MF Gooi en Vechtstreek deel * 80 * The Next Generation!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Enige kosten voor korte tijd zijn denk ik een overnachting (of twee), je brandstof (maar das bij jou niet zo veel :+ ) en eten

Hmmz en het weer blijft ook fraai... :P
Mn tank zit nog halfvol, kom nog met gemak heen en weer :')

*twijfel* T lijkt me kick maar ik zit net ff niet genoeg in de slappe was ervoor -O-
Plus die auto die dinsdag zn APK heeft :X


Volgend jaar ga ik zeker de grens over met de motor, dit jaar zit het er niet in vrees ik :$
 
@teun, had graag mee gegaan maar 't zit me deze maand ff flink tegen. Ik ga ergens half/eind Augustus hoop ik :Y
 
Hmmz en het weer blijft ook fraai... :P
Mn tank zit nog halfvol, kom nog met gemak heen en weer :')

*twijfel* T lijkt me kick maar ik zit net ff niet genoeg in de slappe was ervoor -O-
Plus die auto die dinsdag zn APK heeft :X


Volgend jaar ga ik zeker de grens over met de motor, dit jaar zit het er niet in vrees ik :$
Je kan in september ook nog prima gaan hoor ;) 't hoeft niet altijd 30 graden te zijn. Geloof mij, dat ben je op 'n gegeven moment snel zat..


vooral met dat 'teer' dat in luxemburg plakkerig en glad wordt met die temperaturen..
 
Laatst bewerkt:
Je kan in september ook nog prima gaan hoor ;) 't hoeft niet altijd 30 graden te zijn. Geloof mij, dat ben je op 'n gegeven moment snel zat..


vooral met dat 'teer' dat in luxemburg plakkerig en glad wordt met die temperaturen..

True, dus ik wacht even af hoe het gaat lopen allemaal hier op centjes gebied ;)
Als ik dan over n maand nog wat over heb, bandje hier, dingetje daar dan zou het wel kunnen nog *D

Wat nu gaat gebeuren is dat ik nu echt mn bed ga opzoeken! :Z :W
 
ik heb zin om naar de eifel te gaan van de week iemand intresse?
Ik heb ook wel zin. Mijn bike heeft alleen donderdg zijn eerste beurtje en ik zit er al een beetje qwa km's overheen. En vrijdag ga ik naar limburg. Dus ja misschien die week erop??
 
ik heb zin om naar de eifel te gaan van de week iemand intresse?
zin en tijd :P
Ben alleen niet al te snel :')
en vraag me af wat de kosten zijn, mijn loon komt maandag binnen. is 250 een mooi ruim budget of te weinig? :P (misschien een stomme vraag maar goed ik heb nog geen ervaring met buitenland :P)
ennuh ik heb dan wel een standaard uitlaat maar maakt iets meer herrie dan normaal, is dat een groot probleem daar of letten ze er alleen op als je niet met je standaard pijpen rijd?
 
zin en tijd :P
Ben alleen niet al te snel :')
en vraag me af wat de kosten zijn, mijn loon komt maandag binnen. is 250 een mooi ruim budget of te weinig? :P (misschien een stomme vraag maar goed ik heb nog geen ervaring met buitenland :P)
ennuh ik heb dan wel een standaard uitlaat maar maakt iets meer herrie dan normaal, is dat een groot probleem daar of letten ze er alleen op als je niet met je standaard pijpen rijd?
E-keur en de uitlaat moet gasdicht zijn.. Als dat zo is dan hoef je je geen zorgen te maken, tenzij je demper aangepast/aangetast is, dan geldt die hele E-keur niet meer natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Kmoet nog even de opzet en het idee n beetje uitwerken met VFRed ;) Tegen die tijd heb jij wel n motor onder je bips :P

Ik heb de route (in concept) al klaar:
een korte versie (zonder Posbank)
een langere versie (met Posbank)

Nog 1x rijden (voor de juiste tussenstop(s) en hij is OK.
 
het is een standaard uitlaat en gasdicht is ie zeker. Maar produceert iets meer herrie dan normaal :X
Zit een extra gaatje binnen in de demper, maar die gozer werd wel toegelaten op het circuit met deze dempert voor zo ver ik vernomen heb. Soort van halfopen uitlaat dus :')

morgen even een geluidsfilmpje maken :+

*is eventueel wel weer goed dicht te maken, heb alleen hulp nodig van iemand met een lasapparaat die kan lassen dan :+
 
Laatst bewerkt:
:W :W :W :W

Goeienacht allemaal :P ;)

Ook weer terug dus, is er nog iets belangrijks gebeurd in de laatste 2 deeltjes? O-)

Edit: voor zover ik het kan overzien:

Mooie editie Mies & Coonie, maar nog geen beebs;

Jantah, jarigen en Poik gefeliciteerd;

Jazzuki gecondoleerd;

Vakantiegangers: veel plezier!

ff slapies doen, morgen lees ik wel weer verder! :j
 
Laatst bewerkt:
:Z wat een weer op een vrije dag, snel terug naar bed zo B|





@ Plex: Welkom terug! Beetje vermaakt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan