Tweetakt verenigt U zich hiero deel2

bijna rijden met de kawa 125 *O*

gister stond die in het systeem van de rdw. Zal morgen het kenteken wel op de mat hebben liggen.

het is een kawa kh125 van 77 met 4500 km op de klok.[afbeelding]

Tjonge.......letterlijk en figuurlijk een "plaatje" zo mooi nog................... :9~
Nu nog hopen dat de krukaskeerringen goed zijn gebleven na al die jaren stilstand en
lekker gaan :] rengedengen *O*
 
Het blokje loopt goed en is niks mis mee. Ik heb hem nu een jaar en rij er regelatig mee rond. Het is natuurlijk geen snelheids monster maar het loopt gewoon goed zonder tegen te sputteren. OOk het starten gaat zeer snel meestal 1 of 2 keer een trap met de kickstarter en hij loopt ook elektrische start hij zeer snel. Het blokje heeft nu bijna 20 000 km gelopen.

Dat is natuurlijk superrrrrrrrrrr dat het blokje goed is *O*
Dan kun je je zonder "zorgen" lekker laten gaan met blingen & verbouwen :9~

Snel meer "piccie's" dan maar, zou ik zeggen :W
 
Heb er nu nog niks meer aan gedaan doordat ik wat te druk ben. Maar tijdens de ONK races over 2 weken krijg ik de striping van een ONK rijder in de supersport 600.
Wil een goed steuntje voor de koplamp maken en dan het voor spatbord plaatsen deze ben ik nog mee aan het werk. Maar als er weer wat is maak ik wel weer een foto en plaats het.
 
Laatst bewerkt:
Tjonge.......letterlijk en figuurlijk een "plaatje" zo mooi nog................... :9~
Nu nog hopen dat de krukaskeerringen goed zijn gebleven na al die jaren stilstand en
lekker gaan :] rengedengen *O*

en ander vervang ik die wel.
Tis geen raket wetenschap zo'n blokje.

mocht toch blijken dat het ding maar 10 pk heeft, dan overweeg ik wel om er een ander inlaatschijfje in te zetten :Y

hij maakte nu maar 6500 toeren, en daarna was het ook echt op. Dit is natuurlijk niet bijster veel voor een tweetakt (mijn opgevoerde 60cc kreidlertje maakt het dubbele)

Weet iemand hier toevallig ook hoe het zit met de onderdelen van oude kawa's?
Het enige wat niet origineel is, dan zijn de handvatten. Die wil ik er graag dan ook origineel en nieuw ophebben.
 
klopt dat ze in duitsland geknepen werden, ik heb thuis een set duitse uitlaten liggen van m'n gt380 en daar zit gewoon een begrenzing in

ik kreeg er van de beste man ook een motorrad (motorblad uit duitsland) uit 1977 bij. Hierin stond dat enkel het inlaatschijfje de boosdoener was :)
 
Je kan ook hier eens kijken, Honda Motorcycle Parts, Kawasaki, Suzuki and Yamaha Motorcycle Parts - ATV, Classic Bike, Dirt Bike Parts
Hun hebben zelf een aardige voorraad NOS onderdelen,de rest bestellen
ze bij dealers waar ze contacten mee hebben,maar dat kan je net zo goed
zelf via een dealer bestellen,de prijs is namelijk hetzelfde.
Wel een voordeel is dat ze veel onderdeel manuals online hebben staan,
je kan daarin ook zien wat er nog leverbaar is,hoewel dat geen garantie
is dat het daadwerkelijk nog te leveren is,geeft het wel een idee.
 
Laatst bewerkt:
Huizen en bedrijfsruimtes kosten weinig zal dit het zijn??? Denk het eigenlijk niet, is volgens mij in Limburg net zo.....
 
Ik denk eerder ,us ben zunig :Y ,in die regio,s vind je veel meer oud spul dan hier
in het westen,economisch achtergebleven gebieden daar zijn de mensen veel zuiniger
op de spullen die ze hebben :Y en bewaren het ook veel langer. :)
 
Laatst bewerkt:
Je kan ook hier eens kijken, Honda Motorcycle Parts, Kawasaki, Suzuki and Yamaha Motorcycle Parts - ATV, Classic Bike, Dirt Bike Parts
Hun hebben zelf een aardige voorraad NOS onderdelen,de rest bestellen
ze bij dealers waar ze contacten mee hebben,maar dat kan je net zo goed
zelf via een dealer bestellen,de prijs is namelijk hetzelfde.
Wel een voordeel is dat ze veel onderdeel manuals online hebben staan,
je kan daarin ook zien wat er nog leverbaar is,hoewel dat geen garantie
is dat het daadwerkelijk nog te leveren is,geeft het wel een idee.


je had de gouden tip!

de dealer kon de NOS deeltjes nog gewoon leveren.
Deze staan dus in bestelling *O*
 
Juich nog niet te vroeg,in bestelling staan wil nog niet zeggen dat
het nog te leveren is,heb dat zelf al diverse malen meegemaakt,onderdeel
stond nog gewoon in de prijslijst,maar kreeg dan later toch bericht dat
het niet meer te leveren was.
 
Op advies van teamheronsuzuki in een ander topic hier een paar foto's van mijn RD zoal ik hem heb gekocht[afbeelding]


Voor mijn yamaha rd125 ben ik opzoek naar de orginele kentekenplaathouder (met de ronde reflectoren) , en de spiegels.
Ik neem aan dat jij die niet gaat gebruiken op je "rd racer" , dus mocht je de spullen die ik zoek kwijt willen dan hou ik me aanbevolen.

Gr. Michel

full
 
Ik heb nog wel de houder met de 2 reflectoren. Het achterlicht zelf heb ik gebruikt. Het is niet zoals bij de jouwe alu van kleur maar zwart. De spiegels heb ik ook nog liggen. Als je goed op de foto kijkt kun je aan 1 kant de reflector nog zien. En deze spiegels bedoel je zoals op de foto.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog wel de houder met de 2 reflectoren. Het achterlicht zelf heb ik gebruikt. Het is niet zoals bij de jouwe alu van kleur maar zwart. De spiegels heb ik ook nog liggen. Als je goed op de foto kijkt kun je aan 1 kant de reflector nog zien. En deze spiegels bedoel je zoals op de foto.


Je hebt mail.


Gr. Michel
 
Terug
Bovenaan Onderaan