De hoogste kilometerstand

Kilometerstand van je motor (de hoogste)?

  • < 10.000

    Stemmen: 116 5,2%
  • 10.001-20.000

    Stemmen: 159 7,2%
  • 20.000-40.000

    Stemmen: 453 20,4%
  • 40.000-60.000

    Stemmen: 515 23,2%
  • 60.000-80.000

    Stemmen: 333 15,0%
  • 80.000-100.000

    Stemmen: 260 11,7%
  • 100.000-150.000

    Stemmen: 252 11,4%
  • >150.000

    Stemmen: 132 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    2.220
Eigenlijk al een paar dagen terug, maar vergeten te plaatsen :+
Staat al wel weer 500km bij :)

mYsy68q.jpg

125.000 :]
 
ik heb de 95.000 gehaald, waarvan 21.000 zelf, eind deze maand heb ik haar een jaar, een skijken of we de 22.000 kunnen halen.
 
Na de eerste 27 jaar stond de FZ net boven de ton.
De laatste 4 jaar heb ik er 50 bij gedaan. Teller nu (1)53890

Nee, niet zo veel als Nohome. Maar ja, die is nooit thuis.
Mijn km's maak ik alleen in de zomer, en dan moet het ook niet regenen...............
 
Vorige maand "twee Ton-up",de Yamaha YZF600R heeft nu meer dan 202.000,0 km op de klok staan. :]


Weer zo goed als nieuw dus. *O* *O* *O* O-)


Feauteau's volgen.
 
Laatst bewerkt:
Deze morgen op weg naar het werk de 40.000km aangetikt:
full

Ik ging normaal elke 5.000km een foto posten, maar ben dat vergeten op de 35.000km :$

Na het weekend onderhoud doen. Vandaag geen tijd, en in het weekend zal het te druk zijn met de kindjes.

Dat betekent wel dat hij dan op ongeveer 40.350km zal staan, maar een echte ramp zal het wel niet zijn denk ik zo :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:?

Hoogste kilometerstand 40.000 km ?

Ik heb er nu 140.000 km op staan ( bij R1100GS iig ) en da's nog steeds niet erg hoog ;)



( ligt er uiteraard wel aan wat je rijdt, m'n -een van de eersten in Nederalnd- Hyosung 650 stond over de 44.000 km toen'ie kapot ging :X )
 
:?

Hoogste kilometerstand 40.000 km ?

Ik heb er nu 140.000 km op staan ( bij R1100GS iig ) en da's nog steeds niet erg hoog ;)



( ligt er uiteraard wel aan wat je rijdt, m'n -een van de eersten in Nederalnd- Hyosung 650 stond over de 44.000 km toen'ie kapot ging :X )
Bij mijn vader in de buurt woont iemand die heeft een BMW K75 kweetniewaternogachterkomtvanletter(tjes). Laatste keer dat ik daar was, 277.000km.
Is nog nieuw zei de eigenaar 8-)

Motorblok van een GSX F kan dat ook probleemloos aan ... maar de rest van de motor niet :')

Naa 100.000 km is er zoveel onderhoud aan, dat je beter een ander tweedehands exemplaar zoekt _O- ... ze kosten dan ook bijna niets ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Motorblok van een GSX F kan dat ook probleemloos aan ... maar de rest van de motor niet :')

Naa 100.000 km is er zoveel onderhoud aan, dat je beter een ander tweedehands exemplaar zoekt _O- ... ze kosten dan ook bijna niets ;)

Ik ben nu net de 83000 gepasseerd met mijn gsx650f. Als ik hem weer eens gewassen heb is die weer als nieuw! Tot nu toe nog nooit een reparatie aan gehad.
 
Ik ben nu net de 83000 gepasseerd met mijn gsx650f. Als ik hem weer eens gewassen heb is die weer als nieuw! Tot nu toe nog nooit een reparatie aan gehad.
De GSX 650 F heeft ook helemaal niets gemeen met de oudere GSX'Fjes.
Zijn ook nog van een jongere generatie die al veel verbetering hebben doorgemaakt.

Bij Suzuki bevestigden ze mijn gedacht hierover.
Het motorblok van de GSX F van vroeger is tot op heden het beste blok ooit gemaakt bij Suzuki (en huist uiteraard in nog wel heel wat andere modellen van Suzuki in die tijd), maar de rest rond de GSX F van vroeger is niet erg duurzaam. Frame is erg roestgevoelig. Lagers krijgen dode punten. Ets etc ...
Maar zowat het grootste minpunt is de uitlaatcollector ... en laat die nu net niet bepaald goedkoop zijn ...

Uiteraard kan je met een oudere GSX F 300.000km rijden, of meer. Maar als je door weer en wind rijdt, EN de hele winter door, is dat plots niet meer zo vanzelfsprekend :')
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ah, was even vergeten dat je een ouder model hebt inderdaad. Ik ben zelf trouwens erg tevreden over tectyleren in de winter, maar dat hoort dan weer in een ander topic thuis...
 
Ah, was even vergeten dat je een ouder model hebt inderdaad. Ik ben zelf trouwens erg tevreden over tectyleren in de winter, maar dat hoort dan weer in een ander topic thuis...
Wat is dat voor iets? Bestaat er al een topic van? Indien wel, heb je linkje?
Het klinkt immers interessant :Y
 
ik heb een '91 model (GSX600F), nog 3.500 km en dan de eerste keer rond. Tot nu toe nog geen issues met lagers, roest, etc. :)
 
De GSX 650 F heeft ook helemaal niets gemeen met de oudere GSX'Fjes.
Zijn ook nog van een jongere generatie die al veel verbetering hebben doorgemaakt.

Bij Suzuki bevestigden ze mijn gedacht hierover.
Het motorblok van de GSX F van vroeger is tot op heden het beste blok ooit gemaakt bij Suzuki (en huist uiteraard in nog wel heel wat andere modellen van Suzuki in die tijd), maar de rest rond de GSX F van vroeger is niet erg duurzaam. Frame is erg roestgevoelig. Lagers krijgen dode punten. Ets etc ...
Maar zowat het grootste minpunt is de uitlaatcollector ... en laat die nu net niet bepaald goedkoop zijn ...

Uiteraard kan je met een oudere GSX F 300.000km rijden, of meer. Maar als je door weer en wind rijdt, EN de hele winter door, is dat plots niet meer zo vanzelfsprekend :')

Ik heb een GSX1100F uit 1989 (oliekoeler) met een rvs uitlaat van voor tot achter. Zojuist de 79k gepasseerd. Ik heb dus nog even :t .
 
Wat is dat voor iets? Bestaat er al een topic van? Indien wel, heb je linkje?
Het klinkt immers interessant :Y

Ik zal vanavond even kijken voor je, volgens mij is er vorig jaar nog het een en ander over gezegd in het "het is weer zover pekel" topic. Ik laat mijn motor in ieder geval iedere winter inspuiten met tectyl of behandel hem zelf met acf50. Met beide heb ik goede ervaringen, nog geen spoortje roest te vinden.
 
Vaak zie je van die hoge km standen.
Maar dan is alles al vaak een keer vervangen t/m een blok aan toe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan