MF Gooi en Vechtstreek deel * 80 * The Next Generation!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh :W

@Plex: welkom terug *O*


De kleine hier ligt er volgens mij zo bij:
334454214v2147483647_480x480_Front_Color-White.jpg


:/
 
Laatst bewerkt:
Mogguh :W

Nog geen kleintjes geboren :N
Pino zit te wachten op lekker weer want hij is van suiker :P
Hoop dat het zo nog ff droog wordt anders morgen maar weg *D
Nog 5 weken dan maar lekker weer opzoeken *O*

portugal14.jpg
 
zin en tijd :P
Ben alleen niet al te snel :')
en vraag me af wat de kosten zijn, mijn loon komt maandag binnen. is 250 een mooi ruim budget of te weinig? :P (misschien een stomme vraag maar goed ik heb nog geen ervaring met buitenland :P)
ennuh ik heb dan wel een standaard uitlaat maar maakt iets meer herrie dan normaal, is dat een groot probleem daar of letten ze er alleen op als je niet met je standaard pijpen rijd?
als je blijft slapen heb je ongeveer 100 euro per dag nodig zit alles in is ruim genomen.
en als het een dagtripje word alleen de benzine maar dat is vermoeiend op jou motor (met alle respect)
we houden het ff open ik kom er nog op terug mischien kunnen we een leuk groepje samenstellen
 
*O* *O* Goééédemaandag! *O* *O*


Plekkiéééé!! *O* *O* *O* WB!!! *D
Postwaardige foto's? :P



Hmm, beetje zeikweer weer....... B|
Toch zo autootje in, dagje Antwerpen Zoo staat op het programma *O*
Cameraatje mee....... *D


@ all: fijne dag (hoe dan ook ;) ) *O* *O* *O*
 
als je blijft slapen heb je ongeveer 100 euro per dag nodig zit alles in is ruim genomen.
en als het een dagtripje word alleen de benzine maar dat is vermoeiend op jou motor (met alle respect)
we houden het ff open ik kom er nog op terug mischien kunnen we een leuk groepje samenstellen


Reken ik ook 100 euri per dag incl alles behalve de acceptgiro die erachteraan komt :P
2 keer per dag pfeffersteak en bieren dat hakt er aardig in :9

Geven woe, do ook wel paar buien op in duitsland, ik ga met zus en zwager naar Lutz :Y
 
*O* *O* Goééédemaandag! *O* *O*


Plekkiéééé!! *O* *O* *O* WB!!! *D
Postwaardige foto's? :P



Hmm, beetje zeikweer weer....... B|
Toch zo autootje in, dagje Antwerpen Zoo staat op het programma *O*
Cameraatje mee....... *D


@ all: fijne dag (hoe dan ook ;) ) *O* *O* *O*

Viel Spaß! [me=]Kijkt uit naar foto's![/me]

@WB en Plekkie Welcome Back!
 
Laatst bewerkt:
als je blijft slapen heb je ongeveer 100 euro per dag nodig zit alles in is ruim genomen.
en als het een dagtripje word alleen de benzine maar dat is vermoeiend op jou motor (met alle respect)
we houden het ff open ik kom er nog op terug mischien kunnen we een leuk groepje samenstellen

Zal ik het zeggen? :+
 
Een hele goede morgen! :W Ik zal strax eens kijken of er een postwaardige foto tussen zit :Y

nu eerst de vouwwagen (die we in Frankrijk verkocht hebben _O- ) uitpakken en met dit weer zal het wel weer de parkeergarage worden :')

Laterzzzz!
 
Goeiemoggeuh :W

Welkom terug Plexat... Foto's zien we vanzelf wel voorbij komen.

Ook welkom terug WB :W

Tijd om een bakkie koffie te zetten
 
Morguh,

@diddle &Michel success deze laatste loodjes. Hoop voor jullie dat ie snel komt.


Vanochtend weer lekker zeik weer voor de motor. Pakt hangt aan de kapstok met dikke plas er onder op het tapijt.

zijn er nog mensen dit weekend naar Ruff Riders lustrum geweest in A'dam en Zaandam?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan