Supermotard circuitdag voor BEGINNERS deel IX

;-Diana

MF veteraan
27 sep 2004
1.235
0
Na een waaaaaaaaaanzinnig weekend op Villars (heimwee...) weet ik niet of Emmen nog zo leuk gaat zijn...
Maar zo niet dan toch: tijd voor deeltje IX!

Op maandag 9 augustus is de Gelderse Supermotardclub weer te vinden op de Pottendijk!
En aangezien 9 augustus over 1,5 week is (jaja, ik ga de uitdaging weer aan), heb ik met het circuit afgesproken dat ik wederom 1 week de tijd heb om minimaal 20 (betalende: payday is uiterlijk woensdag 4 augustus!) mensen bijelkaar te krijgen.
Wie gaat er meeeeeeeeeeeeeeeeee???


En voor de info over het zeil en het opvangbakje:
Over het opvangbakje: http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/15764653#15764653
Over het kleed: http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/16077779#16077779

En dan komt hieronder weer het hele riedeltje zoals ik altijd plaats:
Nog even ter herinnering: in eerste instantie is deze dag bedoeld voor leden van de GSM dus die hebben voorrang. Mochten er niet max. 30 deelnemers van de GSM zich aanmelden, dan worden de overige plaatsen ingevuld door niet-GSM-ers.

En deze circuitdag is dus bedoelt voor BEGINNENDE supermotard rijders die 'ns op hun gemak ervaring willen opdoen op het circuit. En zichzelf nog niet zien rijden tussen het SM-geweld op de reguliere trainingsdagen op Emmen.
Die keuze hebben we niet voor niets gemaakt. Er zijn veel SM'ers die weinig tot geen circuitervaring hebben, voor hen is dit dus de uitgelezen mogelijkheid om in eigen tempo, en op eigen lijnen, over zo'n baan te rijden. Dat betekent ook dat ze niet door ervaren jongens om de oren worden gereden, of erger nog, eraf worden gereden. Beginners zullen dus ten alle tijde op deze dag voorrang hebben en snelle jongens dienen zich hier aan aan te passen.

De kosten zullen tussen de € 30 en € 50,- per persoon liggen (afhankelijk van het aantal deelnemers) voor een HELE dag (vanaf 10.00 - 18.00 uur) onbeperkt op het circuit rijden. Om zekerheid te hebben dat mensen komen dien je VOOR woensdag 4 augustus € 100,- over te maken! (voor de betaalgegevens: stuur een PM of PB, mailadres staat in m'n profiel!) Uiterlijk zaterdag 7 augustus wordt het teveel betaalde (€ 100 -/- baanhuur) weer teruggestort! En niet komen is geld kwijt, niet tijdig betalen is de plaats kwijt!

BAANREGELS:
Je kan die dag niet met je open uitlaat rijden, maar een enduro demper is genoeg. Opvangbakje verplicht, leren pak en gebruik van een GROOT milieukleed ook.
Er is geen verzekering en de GSM is niet aansprakelijk voor enige vorm van schade e.d.

De prijs is afhankelijk van het aantal deelnemers en er is GEEN winst o.i.d. Het is een GSM/ MF actie!

meer info kun je opvragen via mail (zie mijn profiel).
MOCHT HET ONVERHOOPT NIET LUKKEN OM VOOR WOENSDAG 4 AUGUSTUS VOLDOENDE BETALENDE DEELNEMERS TE HEBBEN DAN WORDT DE DAG GEANNULEERD!!!
WE GAAAAAAAAAAAAAAN!!! *O*
Met dank aan PietPottendijk :}

In deze topics vind je de ervaringen van de vorige keer:
Supermotardcircuitdag voor BEGINNERS deel I
Supermotard-circuitdag voor beginners deel II
Supermotard-circuitdag voor beginners deel III
Supermotard-circuitdag voor BEGINNERS deel IV
Supermotard-circuitdag voor BEGINNERS deel V
Supermotard-circuitdag voor BEGINNERS deel VI
Supermotard-circuitdag voor BEGINNERS deel VII
Supermotard circuitdag voor BEGINNERS deel VIII

En hier het topic van de GSM:
Gelderse-SuperMotards-2 Going sideways-1.html

Onderstaand komt een overzicht te staan met de deelnemers. Aan ovb'tjes doen we deze keer niet omdat het te kort dag is. Dus meld je alleen aan als je zeker weet dat je meegaat (en dus ook betaald).
Heb je betaald, dan komt er een *O* achter je naam.
En je betaald per deelnemer dus niet per deelnemende motor! (max. 30 motoren op de baan, meerdere rijders per motor is dus mogelijk)

1. ;-Diana *O*
2. Jelmah :Y, samen met Dirt Harry??
3. Sid Vicious *O*
4. JanJos *O*
5. Dirt Harry *O*
6. Jurrien *O*
7. Speedy_J *O*
8. Maaarten *O*
9. High side Eddie *O*
10. Arjen *O*
11. R3mco *O*
12. TampieXR *O*
13. Deadeye *O*
14. Steef-05 *O*
15. Wimmiecrossie *O*
16. Jay111 *O*
17. Speakerfreak?
18. Pim *O*
19. Matthijs *O*
 
Laatst bewerkt:
Was deel IX niet het BBQ deel? :P

Als iemand uit deze omgeving ook gaat, laat het me weten, ik wil mee!
Anders ga ik nog proberen om een busje te huren.
Ga natuurlijk liever niet in m'n eentje, aangezien het 2.5 uur rijden is, maarja...

Wacht voor de zekerheid nog maar heel even met me op de lijst zetten Diana, dat ik heel graag wil, weet je sowieso al :P
 
Laatst bewerkt:
Was deel IX niet het BBQ deel? :P

Als iemand uit deze omgeving ook gaat, laat het me weten, ik wil mee!
Anders ga ik nog proberen om een busje te huren.
Ga natuurlijk liever niet in m'n eentje, aangezien het 2.5 uur rijden is, maarja...

Wacht voor de zekerheid nog maar heel even met me op de lijst zetten Diana, dat ik heel graag wil, weet je sowieso al :P
Voor die BBQ neem ik morgen nog even contact op met de Pottendijk dus laat ik dan hier weten.
 
Hmm das wel heel snel...dan ben ik nog in Italie *O* Gaat dus deel X worden als ik weer mee ga. *O*
 
Hmmm 8 Augustus clastres en 9 Augustus Emmen, eens kijken of dat in de agenda past :P
 
Ik sla m over. Hoop dan mn motor verkocht te hebben!

Als iemand nou heeeel graag wil dat ik er bij ben (Wie niet?!) dan moet die mijn motor even kopen zodat ik geld heb voor een andere!

19012009026.jpg


Mooie xr, nooit circuit gezien, altijd rustig bereden met beide wielen op de grond.
 
Laatst bewerkt:
Ik sla m over. Hoop dan mn motor verkocht te hebben!

Als iemand nou heeeel graag wil dat ik er bij ben (Wie niet?!) dan moet die mijn motor even kopen zodat ik geld heb voor een andere!

[afbeelding]

Mooie xr, nooit circuit gezien, altijd rustig bereden met beide wielen op de grond.

Wat denk je er nog voor te kunnen vangen?
 
Voor mij word het ook deel X dat ik weer mee kan.
Ik begin dan weer net met werken na mijn vakantie, en kan dan niet maken om meteen vrij te vragen.
Daarbij is me bazin dan op vakantie en moet ik haar plaats in nemen, dus kan dan niet weg.
Kan de weekendhulpen niet alleen laten staan.

hihi

Helaas, maar tot deel X :)
 
Wat denk je er nog voor te kunnen vangen?
K heb m als supermoto voor 2100 staan, en zonder sm shit voor 1500. Dit zijn uiteraard vraagprijzen. Ik schat de kans alleen klein in dat ik m compleet verkoop voor een prijs die mij lijkt. Word dus waarschijnlijk xr en wielen los van elkaar verkopen.
 
Ben helaas ook in Italie. Maarrrrr ik ga op vakantie en neem mee; vrouw, kinderen en na een beetje gezeik meinerzijds, dat mijn Husq toch ook het recht had om nog een keer in zijn geboorteland te komen, Jawel de Motort. Beetje rond het Gardameer knallen lijkt me niet vervelend. :) Groeten en goeje vakantie allemaal
 
Was deel IX niet het BBQ deel? :P

Als iemand uit deze omgeving ook gaat, laat het me weten, ik wil mee!
Anders ga ik nog proberen om een busje te huren.
Ga natuurlijk liever niet in m'n eentje, aangezien het 2.5 uur rijden is, maarja...

Wacht voor de zekerheid nog maar heel even met me op de lijst zetten Diana, dat ik heel graag wil, weet je sowieso al :P

ikke!

komt deze x ook noppennieuws etc?

Dit is een soort van tussen stap aangezien men niet kan wachten tot begin september!
De echt diehards kunnen nu dus weer rijden om het vers geleerde vanuit Villars over te brengen op het NEderlandse asfalt!

De volgende keer (BEGIN SEPTEMBER) regel ik: de baan, de motobladen, BBQ, bandenservicetruck van Maxxis en hopenlijk goed weer!
 
oja wegens werkverplichtingen kan ik deze keer zelf niet mee, veel plezier allemaal!
 
Ik sla m over. Hoop dan mn motor verkocht te hebben!

Als iemand nou heeeel graag wil dat ik er bij ben (Wie niet?!) dan moet die mijn motor even kopen zodat ik geld heb voor een andere!

[afbeelding]

Mooie xr, nooit circuit gezien, altijd rustig bereden met beide wielen op de grond.
Als je je motor nou toch tegen die tijd niet hebt verkocht, kun je er toch mooi nog een afscheidsdagje op de Pottendijk mee rijden? Met de ervaring van Villars ga je nu natuurlijk veeeeeeeeel sneller en platter! ;)

Zet me er maar weer bij ovb :)
Ovb doe ik bij deze dag niet, is te kort dag. Dus alleen aanmeldingen van mensen die zeker weten mee te gaan. Dus ff geld tellen, morgen vrij vragen aan de baas, eventueel vervoer regelen, duku overmaken en je hier weer melden zonder ovb. :Y
 
Als je je motor nou toch tegen die tijd niet hebt verkocht, kun je er toch mooi nog een afscheidsdagje op de Pottendijk mee rijden? Met de ervaring van Villars ga je nu natuurlijk veeeeeeeeel sneller en platter! ;)Ovb doe ik bij deze dag niet, is te kort dag. Dus alleen aanmeldingen van mensen die zeker weten mee te gaan. Dus ff geld tellen, morgen vrij vragen aan de baas, eventueel vervoer regelen, duku overmaken en je hier weer melden zonder ovb. :Y
Stel dat ik m naar de klote jaag, baal ik haaaard. Daarbij leg ik t geld liever bij mn volgende motor, zodat ik misschien wel net de circuitdag in september mee kan pakken!
 
Stel dat ik m naar de klote jaag, baal ik haaaard. Daarbij leg ik t geld liever bij mn volgende motor, zodat ik misschien wel net de circuitdag in september mee kan pakken!
Snap ik!


maar toch jammer dat ik je niet kan overhalen O-)
 
Zet mij ook maar op het lijstje. Heb er wel weer zin in. Hopelijk goed weer zodat we nu een hele dag kunnen rijden. We zijn tenslotte niet allemaal in Villard geweest. Tot dan. Heb trouwens weer een plaatsje vrij op de aanhanger .... (Remco, ook weer zin?)
 
Jurrien, Speedy_J en Julian zijn er ook weer!

Edit: Gaan we dit keer de andere kant op? :]
 
Laatst bewerkt:
Dit is een soort van tussen stap aangezien men niet kan wachten tot begin september!
De echt diehards kunnen nu dus weer rijden om het vers geleerde vanuit Villars over te brengen op het NEderlandse asfalt!

Bring it on! Ik train elke dag in de file :+

De volgende keer (BEGIN SEPTEMBER) regel ik: de baan, de motobladen, BBQ, bandenservicetruck van Maxxis en hopenlijk goed weer!

Count me in!
 
Ben helaas ook in Italie. Maarrrrr ik ga op vakantie en neem mee; vrouw, kinderen en na een beetje gezeik meinerzijds, dat mijn Husq toch ook het recht had om nog een keer in zijn geboorteland te komen, Jawel de Motort. Beetje rond het Gardameer knallen lijkt me niet vervelend. :) Groeten en goeje vakantie allemaal

Volgende keer beter!
En dan met maxxis bandjessss onder de Husk.
Van de week nog effe pielen voor je vertrekt? Gleuf dat JVD ook mee wilde.

Knife!
 
Terug
Bovenaan Onderaan