Ducati-Topic deel 65 * CAPIREX EDITIE *

Status
Niet open voor verdere reacties.
_O-

motivational-posters-japan-producing-78-of-the-wor1.jpg




we kunnen deze wel in elk jappentopic plaatsen })
 
Van schapen strelen kun je ziek worden

Stichting KinderBoerderijen Nederland (SKBN) vindt dat we geen schapen meer moeten aaien bij de kinderboerderij. Er kunnen namelijk stofdeeltjes die geïnfecteerd zijn met Q-koorts, vanuit de donzige wol in de lucht terechtkomen. Het inademen van deze stofdeeltjes is niet goed voor de gezondheid.

Vrouwen die binnenkort een kind willen, of al in blijde verwachting zijn, moeten al helemaal uitkijken. Zij kunnen namelijk ook chlamydophila abortus krijgen. Wat geen pretje is, omdat het tot een miskraam leidt. Ook vindt SKBN dat mensen die op een kinderboerderij werken een mondkapje moeten dragen en vaak hun handen moeten wassen.

De Partij voor de Dieren wil iets verder gaan, zij willen namelijk het alom geliefde schaap helemaal uit de kinderboerderijen weren.
 
Laatst bewerkt:
Mogguh

Nieuw record .. 0700 beginnen met werken ... nou al klaar met m'n dagelijkse werk
Word de rest van de dag dus weer internetten

btw. Italdag gaat niet door voor mij... vrouwlief heeft weekend geruild: dwz. ik ga naar de Monsterdag ipv Italdag *D

@ Plastikman: kom je ook naar Heinenoord?
 
Vandaag nog even gebeld met broertje GoFoggy. Afgezien van z'n automobiel gaat alles goed met hem. Hij had het ook alleen maar over zichzelf; da's dus een goed teken.
 
full

mijn ouders cor en riet bij de meeste van jullie wel bekend zijn vrijdag 47 jaar getrouwd wie stuurd hun een leuk berichtje ik ga zelf vrijdag op vakantie dus vieren wij het morgen al

cornelis.nicolasen@versatel.nl
full
 
[afbeelding]
mijn ouders cor en riet bij de meeste van jullie wel bekend zijn vrijdag 47 jaar getrouwd wie stuurd hun een leuk berichtje ik ga zelf vrijdag op vakantie dus vieren wij het morgen al

cornelis.nicolasen@versatel.nl
[afbeelding]
Zozo.... een beste tijd....... gefeliciteerd alvast........ :} :}

(houdbaarheidstermijn is tegenwoordig erg kort........)
 
Iets gemist....... _O-

Even Goberts z'n liefde en de historie van het merk bewonderd. Ik kan het van harte aanbevelen om de beide musea (Porsche en MB) te bezoeken naast alle naast een heleboel monumentale gebouwen in Stuttgart....

full
 
Ook weer thuis :)

@iedereen die hier overdag post: hebben jullie nou echt geen r*k te doen op je werk :?
Ik ben al blij als ik 's middags het werk min of meer af heb ... of er in ieder geval niet meer ligt dan 's ochtends bij binnenkomst :X :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan