Het Grote Nijmegen e.o. Topic Deel XII: A Waalbridge Too Far

Status
Niet open voor verdere reacties.
was een 8'' color peony niet echt heel veel bijzonders ;)

geen apart effect of wat dan ook gewoon een mega boeket van rood/groen :+

vond de 3'' bonbrige silver palm veel mooier :)

en de 4'' red crossete van skyline is ook erg :9~

sinomax 4'' golden brocade is ook erg mooi *D

:? vast wel vuurwerk waar je "wow" zegt, zowel bij het zien afgaan als bij het betalen (als je prive koopt uiteraard ;) )
 
mijn toekomstige uitlaatje :9
ipv de orginele gillende keukenmeiden

http://link.marktplaats.nl/337763014

dan komt er zo uit te zien:

338wb.jpg
 
:? vast wel vuurwerk waar je "wow" zegt, zowel bij het zien afgaan als bij het betalen (als je prive koopt uiteraard ;) )

:P is niet voor particulier gebruik ;)

uiteraard is overal aantekomen als je een beetje zoekt her en der.

nadeel is alleen vaak mensen kopen zoiets zonder dat ze goed voorgelicht zijn over de gevaren van zo iets

dit is het vuurwerk waar ieder jaar weer doden bij te betreuren zijn.

mensen die geen idee hebben dat ze als ze via via een 4'' kopen gewoon een halve kilo aan explosief materiaal in huis halen.

Och kijk wat een lont zeker een meter ! jammer dat die lont der een seconde overdoet en dat je dan een woeste lancering voor op de straat krijgt met een vlam van circa 2 meter hoog -O-

niet voor niks dat het professioneel vuurwerk is :W

zal ook maar niet zeggen wat ik uitgeef aan vuurwerk :X
 
Laatst bewerkt:
ganz geil! :P
Ben mijn standaard demper nu wel erg zat. Zag mooie Mivv GP dempers op ebay staan, zo maakt het sv'tje mooi geluid straks.
 
haha graag.. ik vind hem ook vet, hij zat er bij mijn zwager eronder maar die verkoper heeft hem los verkocht.. :N

maar ik zou hem heel graag willen hebben :Y


vele handen maken ligt werk ik wil anders ook wel komen helpen, en anders geef ik wel aanwijzingen hahaha
 
we hadden er duidelijk weer zin in dit jaar :P

van links naar rechts ronald,chris en mijn broer roy ik moest uiteraard de foto maken :P

full
 
Mafkees, *D weet je wel hoeveel geld je pa bij elkaar staat te vegen? _O-

Wel leuk :Y

Bis morgen allemaal :W
 
Laatst bewerkt:
vuurwerk en naaktslakken. ben weer helemaal op de hoogte! gaat er nog iemand rijden met onze nieuwe hypermotard vriend? ik zou niets liever doen maar zal nog ff geduld moeten hebben...dan maar de stad in vanavond...
 
was een 8'' color peony niet echt heel veel bijzonders ;)

geen apart effect of wat dan ook gewoon een mega boeket van rood/groen :+

vond de 3'' bonbrige silver palm veel mooier :)

en de 4'' red crossete van skyline is ook erg :9~

sinomax 4'' golden brocade is ook erg mooi *D

Ken je toevallig de 3'' cilindrische shell van bonbridge met mine die is erg heftig

dacht eerst dat die in de mortier tot ontploffing kwam maar zag gelukkig een mooie tail boven de rest uit komen gevolgt door een salute 8-)
vind de lidu effecten wel gaaf vooral colour change en willow effecten
cilinders zijn altijd wel prijzig
 
omg ik kijk ff paar dagen niet en meteen een nieuw topic met 11 pagina's.

Goed bezig --Richard--, heb goed gelachen :)
 
gvd word helemaal jaloers jongens!!
4daagse!!!!
damn als ik nu eens een week eerder weg kon uit deze stinkzandbak dan was er niks aan de hand!
nu benk een beetje narrig!
ach ja scheelt wel weer paar honder pleuro's aan andere kant

heb ook weer zin in een mooi ritje dus alsk terug ben word er weer maximaal gereden hoor!
heb nieuwe helm en nieuw pak maar zal nog steeds in t oranje verschijnen!
pakkie en helm allebei uit de US of A laten komen
stuur van de week wel effkes fototjes want de verbinding is meeeeeeeeeeega traag!
en alsk weer terug ben natuurlijk een mooie pose foto maken aan de "Waalkaaie"
veel plezier voor degene die nu al dronken muf naar de klote buis en kutje kachel zijn


Kicke dat je binnenkort weer in NL bent. The crazy lucky luke! Wanneer ben je er weer? Zit je nog steeds in afghanistan?
 
vuurwerk en naaktslakken. ben weer helemaal op de hoogte! gaat er nog iemand rijden met onze nieuwe hypermotard vriend? ik zou niets liever doen maar zal nog ff geduld moeten hebben...dan maar de stad in vanavond...

Dat rijden gaat niet door, was helemaal die vierdaagse gekte vergeten.

Maar, op vanavond na, hoef je maar een gil te geven en ik kom eraan gekacheld (wanneer tijd natuurlijk).
 
@ Lordluud2

zit net even je tekentopic door te kijken, maar wat kun jij goed tekenen zeg. Erg gaaf gedaan allemaal.

Mocht je je een keer vervelen dan mag je wel een keer mijn motor tekenen. :+
 
mijn toekomstige uitlaatje :9
ipv de orginele gillende keukenmeiden

http://link.marktplaats.nl/337763014

dan komt er zo uit te zien:

[afbeelding]


ziet er gaaf uit!
wil ook een nieuw uitlaatje maar moet dan van mijn licht rijbewijs af zijn anders heb ik teveel vermogen.
maar als iemand hier heel toevallig nog redelijk geprijsde Akrapovic Slip On Exhaust Hex Shorty weet te vinden of heeft laat het dan even weten ben namelijk zeker geintresseerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan