Tweetakt verenigt U zich hiero deel2

Is de benzinekraan nog wel okay dan??

Ja die is prima,maar hij stond nog wel open,en zo heeft de motor een aantal
weken gestaan,er kwam behoorlijk veel benzine uit de uitlaat van de linker cylinder,
maar ook de bougie van de rechter cylinder was nat,al kwam daar geen benzine uit,
de vlotternaalden zijn dus niet zo best meer. :)
 
Inderdaad er is nog hoop :+

Zo dom zijn we nog niet.......

intelligentsia.......... :9

De Russische term Intelligentsia (Russisch: интеллигенция) is afgeleid van het Latijnse intelligentia, en wordt met name gebruikt om de intellectuele elite van een land aan te duiden, een sociale klasse die zich bezighoudt met complexe psychische en creatieve arbeid gericht op de ontwikkeling, verspreiding en instandhouding van een cultuur, en in zijn periferie ook intellectuelen en andere sociale groepen – bijvoorbeeld kunstenaars en onderwijzers – omvat.

Het benzine peil stijgt ..., niveau daalt :+
 
Laatst bewerkt:
intelligentsia.......... :9

De Russische term Intelligentsia (Russisch: интеллигенция) is afgeleid van het Latijnse intelligentia, en wordt met name gebruikt om de intellectuele elite van een land aan te duiden, een sociale klasse die zich bezighoudt met complexe psychische en creatieve arbeid gericht op de ontwikkeling, verspreiding en instandhouding van een cultuur, en in zijn periferie ook intellectuelen en andere sociale groepen – bijvoorbeeld kunstenaars en onderwijzers – omvat.

Het benzine peil stijgt ..., niveau daalt :+

Dasvidaniya tovarisch :W
 
Laatst bewerkt:
Leuk blokje,had wel wat geweest voor in een RG500,1000cc 130pk. *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik ben bang dat ik hier ook eens wat mee moet gaan lezen :')

Ik heb van een MF er een Jawa 340 overgnomen (as zaterdag ophalen), en weet niks van 2 takt, en heb er ook nog nooit op gereden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan