Tweetakt verenigt U zich hiero deel2

Voor triple liefhebbers..smullspull

http://pbmagforum.co.uk/index.php?s=884122e830eb0e8815015b7c16e774f0&showtopic=15741&st=0&start=0

DSCF0002-14.jpg
 
Zekers smulspul, probleempje is alleen dat je een account moet hebben of maken om het te zien....
 
Volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd, ik kan de foto wel zien die je hebt geplaatst maar mensen die de rest willen zien op het performance bike forum moeten een account aanmaken.

Ik heb al een account, dus kan alles zien en het wordt iets moois!!
 
Nu ik hem aan het ombouwen ben naar een Kenny Robberts replica staat hij er zo bij. De striping komt over 14 dagen binnen
full
 
Nu nog een zij aanzicht van de RD hij is van 1976
full


Ik weet dat er nog een boel aan moet gebeuren maar doe het op mijn eigen tempo en met een zo minimaal mogelijk budget.
 
Laatst bewerkt:
Het blokje loopt goed en is niks mis mee. Ik heb hem nu een jaar en rij er regelatig mee rond. Het is natuurlijk geen snelheids monster maar het loopt gewoon goed zonder tegen te sputteren. OOk het starten gaat zeer snel meestal 1 of 2 keer een trap met de kickstarter en hij loopt ook elektrische start hij zeer snel. Het blokje heeft nu bijna 20 000 km gelopen.
 
Laatst bewerkt:
Leuk spul.heb ook een cr500 gehad,een enduro met kenteken,lekker veel
terkkracht maar er viel niet normaal mee te rijden op de openbare weg,starten
was ook niet echt makkelijk,heb hem van ellende maar weer ingeruild voor
een Yamaha WR 426,dat was een veel fijnere motor. :)
 
Laatst bewerkt:
Aangezien dit mijn eerste post is, maar even kort voorstellen. :W
Naja ik ben dus Kenny en ben helemaal gek op 2 takt.
Ik heb momenteel een dt175mx en komt dit jaar nog een rd350ypvs bij, die naar tz750 stijl wordt omgebouwd. :)
De rest van mijn voorgeschiedenis is hier terug te vinden ( Brommerforum.nl - Profile van kenny77 )

Sow de echte reden van mij post, Ik heb wat oude motor artikelen online geplaatst en daar zit ook redelijk wat over 2 takten bij.
Dus ik dacht dat past hier ook wel bij. :+
Ik heb nog lang niet alle boekje door gelezen (zijn van mijn vader), maar aangezien het inscannen en online zetten toch nog wat werk kost, zal het wel een hele tijd duren voordat er weer wat komt, maargoed. :)

Hier heb ik alles bij elkaar gezet (met een foto uit het betreffende artikel) :
Brommerforum.nl - Print - Reply
 
Mooi Kenny :Y *O* ,zal wel aardig wat werk geweest zijn :)
 
Laatst bewerkt:
Kenny welkom hier!! Er zit leuk spul tussen je artikelen, ik ga dat nog eens goed bekijken allemaal!

Je vader was zeker fan van Kenny Roberts??
 
bijna rijden met de kawa 125 *O*

gister stond die in het systeem van de rdw. Zal morgen het kenteken wel op de mat hebben liggen.

het is een kawa kh125 van 77 met 4500 km op de klok.
full
 
je zou het bijna denken.
Heeft de laatste 10 jaar in im keller gestaan bij een duitser.

Hij had mengsmering in de tank gedaan (tegen het roesten) + het oliepompje wat natuurlijk gewoon bleef pompen.

Nou het dorp heeft het geweten hoor toen ik een proefritje maakte. de hele straat stond blauw _O-

zit een roterende inlaat op. Ik ga binnenkort even op de testbank met het ding.
In duitsland zat er namelijk een andere inlaatschijf op om de boel te knijpen tot 10 pk.
In andere landen hadden ze namelijk 15
 
klopt dat ze in duitsland geknepen werden, ik heb thuis een set duitse uitlaten liggen van m'n gt380 en daar zit gewoon een begrenzing in
 
Terug
Bovenaan Onderaan