes genomen!! (A) Bunschoten - Baarn dat stukje!! Toen weer richting H'sum. Is echt een ramp nu met die wegwerkzaamheden!!!
Kwam ik vlakbij Krooymans nog een Bugatti Veyron tegen!! Als je dan toch in de auto moet rijden, dan graag zo'n auto!! :P

Was wel erg warm moet ik zeggen!! Verkoeling is welkom!!!
 
Je mag de R ook hier wel even in de schuur zetten hoor voor deze ene keer. })

22.15 valt nog wel mee denk ik. Lijkt erop dat Amsterdam e.o. zo rond half zeven de volle laag krijgen, daarna is het geloof ik vrij vlot weer klaar. :)
 
*O* *O* Vakantie *O* *O*




Middag trouwens :W
Goeienacht hier :W

Waar beginnen ik....

In het vorige deeltje ben ik niet veel aanwezig geweest waarvoor excuses :Y

Oma voelt zich na de hartaanval (gepost in het vorige deeltje) beter dan daarvoor..
Ik begin lekker ingeburgert te raken op mijn nieuwe werkplek..
Rooster is nog wel een beetje een rommeltje maar daar wordt aan gewerkt..

Thuis zijn we druk bezig met een verhuizing.. niet dat er nu al spullen ingepakt zijn.. we zijn bezig met de aanvraag... mocht alles doorgaan heb ik wel nog verhuizers nodig.. maar daar over t.g.t. meer info..

Zal me best doen wat meer mee te lezen/posten in dit deeltje :Y

Zag in het vorige deel nog wel de buikschilderingen voorbij komen.. errug mooi :Y

Mochten er nog jarigen geweest zijn, evengoed van harte :Y

Nu nog maar een bakkie koffie.. Ruff heeft nachtdienst..

:Z
:W Ruff,
Mooi dat alles goed gaat met oma ;)
waar gaan jullie heen verhuizen, jullie wonen toch nog niet zo lang in Naarden?

Laat maar weten als je hulp nodig hebt, als ik vrij ben wil ik best even komen helpen ;)
 
een vayron op zwitsers kenteken ??


dan zat ik daar vanaf de gijsbrecht tot aan de loosdrechtseweg achter.


En inderdaad draait echt iedereen zn nek van zn romp om dat ding te blijven nakijken
 
een vayron op zwitsers kenteken ??


dan zat ik daar vanaf de gijsbrecht tot aan de loosdrechtseweg achter.


En inderdaad draait echt iedereen zn nek van zn romp om dat ding te blijven nakijken

Ja was idd met en zwitsers kenteken ;) maar ik zag hem op de soestdijkerstraatweg
 
Dat het een mooi avontuur wordt is zeker Kato! De knuffels zijn het leukste maar de poepluiers merk je als pappa vast niets van ;)

Ben met schilderen (thanx voort compliment)en mensen therapeutisch begeleiden steeds meer bezig. Nog geen volle praktijk dus nog lekker vast inkomen ernaast met de kidzzzzzz. Vanaf de 26ste weer 2 weekjes betaald naar Zuid Frankrijk...toch ook niet slecht...oke er lopen wat draken rond die je af toe weer het juiste pad moet wijzen ;)

En jij nog in de jeugdhulpverlening of totaal iets anders aant doen?

Hmmm.... de poepluiers voor mamma laten.... nee, daar komt niks van in. :N
Borstvoeding schijnt niet echt te stinken als het aan de andere kant er weer uitkomt... en ach.... anders maar wel.
Ik heb ook wel eens in een beerput gestaan met grotere kinderen die niet beter wisten dus dit zal ook vast goed gaan komen. *D

Jeugdhulpverlening is voor mij momenteel een gepasseerd station.
Ik zit momenteel in de auto's.... bij de importeur.
Dus géén betaalde "vakanties" meer in Zuid-Frankrijk, Noorwegen of Oostenrijk... helaas, want dat waren op zich de krenten uit de pap.
En dan met name de ski-kampen.... :Y

Leuk dat jij meer weet te doen met jouw creatieve- en therapeutische achtergrond.
Hopelijk kun jij daar in de toekomst volledig van gaan leven.
Alhoewel het werk met jongeren ook erg leuk blijft.
Soms mis ik het wel... de uren mis ik zeker.... wat een vrije tijd had ik toen. *O*
Doe de collegae maar eens de groeten.

Véél plezier op de Shivert! :W
 
Godallemachtig, waarom werkt niemand ff mee, zo vlak voor de vakantie!! B|

Vanmiddag bijvoorbeeld, ik bel de ANWB met de vraag hoe het staat met de aanvraag van m'n visacard. Twee weken geleden besteld en was geen probleem om dit voor m'n vakantie voor elkaar te krijgen. Nu een miep aan de foon: 'eh, ik zie helemaal geen aanvraag!' Ik: :? :(

Inmiddels spoedaanvraagje gedaan en meteen papieren via de mail verstuurd, maar moest er wel weer voor naar huis en weer terug naar m'n werk om het in te scannen, enz! Grmbl.... :(

Inmiddels weer thuis en wordt het tijd dat ik de kuipen ga schuren en hopelijk nog in de grondverf kan zetten vanavond! :/
 
Ow ja, wat een prachtige buikschildering Manuela! *O* *O* *O*

Deze complimenten zijn natuurlijk ook voor BB! ;)

En X deed het veels te vroeg, daarom ik nu maar eens! :P

Zwangere dames, een hele mooie bevalling toegewenst, dat het maar zonder problemen mag verlopen!! *D
(toekomstige) Papa's: Veel sterkte jullie, niet flauwvallen en zo, maar lekker meepuffen! ;)
 
Het gaat zo goed los ja *D




Best gaar van de warmte trouwens weer :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan