MF Gooi en Vechtstreek deel * 79 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier mooie blauwe lucht. Als de motor niet al uit elkaar lag was ik misschien nog wel even een stukje gaan sturen. _O-
 
Aaf! :W

Hoe is het hier!? Ik mocht (moest zelfs) voor de bui naar huis van mijn coordinator. Lief hoor! :Y

@ Poik, jij vroeg naar mijn werk geloof ik en ja, bevalt heel goed!!! :Y
 
Avond all! :W


Het is volgens hem lastig te voorspellen welke regio het zwaarst wordt getroffen. "Het ziet er naar uit dat het in het oosten het zwaarst wordt omdat het daar nu het warmst is." De Randstad blijft echter niet gespaard. Wel kan de overlast zo lokaal zijn dat tien kilometer van een zware onweersbui bijna niets te merken is.



m.a.w.: we zien wel ;)


Het viel hier in Amsterdam erg mee... Een paar flitsen en een flinke stortbui, maar daar is ook alles mee gezegd :)


Hey Diddle! Hoorde berichten dat op het forum een beschilderde toeter ronddwaalt ;) Leuk dat je een foto geplaatst hebt...zie alleen andere kant niet O-)

Leek mij goede reden om na wat jaartjes weers te komen kieken :X

Gelukkig zijn er nog een paar die weten wie ik ben :)

Gefeliciteerd Kato met de aankomende kleine *O* Gaaf dat je pappa wordt!

Ey Pino! Leuk dat je naar Portugal gaat...zal ik met je mee gaan :? ;)


Hey Sas :W

Knap staaltje werk hoor, dat schilderen! :Y
 
Ook ik ga Michelin PR2 bestellen als ik terug ben. Afremmen op de motor en naar boven speren vreet de achterband in no time weg. Die PP2CT _O-

Vandaag lekker niksen, was ook erg heet met weinig wind.

Ik kijk morgen hoe het weer is, dan ga ik naar Gardameer. Als daar te druk is met toeristenverkeer, ga ik rechtsomkeren. Achter de verkeer in de vele tunnels aan de westkant van Gardameer hobbelen is 3x niks. :N Voordat ik bij Gardameer ben, rij ik eerst vanaf Trento de slingerweg op naar Monte Bondone. Wilco is met Achi ook zo omhoog gereden. Serpetent-weg. :9~
 
Avond allemaal! :W

Pas op hoor Noor..! ;) :W
@ Poik, werkse!!! :Y

@ de rest, iedereen weggespoeld?! ;)
Ja Poik, werkse! :W

Nope, hier nog veilig hoog en droog.. Of mn motor er ook zo aan toe is, beneden in de kelder, is nog maar de vraag. Dat zie ik morgenochtend wel weer denk ik.. :Z
Zondag mooi weer. Misschien een ritje doen in de ochtend?
Als het andere bij mij niet doorgaat op de zondagochtend ga ik mee! :]





Truste/werkse/studeerse/whatever.. :Z

Laturzzzzzzzzz :z
 
Dat andere gebouw zouden ze twee jaar geleden ook al naar toe gaan. :')

M'n elektrotechniek docent is de vader van een MF'er. Kleine wereld. Die is nu werkloos, contracten worden niet meer verlengd. Reden die gegeven is is dat blijkbaar VTOC hierna geen contract meer heeft met de Luchtmacht. De huidige lichtingen worden afgemaakt, daarna is het over en uit. Geloof ik. :)
Oke, ik weet over welke leraar je het hebt dan.
Hij heeft wel is over verteld over zijn zoon op MF :P
IK wist dat hij weg was, maar niet dat dit de rede was ;)
 
Laatst bewerkt:
Ook ik ga Michelin PR2 bestellen als ik terug ben. Afremmen op de motor en naar boven speren vreet de achterband in no time weg. Die PP2CT _O-

Vandaag lekker niksen, was ook erg heet met weinig wind.

Ik kijk morgen hoe het weer is, dan ga ik naar Gardameer. Als daar te druk is met toeristenverkeer, ga ik rechtsomkeren. Achter de verkeer in de vele tunnels aan de westkant van Gardameer hobbelen is 3x niks. :N Voordat ik bij Gardameer ben, rij ik eerst vanaf Trento de slingerweg op naar Monte Bondone. Wilco is met Achi ook zo omhoog gereden. Serpetent-weg. :9~~


Ik heb je even ge-pbt :+
 
Avond :W

@ Motorhoezen: Ghi nu je het zo zegt klinkt het wel logisch, ik heb de hoes erom gelaten en kwas ook niet thuis maar de motor staat nog netjes op zn wielen *D

En nu ga ik snel naar bed, morgen beginnen met de puinhopen van de Zwarte Cross opruimen... :X

Snurkse :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan