MF Gooi en Vechtstreek deel * 79 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naaf allen :W

Laatste nachtje.. daarna zit ik vrijdag bij NPO.. ook gezellig.. :Y

@ Jego.. we wonen idd pas een jaar in de Vesting.. maar zijn er wel achter dat het huisje aan de kleine kant is.. mijn lieve vrouw had een oproep voor woning ruil geplaatst, gewoon om te kijken wie/wat er op zou reageren, en wat denk je.. een reactie van iemand met een 5 kamer gezinswoning net buiten de Vesting die graag met ons zou willen ruilen...

Dan ga je es bij elkaar kijken.. ben je het eens ga je naar de woningstichting etc etc etc..
Woningstichting Naarden heeft al goedkeuring gegeven, moeten nu nog toestemming krijgen van Dudok wonen..

Zodra de toestemmingen van alle partijen op groen staan gaan we met de lieve dame van ons toekomstige huis om de tafel zitten om e.e.a. te regelen, zoals de verhuizing..

We (lees mijn vrouw) heeft al een datum in gedachten wanneer ze dan over zou willen.. laat dat nou net in de periode vallen dat mijn fam. op vakantie is en dus niet kan helpen..

Vandaar dat ik hier een oproepje deed.. het verhuizen moet namelijk op 1 dag geschieden. zij daar eruit en bij ons erin en vise versa.. Uiteraard hoef je dat niet voor nix te doen.. ik denk aan iets met vuur en vlees..

Maar zoals gezegd t.g.t. meer daar over.. :Y

[me] Ruff gaat nog ff een bakkie pakken en wat papier verschuifen.. [/me]
 
Ook ik ga Michelin PR2 bestellen als ik terug ben. Afremmen op de motor en naar boven speren vreet de achterband in no time weg. Die PP2CT _O-

Vandaag lekker niksen, was ook erg heet met weinig wind.

Ik kijk morgen hoe het weer is, dan ga ik naar Gardameer. Als daar te druk is met toeristenverkeer, ga ik rechtsomkeren. Achter de verkeer in de vele tunnels aan de westkant van Gardameer hobbelen is 3x niks. :N Voordat ik bij Gardameer ben, rij ik eerst vanaf Trento de slingerweg op naar Monte Bondone. Wilco is met Achi ook zo omhoog gereden. Serpetent-weg. :9~~
Dat zijn dé wegen ;)


Geniet ervan Erwin.
[me="Xtra"]moet helaas nog 6 weken wachten :/[/me]
 
@ poik, fijn dat je droog over bent! Dan nu écht werkse! :Y

@ Ruff, wat een superleuk idee zeg! En top dat jullie iemand hebben gevonden ook die wil ruilen! Hebben jullie wel geprobeerd het huis te verkopen ofzo?! Of dat helemaal niet!?
 
Ik zie net dat de nieuwe motoplus uit is. :)

thumbnail.php


De ultieme all-road test...
Jammer dat de KTM meestal ergens op de 3e of 4e plek blijft steken. :) Meestal vinden ze het wel de leukste motor om op te rijden, maar wordt de GS toch altijd 1e.. (aan de andere kant testen ze de GS met ALLE opties erop en eraan en gaan dan beginnen over hoe compleet de GS wel niet geleverd wordt :')).

Ach.. het kan vast nooit erger zijn dan de All-road test van MCN. (of ik heb een heel verkeerd beeld van all-road)

 
@ Ruff, wat een superleuk idee zeg! En top dat jullie iemand hebben gevonden ook die wil ruilen! Hebben jullie wel geprobeerd het huis te verkopen ofzo?! Of dat helemaal niet!?


Het is huur.. we hebben wel een aanbod gekregen om te kopen maar uiteindelijk besloten om het niet te doen..

Het leuke is dat de vrouw waarmee we ruilen 18 jaar in het huis schuin achter ons heeft gewoond.. ze zit strax weer helemaal op haar plekkie..
 
Het is huur.. we hebben wel een aanbod gekregen om te kopen maar uiteindelijk besloten om het niet te doen..

Het leuke is dat de vrouw waarmee we ruilen 18 jaar in het huis schuin achter ons heeft gewoond.. ze zit strax weer helemaal op haar plekkie..


Goed zeg! En jullie krijgen er ook een leuk plekkie voor terug?!! :)
 
Goed zeg! En jullie krijgen er ook een leuk plekkie voor terug?!! :)

We hebben voor ons nieuwe huisje een speeltuintje.. leuk voor Maes..
Achter ons nieuwe huisje een basketbal veldje/skateveldje.. wat in de winter vol met water wordt gezet zodat er geschaatst kan worden.. ook leuk voor Maes :Y

We verruilen het ene leuke plekje voor het andere.. plus dat er op het nieuwe stekkie nog meer rust is.. en dat vinden we ook erg prettig..
 
We hebben voor ons nieuwe huisje een speeltuintje.. leuk voor Maes..
Achter ons nieuwe huisje een basketbal veldje/skateveldje.. wat in de winter vol met water wordt gezet zodat er geschaatst kan worden.. ook leuk voor Maes :Y

We verruilen het ene leuke plekje voor het andere.. plus dat er op het nieuwe stekkie nog meer rust is.. en dat vinden we ook erg prettig..

Nou top zeg! Dat is wel een superruil dan! Nu alleen nog even in orde maken dus! :Y
 
Ziet eruit als een leuke test. :Y

Misschien binnenkort ook maar eens een abbo'tje doen. Pa had een tijdje Moto73 en dat vond ik ook wel lekker om te lezen als ik daar was, maar die is inmiddels opgezegd. :)

Zo nog even de tank eraf trekken, dan kan ik morgenochtend gelijk beginnen met de klepspeling te controleren als ik daar zin in heb.

Stuurkuip ligt eraf, frame daarvan hangt aan de schuur en zit nieuw in de lak. Voor het gemak dan ook maar even gelijk het stuurklemmetje eraf getrokken en een verse laag overheen gedaan. Uitzicht vanaf mijn positie gaat een stuk frisser worden zometeen. Geen roest (kuipframe) of blank alu meer in zicht. *D

Uitlaatsysteem eronder vandaag getrokken, morgen even kit halen.

Morgen ook even proberen om de voorvorkpoten wat door te steken, eens zien wat dat voor een verschil maakt.

Zou eigenlijk ook nog wel de bovenste kroonplaat er even af willen halen en vers in de lak zetten, maar denk niet dat dat zo'n best plan is. En zo storend vind ik het nou ook weer niet. :)

Dadelijk maar eens wat kuipdelen met commandant bewerken, eens zien wat er nog te redden valt. Tank valt misschien met een lakstiftje nog wel in redelijke conditie te brengen. Anderzijds, ooit moet toch de halve motor nog eens gespoten worden.

Oh, en ik wil eens gaan spelen met de pre-load achter. Alleen ik kan even m'n boordgereedschap niet vinden, schijnt dat daar het tooltje in zit. Iemand toevallig boordgereedschap van een Hornet? Zou standaard op de #2 positie staan, #1 is de zachtste stand. Nu ben ik met m'n 64kg niet zo heel zwaar, mag allemaal wel een tikkie harder. Is nu net een boot. :')
 
*O*


Misschien een stomme vraag hoor, maar waar staat de "M" voor in "M1" ? :?

..Yamaha designed the YZR-M1 (for "Mission One") ...

Yamaha currently enjoys massive success in the streetbike sector with its epoch-making range of 'no-compromise' sportsbikes - the R1, R6 and R7. But the YZR-M1 - the M1 code following Yamaha's traditional YZR race prototype prefix stands for Mission One - has no direct relationship to these machines. It is the embodiment of a free-thinking policy at Yamaha, a thought process aimed at producing a totally balanced race bike - a motorcycle designed around the rider that acknowledges user-friendliness as the surest way to race-winning performance.
 
Laatst bewerkt:
Ziet eruit als een leuke test. :Y

Misschien binnenkort ook maar eens een abbo'tje doen. Pa had een tijdje Moto73 en dat vond ik ook wel lekker om te lezen als ik daar was, maar die is inmiddels opgezegd. :)

Ja.. het is wel leuk.. maar ik vind heb het nooit zo op zulke tests. Ze zijn (naar mijn idee) niet vaak objectief. Ik wil niet zeggen dat de GS geen top motor is... maar hij wordt wel dood gehyped. En dan ook nog door een blad met zijn roots in Duitsland met grote BMW reclames in het blad en op de website.....

Ga hem wel kopen hoor. _O- Maar ik doe liever mijn eigen all-road vergelijkingstest voor ik een fiets koop. :P
 
Oke, ik weet over welke leraar je het hebt dan.
Hij heeft wel is over verteld over zijn zoon op MF :P
IK wist dat hij weg was, maar niet dat dit de rede was ;)

Die ja. ;)

Vroeg me af wat je er van gehoord had. :)

Binnenkort ook eens naar VTOC bellen. Wil m'n borg nou wel terug. Reiskosten heb ik wel helemaal gekregen, gelukkig heeft niemand die meer gecontroleerd. Bij twijfel gewoon invullen dat je aanwezig was, toch weer een paar tientjes extra verdiend op die manier. :')

Moet ook nog even Defensie bellen. Wel prachtig dat ik daar nu verzekerd ben, maar ik moet nog naar de tandarts vóór m'n opkomstdatum, en m'n bril begint uit elkaar te vallen. Wil even weten of ik nu m'n eigen verzekering nog twee maanden moet aanhouden of dat ik bij hun terecht kan. Beetje knullig geregeld zo. Tip van de dag, zorg dat je alles op orde hebt en helemaal bij bent voordat je daar verzekerd bent. Dan mag je niet meer naar een burgerfaciliteit. Ergo, ik weet nu even niet waar ik naartoe moet als ik naar de tandarts wil, om iets heel simpels te noemen. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan