MF MegaMeeting 2010 2e editie:VERPLAATST! 12 sept

Status
Niet open voor verdere reacties.
GPZ 305 Unitrak is ideaal. :}

300 euro, carburateurs ultrasonisch reinigen, een paar keer ketting bijstellen, smeren, clip-on rechtzetten door schuiver(s, twee maal :') ), en keeringen van de veerpoten vervangen, voor de rest altijd lopen en goed ook. _O-

Ik vondt de XT 500 altijd de oer crosser en vindt het geluid waanzinnig. :9~
'k ga toch zoiets zoeken denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Mij kwam het gewoon aanwaaien,was niet op zoek naar een bepaald model.

Gewoon een ragbak uit '84 zonder belasting en 4 euro verzekering in de maand. _O-
 
Mij kwam het gewoon aanwaaien,was niet op zoek naar een bepaald model.

Gewoon een ragbak uit '84 zonder belasting en 4 euro verzekering in de maand. _O-

Da's geen geld, kun je niet laten gaan.
Heb wel een hele mooie gezien op marktplaats maar dat vindt ik voor een pekelfiets iets te duur...

http://link.marktplaats.nl/376669879
 
maar toch vrijwel de meest onbetrouwbare schakelbrommer die je kunt hebben ;)

Heb toch nooit problemen mee gehad. ;)

En niemand die zo vlot bochten kon rijden met zo'n kreng als ik. _O-

Hij had een top van 105 echte snelheid, alleen de restrictor uit de uitlaat gehaald, ander sproeiertje erin en tandwiel 15 voorop, optrekken deed hij voor geen meter. _O-

Moest lange afstanden rechtdoor rijden, vindt een tweetakt niet leuk als hij dan constant 12 duizend toeren ligt te janken. ;)

Nóóit het blokje uit elkaar gehad, altijd in orde geweest en bandje bijna helemaal rond gereden. ;)
 
Laatst bewerkt:
Heb toch nooit problemen mee gehad. ;)

En niemand die zo vlot bochten kon rijden met zo'n kreng als ik. _O-

Hij had een top van 105 echte snelheid, alleen de restrictor uit de uitlaat gehaald, ander sproeiertje erin en tandwiel 15 voorop, optrekken deed hij voor geen meter. _O-

Moest lange afstanden rechtdoor rijden, vindt een tweetakt niet leuk als hij dan constant 12 duizend toeren ligt te janken. ;)

Nóóit het blokje uit elkaar gehad, altijd in orde geweest en bandje bijna helemaal rond gereden. ;)

als je elke zin in een aparte post had gezet, had je eigenhandig het topic volgeluld :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan