Het Grote Nijmegen e.o. Topic Deel XII: A Waalbridge Too Far

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor de tip hornet, denk dat ik er morgen even langsrijd.

De wheelies gaan trouwens ook al beter :)

In z'n een, naar de 4000 rpm, even gas los laten en dan een dot gas erbij. Nu nog wat langer zien vol te houden dan een paar seconden.
 
Laatst bewerkt:
Poser!

Netjes hoor, goeie zaak:)

Ik ga half september misschien nog naar Carole in Frankrijk trouwens.

Afgelopen week de duc een 12k beurtje gegeven. Gasklep synchronisatie doet wonderen,
gewoon een paar ouderwetse vacuum-kwik meters eraan en hopsa, perfect.

Gisteravond nog een rondje gedaan, voordat heel Nijmegen komende dagen weer overhoop ligt.

Ltr!
 
idd dat is het volgens mij

na wat rondjes ging het wel beter en reed ik rond de 87kmpu in 3 van de 4 bochten maar zwabberde toch nog
 
Kijk es hier: http://link.marktplaats.nl/361225972
ook € 7.000 maar veel meer ooohmpf.


ja, zoiets of een oudere speed triple lijkt me ook wel interessant....
Maarja, tijd genoeg. De fzr loopt nog goed verder, dus gewoon op het gemak rondkijken, af en toe eens rijden. 10-10-2010 mag ik ook vol, dus dan is een proefritje op een triumph ook makkelijker te regelen.
Jij rijdt zo'n vorige generatie speed triple toch? hoe bevalt dat?
 
hej jongens jullie zijn weer gelukkig en terug :W
Ja, was vandaag 3 keer naa mileustraat geweest toen ik even de bandenspanning wilde controleren. Zag jullie staan dus wilde even zwaaien :W

Volgende keer een tweewieler! :Y

;) wij daar nog extra wachten en denken nou die adi komt vast ook nog wel even lekker rondje mee sturen!

maar nee hoor meneer moest weer milleu bewust doen :P

_O- _O- _O- _O- volgende keer beter vriend gaan we weer lekker rondje doen :]
 
He nou dat was een lekker ritje, ben jullie kwijtgeraakt.
Ramon en ik hadden het net over beestjes in de helm en ja hoor er vloog er bij mij eentje in de helm. Eerst kroop hij op mijn zonnenbril en nog voor ik kon stoppen achter de bril, ik mijn rechter oog dicht gedaan liep ie naar mijn linker oog en zo verder.
Maar ik dus gestopt en dat ding uit mijn helm gehaald, kon ik weer verder dus jullie zoeken.
Ik alle maar rechtdoor gereden, uit eidelijk in hamburg uit gekomen toen dacht ik ik ga maar eens terug richting nijmegen rijden. Ach was een leuk ritje. Tot snel

jah was zeker een leuk rondje :P

tempo zat er op een gegeven moment goed in op het dijkje :P

moet alleen leren om tocht maar in een hogere versnelling tegaan rijden inplaats van alleen de 2 en de 3 :P

bandje vond het op een gegeven moment niet echt fijn toen in de 2 het gas erweer even vol opging begon lekker tezwiepen met de achterkant :]

als je toch in hamburg was had je der niet een paar mee kunnen nemen voor op de bbq :P

en ik had het zelf ook een hommel in me helm is dat ik me camera niet bij had anders had die der mooi opgestaan :P

full
 
Bedankt voor de tip hornet, denk dat ik er morgen even langsrijd.

De wheelies gaan trouwens ook al beter :)

In z'n een, naar de 4000 rpm, even gas los laten en dan een dot gas erbij. Nu nog wat langer zien vol te houden dan een paar seconden.

eerst gewoon lekker power wheelies gaan oefenen :+

gewoon in de eerste versnelling leuke snelheid opzoeken op een rechte weg deze even vast houden goed gaan zitten en vervolgens een dot gas erbij.

in de 2 gas erop gas dicht dat die inzakt aan de voorkant vervolgens gas weer open maakt die een klein sprongetje aan de voorkant :+

op de kopling doe ik alleen in de 2e versnelling op de snelweg is leuk *D

in de 1 heb ik dat ook welles geprobeerd maar dan schiet die echt ineens heel hoog _O-

kan nu in de 2e versnelling tot ongeveer 200 op het achterwiel blijven :]

rustig oefenen niet teveel willen ineens })
 
eerst gewoon lekker power wheelies gaan oefenen :+

gewoon in de eerste versnelling leuke snelheid opzoeken op een rechte weg deze even vast houden goed gaan zitten en vervolgens een dot gas erbij.

in de 2 gas erop gas dicht dat die inzakt aan de voorkant vervolgens gas weer open maakt die een klein sprongetje aan de voorkant :+

op de kopling doe ik alleen in de 2e versnelling op de snelweg is leuk *D

in de 1 heb ik dat ook welles geprobeerd maar dan schiet die echt ineens heel hoog _O-

kan nu in de 2e versnelling tot ongeveer 200 op het achterwiel blijven :]

rustig oefenen niet teveel willen ineens })

Gewoon gas erop kan inderdaad ook, maar als ik em iets laat inveren kan ik hem omhoog brengen met een iets lagere snelheid. Ik kom alleen vaak wat hard neer en weet niet of de motor dat leuk vind.

En ik kan het bijna nergens doen want overal zijn pottenkijkers :(

Net trouwens ook even een paar rotondes gepakt. Maar ik zit met het puntje van mijn schoen op de step en alsnog raakt dat als eerste de grond ipv mn knie.
 
Laatst bewerkt:
ja, zoiets of een oudere speed triple lijkt me ook wel interessant....
Maarja, tijd genoeg. De fzr loopt nog goed verder, dus gewoon op het gemak rondkijken, af en toe eens rijden. 10-10-2010 mag ik ook vol, dus dan is een proefritje op een triumph ook makkelijker te regelen.
Jij rijdt zo'n vorige generatie speed triple toch? hoe bevalt dat?
Bevalt echt heel goed. Het is mijn eerste motor maar ook daarvoor is ie geschikt. En heb nooit het gevoel dat ik vermogen te kort kom ofzo. En hij rijdt als op rails.
Mijne is uit '99 maar met een paar optische aanpassingen kan ie er prima mee door.
Ik was van plan in de winter een nieuwe te kopen, maar sinds een schuiver dit voorjaar wil ik geen nieuwe meer. Heb daarom besloten om wat geld te gaan investeren in nieuwe veren (Wilbers) en gereviseerde dempers. Na 10 jaar is de vering toch wel wat kwijt.

De dealer zegt wel dat een street triple veel beter stuurt en dat als je ik hem probeer, ik niets anders meer wil. Wel, dat proberen doe ik dus maar niet :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan