Ducati-Topic deel 65 * CAPIREX EDITIE *

Status
Niet open voor verdere reacties.
M'n Haynes geeft aan:

Front wheel axle nut 63NM
Axle clamp bolts 19 NM

Front brake disc bolts 25NM


Front brake caliper mounting bolts 43NM

Een speciaalgereedschap voor het loshalen van het voorwiel (één zijde) is noodzakelijk. Stond laatst ook eens in de Strada.
tooltje zit in het gereedschapsetje (als hij nog compleet is)
 
Rambo toestanden......
Valt mee, we zitten in de meest luxe van zo'n tentding, moeders de vrouw geregeld, schijthuis- douche en alles zit erin.... (en goedkoop is het ook al niet bepaald) :X

full
 
Wij hebben de beschikking over zo'n wit ding, als je op Printen klikt komt wat eerst op het beelscherm stond op papier te staan... Donders makkelijk!

Maar bedankt voor de tip, ik zal even nazoeken wat het juiste moment is!
:o

die dingen kennen we niet hier in de randstad :N :N
 
ik zeg eerder dat het 63 Nm is.. enne.. eerst die moer lossen, dan die 4 kleine losdraaien. of de 4 kleine losdraaien en het special tooltje gebruiken en de grote moer losdraaien..

Je hebt volkomen gelijk. Bedacht me dat ik de haynes van de 916 hier heb liggen, en daar staat dus ook de 996 in. Heb het als service maar even opgezocht.
 
Valt mee, we zitten in de meest luxe van zo'n tentding, moeders de vrouw geregeld, schijthuis- douche en alles zit erin.... (en goedkoop is het ook al niet bepaald) :X

[afbeelding]

Poepen in een tent vind ik ranzig. Naar Franse stijl is het waarschijnlijk overigens een veld-toilet. Ik heb me overigens voorgenomen niet meer in warme landen te kamperen. M'n vorige reis zat ik in een penthouse. Dat was erg comforatabel, van alle gemakken voorzien incluis airco. Maar goed, er zijn mensen die zweren bij kamperen. Ieder z'n meug.
 
Poepen in een tent vind ik ranzig. Naar Franse stijl is het waarschijnlijk overigens een veld-toilet. Ik heb me overigens voorgenomen niet meer in warme landen te kamperen. M'n vorige reis zat ik in een penthouse. Dat was erg comforatabel, van alle gemakken voorzien incluis airco. Maar goed, er zijn mensen die zweren bij kamperen. Ieder z'n meug.


Gobert houdt van kruiptentjes
 
Valt mee, we zitten in de meest luxe van zo'n tentding, moeders de vrouw geregeld, schijthuis- douche en alles zit erin.... (en goedkoop is het ook al niet bepaald) :X

[afbeelding]
Kun je beter rayinair/booking.com/herz zelf regelen.......dan rent/-a-tent oid....

Of gewoon rechtstreeks bij de camping boeken en niet via een tussen organisatie waar wederom extra geld aan kleeft....
 
Laatst bewerkt:
Poepen in een tent vind ik ranzig. Naar Franse stijl is het waarschijnlijk overigens een veld-toilet. Ik heb me overigens voorgenomen niet meer in warme landen te kamperen. M'n vorige reis zat ik in een penthouse. Dat was erg comforatabel, van alle gemakken voorzien incluis airco. Maar goed, er zijn mensen die zweren bij kamperen. Ieder z'n meug.
Eigen poep stinkt niet.... :P (maar genoeg erover, zie daar wel hoe'k het dit jaar weer vind)
 
Gatverdamme, een luchtbed :r
Gewoon een dun matje voor het idee, da's meer dan genoeg :Y

Dat is zelfkastijding. Daar doe ik niet aan. Comfort van de moderne tijd is er voor om gebruikt te worden. In warme landen uitsluitend met airco in degelijk onderkomen.

BBQ met bediening is ten slotte ook prettiger als zelf doen.
 
Kun je beter rayinair/booking.com/herz zelf regelen.......dan rent/-a-tent oid....

Of gewoon rechtstreeks bij de camping boeken en niet via een tussen organisatie waar wederom extra geld aan kleeft....

Ik vlieg met Ryanair. Erg goed geregeld en voor weinig centen. Parkeren is duurder als vliegen.
 
Dat is zelfkastijding. Daar doe ik niet aan. Comfort van de moderne tijd is er voor om gebruikt te worden. In warme landen uitsluitend met airco in degelijk onderkomen.

BBQ met bediening is ten slotte ook prettiger als zelf doen.

Nee, de hele nacht deinen op zo'n zak met lucht is comfortabel |( |( |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan