Het Grote Nijmegen e.o. Topic Deel XII: A Waalbridge Too Far

Status
Niet open voor verdere reacties.
leuke teksten allemaal vooral met ondertiteling whahahahha.
Hoe laat gaat er morgen gereden worden , mijn zwager wil nl. ook nog een keer op zijn ex bike rijden, dus mochten jullie mijn bike zien rijden met iemand anders erop dan is het waarschijnlijk goed volk ( tot nader order anders is het waarschijnlijk niet goed ). :P
 
Beunkoe, hoe was je ritje op de MT03? we hebben nog nix gehoord? zit je op de bank met een ongeloofwaardige blik in je ogen met het gevoel dat je niet kan begrijpen dat een motor zo goed kan sturen?
 
Beunkoe, hoe was je ritje op de MT03? we hebben nog nix gehoord? zit je op de bank met een ongeloofwaardige blik in je ogen met het gevoel dat je niet kan begrijpen dat een motor zo goed kan sturen?

Ik vrees dattie pas stopt als de tank leeg is....
 
kan wel kloppen, ik geloof dat de meeste van hier vaker op het circuit zitten dan op de weg _O-

@poser: aangezien je foto het niet meer doet heb ik die er tijdelijk maar ff neergezet :W

Zet deze dan maar in OP ;) die andere is een oude foto :+
 
Laatst bewerkt:
beunkoe heeft geen mt-03 rit gedaan. dat was ik!

leuk,wendbaar, licht, maar ik vond het vermogen een beetje tegenvallen. of dat aan het gebrek aan geluid of sensatie komt, dat weet ik niet. Maar hoe het vermogen eruitkomt viel me ook wat tegen.
Net wat te simpel ofzo.
verders de zithouding ook erg over te spreken, lekker actief. maar om te zeggen dat dit me 7000euro waard is... nee.....
Ik ga verder zoeken!

owja, ik had een vlamnieuwe, met nieuwe banden, dus heb me niet volledig kunnen uitleven! dat het leuk sturen zal, dat heb ik wel kunnen merken! maar als enige fiets na 25kw periode...... nee, helaas!
 
Laatst bewerkt:
poser: staat erop!

rick: woeps, naja had het in ieder geval goed dat iemand ging proefrijden :x gebrek aan geluid (en dus sensatie) kan ik volledig begrijpen, akra's doen wonderen op die bike!
 
is prima poser!

1uur is prima,

@lordluud2: je kan ook 1 uur na de anac komen dan zijn er in iedergeval 4of 5 man geloof ik.

tot morgen!
 
jordy maar ligt er aan toch ook hoe je helemaal op die mt rijd?? dat ding is gewoon gemaakt om kei lomp ermee te raggen! dat zou ik doen, geld trouwens voor alle supermotards vind ik!

gr steve
 
ja,maar keilomp raggen met nieuwe banden op een motor die niet van jou is en die je niet kent vind ik niet zo prettig...

Maar, je zult er vast en zeker lekker mee kunne scheuren,maar om daar nou 7k voor neer te tellen...
Had er iets meer van verwacht. Ben gisteren ook nog weze proefzitte op een sv650 en een hornet,maar om nou te zeggen dat ik daarop mijn lange stelten goed kwijt kan, nee niet echt.
Monster valt ook al af. Ja, een hypermotard,dat zou misschien wel weer interessant zijn,maar niet voor de portomonnee.
 
ja,maar keilomp raggen met nieuwe banden op een motor die niet van jou is en die je niet kent vind ik niet zo prettig...

Maar, je zult er vast en zeker lekker mee kunne scheuren,maar om daar nou 7k voor neer te tellen...
Had er iets meer van verwacht. Ben gisteren ook nog weze proefzitte op een sv650 en een hornet,maar om nou te zeggen dat ik daarop mijn lange stelten goed kwijt kan, nee niet echt.
Monster valt ook al af. Ja, een hypermotard,dat zou misschien wel weer interessant zijn,maar niet voor de portomonnee.

Kawa ER6N of Versys. Zijn nu in de aanbieding. Super motor en voor weinig doekoe.
 
rickvf: ja ik snap dat je dat niet meteen doet op een leen motor met nieuwe rubbers!
maar ik deel je mening hoor want ik vind de mt-03 ook een beetje te snel buiten adem! en ik zou er ok niet meteen 7 k voor eer leggen! en een Super duke die is toch 2 tot 4 cm hoger dan de gemiddelde naked! en mijn maatje the peet is ook een kop groter als mijn en die kan zich prima vermaken!!!


nou jongens hoop dat het droog blijft!!!

gr steve
 
Schitterende foto The Poser!

Een van de betere shots die ik gezien heb. Mooie bike ook. En pak... En helm.. Ik vind alles mooi! :P

Pas na half 2 is het droog helaas en ik krijg die verrekte Garmin niet werkende op m'n motor dus met een beetje pech kan ik er niet bij zijn vandaag.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan