Het Grote Nijmegen e.o. Topic Deel XII: A Waalbridge Too Far

Status
Niet open voor verdere reacties.
He quote boy niks anders te doen , maak dan maar vast een nieuw topic aan :9

we hebben nog 2 pagina;s te gaan joh..


ik heb trouwens van die vette witte velgstriping gekocht (wit en reflecterend),
alleen zonder dat hulpmiddeltje kan ik ze er niet mooi opzetten..
weet iemand of termaat die heeft?? of heeft iemand tijd om het samen te doen??
 
hahah.. gelukd zeg :Y mooi man.. die zijn van die mooie momenten om er even bij stil te staan dat JE TE HARD hebt gereden.. om daarna, als het groen licht wordt, het gas even HARD open te trekken omdat je toch geen bekeuring hebt _O- _O-

KMAR zal je echt niet zo gauw bekeuren hoor , die zijn zelf ook niet heilig. :]
zijn wel echte motorrijders beetje colonnes begeleiden , en dan flink door knallen naar de volgende afrit of kruising , zou zo dat baantje willen doen hoor.
Dikke Yamaha , beter als die duitse zooi bij de gempo :9
 
hahah.. geluk zeg :Y mooi man.. dit zijn van die mooie momenten om er even bij stil te staan dat JE TE HARD hebt gereden.. om daarna, als het groen licht wordt, het gas even HARD open te trekken omdat je toch geen bekeuring hebt _O- _O-

Haha ja idd, Je zag zijn gezicht ook vertrekken in een;Tsja eigenlijk kan ik hem ook niks maken houding! haha Onbetaalbaar!!;)
 
KMAR zal je echt niet zo gauw bekeuren hoor , die zijn zelf ook niet heilig. :]
zijn wel echte motorrijders beetje colonnes begeleiden , en dan flink door knallen naar de volgende afrit of kruising , zou zo dat baantje willen doen hoor.
Dikke Yamaha , beter als die duitse zooi bij de gempo :9

Mogen ze wel bekeuren dan?? En tsja anders had ik gewoon met mijn bijdehante kop gevraagd hoeveel te hard dan Meneer?? Meting?? haha. Maar goed heb weer een avondje schik gehad.
 
Laatst bewerkt:
Mogen ze wel bekeuren dan?? En tsja anders had ik gewoon met mijn bijdehante kop hoeveel te hard dan Meneer?? Meting?? haha. Maar goed heb weer een avondje schik gehad.

Zijn en blijven BOA's en dienen allebei de wet na te leven , als je het echt te gek had gemaakt was je op de bon gegaan.
 
Zijn en blijven BOA's en dienen allebei de wet na te leven , als je het echt te gek had gemaakt was je op de bon gegaan.

Oke, bedankt voor de tip, die gasten dus ook maar in het vizier houden.
Wel ook een gelukje dat ik daarna keurig aan de snelheid hield, rij wel altijd te hard maar niet constant kan gewoon niet meer,en vooral niet in nijmegen.
Buitenaf en dijkjes kan je wel ff doortrekken had ik al 3,5 uurtjes gedaan dus was ook wel weer tevreden voor vandaag.
 
Jullie met die korssakof tis een beste kip ok, maar geef mij noiseconrtrollers maar!

Gister nieuwe bodyprotector gekocht, nu nog een motor..
Morgen bij een wr kijken.. en smiddags een weekje weg :W
 
ik mis nog een aantal namen van hier op: 11-9 Motor meeting@Nijmegen: The "Cooling down" edition

NMGN_final1.png
 
~
_O-

Heb overigens sinds kort mijn motor ook bij Wim Theunissen in onderhoud. En ben zeer tevreden. Hij is nooit te beroerd om je te helpen.[/quote

Klopt! Supervriendelijk, goede service,behulpzaam niet te beroerd om een praatje te maken.Mijn motor ook daar gekocht!
Gaat met jou fiets om alsof het zijn eigen is voor de racerij. Echt top, en die man heeft jarenlange ervaring,met rijden en sleutelen.
Ps Mischien ook iets voor NMGN met zijn Superduke-R las ergens dat die niet tevreden was over de gang van zaken bij zijn huidige Dealert.
Bij Wim ben je aan het goede adres
 
Laatst bewerkt:
\
_O-

Heb overigens sinds kort mijn motor ook bij Wim Theunissen in onderhoud. En ben zeer tevreden. Hij is nooit te beroerd om je te helpen.[/quote

Klopt! Supervriendelijk, goede service,behulpzaam niet te beroerd om een praatje te maken.Mijn motor ook daar gekocht!
Gaat met jou fiets om alsof het zijn eigen is voor de racerij. Echt top, en die man heeft jarenlange ervaring,met rijden en sleutelen.
Ps Mischien ook iets voor NMGN met zijn Superduke-R las ergens dat die niet tevreden was over de gang van zaken bij zijn huidige Dealert.
Bij Wim ben je aan het goede adres

Kan die gelijk de Duke inruilen en de ex Z1000 van me maatje kopen. :9

@ JW= dat doe je knap smiddags een weekje weg en dat in een halve dag :+

Ben ff slapen tot morgen doei :W
 
Laatst bewerkt:
Kan die gelijk de Duke inruilen en de ex Z1000 van me maatje kopen. :9

@ JW= dat doe je knap smiddags een weekje weg en dat in een halve dag :+

Die is verkocht:(
Was er vandaag en was weg staat ook niet meer op de site, Mooi fietsje was dat heb er nog wel heel even opgereden.Was echt helemaal af.
 
\
_O-

Heb overigens sinds kort mijn motor ook bij Wim Theunissen in onderhoud. En ben zeer tevreden. Hij is nooit te beroerd om je te helpen.[/quote

Klopt! Supervriendelijk, goede service,behulpzaam niet te beroerd om een praatje te maken.Mijn motor ook daar gekocht!
Gaat met jou fiets om alsof het zijn eigen is voor de racerij. Echt top, en die man heeft jarenlange ervaring,met rijden en sleutelen.
Ps Mischien ook iets voor NMGN met zijn Superduke-R las ergens dat die niet tevreden was over de gang van zaken bij zijn huidige Dealert.
Bij Wim ben je aan het goede adres
waar is dat ergens ben wel opzoek na een andere indd
 
waar is dat ergens ben wel opzoek na een andere indd

www.wimtheunissen.com
Is in Leeuwen+- 20 min rijden.
Zijn officieel Kawa Dealer,maar hebben van alles in onderhoud en verkopen ook diversen motoren.
Verder kan je daar ook voor het customize etc terecht, niet dat je dat wilt, maar zegt vaak wel veel over het kunnen van iemand.
Vandaag was die bijvoorbeeld bezig aan een zelfgemaakt tankje voor een offroad.
Aardige vent met veel verstand ervan, ik zou zeggen rij er gewoon is heen en loop ff binnen kan nooit kwaad.Succes igg
 
wat?? wat voor een bike??



ik ben wel nieuwsgierig omdat ik binnenkort nieuwe banden moet hebben maar heb absoluut geen idee welke banden ik moet kopen, welke goed zijn slijtvast bla bla..
heb je meer info??


-

hahaha! jah dat weet je nog niet zeker ik ga voor een andere motor kijken morgen :z

Banden gewoon pilot power 2ct zul je meer dan genoeg aan hebben ;)

piccie van de misschien volgende fiets....morgen de uitslag heb zelf al besloten dat deze niet blijft......
mooie fiets waar der maar 150 van zijn gemaakt met yoshimura evo's erop links en rechts :Y

Me collega's verklaren me voor gek :X



full
 
hahaha! jah dat weet je nog niet zeker ik ga voor een andere motor kijken morgen :z

Banden gewoon pilot power 2ct zul je meer dan genoeg aan hebben ;)

piccie van de misschien volgende fiets....morgen de uitslag heb zelf al besloten dat deze niet blijft......
mooie fiets waar der maar 150 van zijn gemaakt met yoshimura evo's erop links en rechts :Y

Me collega's verklaren me voor gek :X



[afbeelding]

Je collega's verklaren je voor gek, maar ik weet inmiddels wat voor collega's jij hebt _O-

En had ik al gezegd dat ik die Isle of Man soes zo mooi vind? :)
 
Laatst bewerkt:
we hebben nog 2 pagina;s te gaan joh..


ik heb trouwens van die vette witte velgstriping gekocht (wit en reflecterend),
alleen zonder dat hulpmiddeltje kan ik ze er niet mooi opzetten..
weet iemand of termaat die heeft?? of heeft iemand tijd om het samen te doen??

omdat mooi erop tekrijgen heb je inderdaad een hulpje nodig en een bokje om je motor op tebokken is ook geen overbodige luxe :?

kun je het wiel mooi gelijkmatig draaien *D
 
hahaha! jah dat weet je nog niet zeker ik ga voor een andere motor kijken morgen :z

Banden gewoon pilot power 2ct zul je meer dan genoeg aan hebben ;)

piccie van de misschien volgende fiets....morgen de uitslag heb zelf al besloten dat deze niet blijft......
mooie fiets waar der maar 150 van zijn gemaakt met yoshimura evo's erop links en rechts :Y

Me collega's verklaren me voor gek :X



[afbeelding]

ik sluit me aan bij je collega's omdat je deze ook nog maar kort hebt :?
Maar het is wel een mooie bike! echt nice!!! :}
 
Je collega's verklaren je voor gek, maar ik weet inmiddels wat voor collega's jij hebt _O-

En had ik al gezegd dat ik ik die Isle of Man soes zo mooi vind? :)

zelf vindt ik hem niet mooi maar toch wil ik hem *D

als ik em heb mag je wel een rondje maken :+

standaard schijnt de 2007/2008 a85 pk televeren

echter heeft deze een compleet yoshi systeem maar zullen nog wel meer spullen bij komen :z
 
zelf vindt ik hem niet mooi maar toch wil ik hem *D

als ik em heb mag je wel een rondje maken :+

standaard schijnt de 2007/2008 a85 pk televeren

echter heeft deze een compleet yoshi systeem maar zullen nog wel meer spullen bij komen :z

Haha, Ramontje gaat dadelijk dromen over zijn nieuwe Soes :Y
 
Welkom en vergeet de Nijmegen mini meeting op de waalkade niet! (Adi, wat was de link ook alweer??? :z )

WELKOM ! goeie manier om wat mensen uit deze omgeving te leren kennen en alvast excusses voor het taalgebruik waar je mee te maken zal gaan krijgen op het forum hahaha... })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan