Ducati-Topic deel 65 * CAPIREX EDITIE *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onderhoudskosten....niet de rij= benzine kosten... met die 400km van mij eigenlijk niet de moeite bij een gebruik van 1:20..... _O-

Trouwens wat spot jij veel ducati's hier in Hengelo.....maar hou er rekening mee dat hier nauwelijks bezitters zijn die op de dcn forum danwel actief lid zijn.....

Veel bebben tabak van de club vanwege het feit men altijd ver moet rijden voor de dcn aktiviteiten... wordt hier toch niets georganiseerd....en

wij rijden hier zo duitsland in ipv dat geknoei hier.... :}

gelukkig heeft het DCNforum (DucatiForum) niks met DCN van doen :Z
dat er niks georganiseerd word in de omgeving hoor je uit alle windstreken (zelfs uit Assen), maar als je alles op kaart ga zetten komt het oosten er erg goed van af.

je kan ook net aan de andere kant van de grens gaan wonen, dat scheelt weer 25 drempels om de Duc te pakken, komt die tank ook eens leeg :] :] :]
 
Rijdt die FZR van jou trouwens alweer :?
Allang...........was na anderhalve week al weer klaar.......resultaat:

full
 
Zo, net nog een rondje gaan rijden na 't werk in het franstalig landsgedeelte. Rij ik ietsjes harder dan gewoonlijk op een weg waar je 70 mag. Passeer ik per toeval langs dezelfde plek nadien, merk ik de flitspaal op :+
Afwachten dus of ik pech heb.

Trouwens een vraagje: naar 't werk met de motor is zo'n 45min. In die tijd word de olie zo'n 80 graden. Is dat eigenlijk warm genoeg? Dacht dat voor olie best was als die boven de 100 kwam iedere rit zodat water verdampt oid?

Ga trouwens veel liever naar 't werk als 't met de motor kan :) Meer doen dus!
 
gelukkig heeft het DCNforum (DucatiForum) niks met DCN van doen :Z
dat er niks georganiseerd word in de omgeving hoor je uit alle windstreken (zelfs uit Assen), maar als je alles op kaart ga zetten komt het oosten er erg goed van af.

je kan ook net aan de andere kant van de grens gaan wonen, dat scheelt weer 25 drempels om de Duc te pakken, komt die tank ook eens leeg :] :] :]

Krijgen jullie geen geld van de dcn...... :?
 
LD was vanavond ff bij 4WD wezen kijken en is daar erg vrolijk van geworden,morgen maar eens kijken of we handje klap zaken kunnen doen.
Heb wel een goed gevoel bij de 4WD alles klopt qua onderhoud en uiterlijk
 
Als een Duc inhoudt bij volgas, bij lage toeren, wat betekent dat dan?

Verdomme sprinten tegen een SV en het dan afleggen omdat ie 1 seconde op 5k rpm blijft hangen :')
 
Als een Duc inhoudt bij volgas, bij lage toeren, wat betekent dat dan?

Verdomme sprinten tegen een SV en het dan afleggen omdat ie 1 seconde op 5k rpm blijft hangen :')
Verrijking werkt niet..... acceleratie fase is niet goed.....dus extra benzine tijdens het gasklep opendraaien.... om arme mengsel te voorkomen....
 
Succes ;)

PS :
Werd me net verteld dat de regen pas in de middag word verwacht dus misschien hebben we geluk :Y

PS 2 :
Doe anders maar even krabbelen ,dan lees ik het zeker ,hier is er overheen te lezen :$

heb ook nog gekrabbeld....

ps. mn mobiel via PB
 
Verrijking werkt niet..... acceleratie fase is niet goed.....dus extra benzine tijdens het gasklep opendraaien.... om arme mengsel te voorkomen....


Dit is de uitdraai. Bij 5k zie je ook een flinke AF verandering :o

rodennis749.gif


Gast van MADracing zei dat het vanwege milieueisen was :?
 
ja maar dat is.... duur :X

Ik heb net zat geld bij elkaar om een grote beurt te laten doen, zo'n kastje erbij is alsof je nog een grote beurt doet :+
 
ja maar dat is.... duur :X

Ik heb net zat geld bij elkaar om een grote beurt te laten doen, zo'n kastje erbij is alsof je nog een grote beurt doet :+

Tja...bij de Duc-dealer krijg je niks extra voor een tientje, daar werken nou eenmaal geen Poolse tienermeisjes :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan