MF Gooi en Vechtstreek deel * 81 * Borstvoeding en Luiers!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laat ik ook eens wat posten hier en wat ligt meer voor de hand dan me even voor te stellen... *D

Ik ben nu zo'n 1,5 jaar actief op het forum en was voorheen met name actief in de newbie topics waar ik Lankho en GillettiNo van "ken". Het gespam daar is simpelweg niet bij te houden op sommige momenten en dus is mijn interesse een beetje vervlogen.

Zo een jaar geleden ben ik gespot door sunny met mijn vorige motor en nu sta ik dan eindelijk op het punt haar advies op te volgen om hier eens rond te neuzen.

Er staat wel wat persoonlijke info op motorstek, maar voor de luie mensen: ik ben 23, woon in Soest (voorheen 10 jaar in Hilversum gewoond) en studeer informatica aan de UvA. Verder doe ik aan kickboksen en probeer ik af en toe een snaar te raken (gitaar spelen) maar een talent ben ik zeker niet, wel is het ontspannend ;)

Hoe dan ook, ik zal eens beginnen dit topic in de gaten te houden en proberen bij te houden. Verder ben ik altijd wel in voor een ritje mits de planning het toe laat. Ik rij nu zo'n 1,5 jaar motor (wel vol vermogen) en heb in die tijd aardig wat kilometers gereden (+/- 30000), maar zou mezelf toch eerder als een beginnende motorrijder beschouwen.

Welkom! ;)

Dat ze hem wel weer kunnen ''opknappen'' geloof ik wel. Maargoed, vraag is wel tegen wat voor prijs. Er gaat al snel een dag werk in zitten volgens hem -O-Maar waar ik vooral van schrik, is dat dat misschien de oorzaak is geweest dat mijn vorige blok naar de ***** is gelopen.
En dat ik hier ook al weer een tijdje mee rij.

Jemig zeg, dat is slecht nieuws -O-
Ik ga ff voor je duimen :Y
 
Dat ze hem wel weer kunnen ''opknappen'' geloof ik wel. Maargoed, vraag is wel tegen wat voor prijs. Er gaat al snel een dag werk in zitten volgens hem -O-Maar waar ik vooral van schrik, is dat dat misschien de oorzaak is geweest dat mijn vorige blok naar de ***** is gelopen.
En dat ik hier ook al weer een tijdje mee rij.
Is het "dat" al bekend dan wat de oorzaak van toen der tijd was? Wellicht kunnen kun voor minder geld en tijd de oorzaak achterhalen. En dan is het aan jou de beslissing of je dat nog wilt investeren.

Hoe dan ook best zuur -O- Je mag mijn kawa wel overnemen voor weinig :P
 
Wie weet er overigens een redelijke doorrijroute van Amsterdam naar Hilversum (niet A1)..?
Met die spitsstrookverbreding is het echt geen doen om over de A1 naar huis te rijden. Je kan er niet tussendoor en al die automobilisten zitten te k*tten..

Gisteren om 18:00uur nog onwijs druk (meestal juist rustiger dan) en dat terwijl het vakantie is..
Moet zeggen dat ik het wel heerlijk vind rijden nu die A1 (en zelfs ook met de auto, zoals vandaag) :Y Maar iets binnendoor? Uhmm Via weesp (N236) Of langs de Amstel naar Uithoorn en dan de N201?
 
De N201 ben je ook niet echt beter af. Op de A1 kan je voor het grootste stuk nog tussen de files door, op de provinciale weg betekent dat op de andere weghelft rijden als je er langs wil.

Maar je kan het allicht even proberen een keer natuurlijk.

Balen JeGo. Even gemist, maar waardoor is je vorige blok dan precies kapot gelopen? De carburateurs veroorzaken een heel slecht vermogensverloop waardoor je lagers op hun flikker kregen, begrijp ik dat goed? :?

@Nocer; wat is niet serieus? :)
 
Wat je ook kan doen is bij Muiderberg er af en via de parallelweg richting Naarden. Maar dat schiet ook al niet erg op. Zeker niet omdat je dan net het stuk vermijdt waar weinig/geen file staat. :')
 

Zo..... eindelijk een beetje fit genoeg om ook nog om interesse te tonen in iets dat computer heet.... *O*

@ Frisco... leuke vooruitzichten, van harte gefeliciteerd!

.... tijd om terug te lezen heb ik nog niet echt genomen, en ook nog weinig zin aan gehad. "Zitten" is niet een van mijn specialiteiten.... ik zal u de details besparen, crime scene investigation is er niets bij... dus laat maar :X

... zo een kleine korte poging wagen om terug te lezen....

Een ding.... Prepress en mevrouw Prepress... VAN HARTE DANK!!!!!!
Mevrouw Prepress heeft ons geboortekaartje getekend. En we zijn daar zo blij mee :}
Kan eigenlijk niet de woorden vinden om dat tot uitdrukking te brengen... werkelijk super!

.. zo even een stukje bijlezen en naar de bank terug... :W
 
Laatst bewerkt:
Dat ze hem wel weer kunnen ''opknappen'' geloof ik wel. Maargoed, vraag is wel tegen wat voor prijs. Er gaat al snel een dag werk in zitten volgens hem -O-Maar waar ik vooral van schrik, is dat dat misschien de oorzaak is geweest dat mijn vorige blok naar de ***** is gelopen.
En dat ik hier ook al weer een tijdje mee rij.
Carbs al eens gesynchroniseerd? Misschien zijn ze vuil en moetje ze eens in zo'n trilding schoon laten maken. Bummer zeg! -O-
 

Zo..... eindelijk een beetje fit genoeg om ook nog om interesse te tonen in iets dat computer heet.... *O*

@ Frisco... leuke vooruitzichten, van harte gefeliciteerd!

.... tijd om terug te lezen heb ik nog niet echt genomen, en ook nog weinig zin aan gehad. "Zitten" is niet een van mijn specialiteiten.... ik zal u de details besparen, crime scene investigation is er niets bij... dus laat maar :X

... zo een kleine korte poging wagen om terug te lezen....

Een ding.... Prepress en mevrouw Prepress... VAN HARTE DANK!!!!!!
Mevrouw Prepress heeft ons geboortekaartje getekend. En we zijn daar zo blij mee :}
Kan eigenlijk niet de woorden vinden om dat tot uitdrukking te brengen... werkelijk super!

.. zo even een stukje bijlezen en naar de bank terug... :W
Heey Girl! :W Fijn dat je er weer bent! :Y

@ Mr & Mrs Prepress: :}
 
Wie weet er overigens een redelijke doorrijroute van Amsterdam naar Hilversum (niet A1)..?
Met die spitsstrookverbreding is het echt geen doen om over de A1 naar huis te rijden. Je kan er niet tussendoor en al die automobilisten zitten te k*tten..

Gisteren om 18:00uur nog onwijs druk (meestal juist rustiger dan) en dat terwijl het vakantie is..
Het spoor :?
 
Nocer:
full



Sander, welkom
full




Frisco: gefeliciteerd
full
 
De N201 ben je ook niet echt beter af. Op de A1 kan je voor het grootste stuk nog tussen de files door, op de provinciale weg betekent dat op de andere weghelft rijden als je er langs wil.

Nee, je kan vanaf de Muiderbrug tot aan de Hollandse brug niet meer tussen de file doorrijden helaas. Ja, een beetje stiekem overal tussen links en rechtsinhalen..verder echt niet..
En dat tot medio september |(

En vanaf 10 september gaan ze de opit Hilversum Noord ook nog verbouwen -O-
 



Een ding.... Prepress en mevrouw Prepress... VAN HARTE DANK!!!!!!
Mevrouw Prepress heeft ons geboortekaartje getekend. En we zijn daar zo blij mee :}
Kan eigenlijk niet de woorden vinden om dat tot uitdrukking te brengen... werkelijk super!

.. zo even een stukje bijlezen en naar de bank terug... :W


You're welcome! Blij dat jullie er blij mee zijn! :Y

Verders gaat het dus goed naar omstandigheden begrijp ik, mooi zo *D
 
Laatst bewerkt:
'K weet het, heb er ook gereden. Is echt een puinzooi. :/

Zit even een beetje te puzzelen. Op het gas begrenzen gaat dus niet, of er moet ergens bij het gashuis nog wat te doen zijn. Dat betekent de tank eraf, luchtfilterhuis eraf en dan eens kijken. :/

en als dat ook niet lukt... :/
 
Wie weet er overigens een redelijke doorrijroute van Amsterdam naar Hilversum (niet A1)..?
Met die spitsstrookverbreding is het echt geen doen om over de A1 naar huis te rijden. Je kan er niet tussendoor en al die automobilisten zitten te k*tten..

Gisteren om 18:00uur nog onwijs druk (meestal juist rustiger dan) en dat terwijl het vakantie is..
Tsjah, het blijft behelpen. Via Weesp is net zo druk en doe ik er zelf vaak langer over dan over de snelweg.....
 
'K weet het, heb er ook gereden. Is echt een puinzooi. :/

Zit even een beetje te puzzelen. Op het gas begrenzen gaat dus niet, of er moet ergens bij het gashuis nog wat te doen zijn. Dat betekent de tank eraf, luchtfilterhuis eraf en dan eens kijken. :/

en als dat ook niet lukt... :/
Ik weet er het fijne niet van, maare "vrijwel iedere" motor is toch wel te begrenzen? En lijkt mij dat je dat van te voren wel even checkt als je een motor koopt die begrensd moet worden... O-)


@PP+Mevrouw; Goed gedaan hoor *D
@Girl; *O* Welkom!! Wat een mooi mannetje 8-)
 
Noor, jij hebt nu toch ook een android htc?

Ik heb een paar dagen terug een update 2.1-1 ontvangen, maar de Legend wordt er niet beter op :X
Als ik een bericht ontvang en het gesprek open waar die invalt, dan begint mijn scherm bovenaan, terwijl het nieuwe berichtje onderaan staat. Oftewel moet ik elke keer zo'n 1500 berichtjes (bij de grote gesprekken :P ) doorscrollen om die te kunnen lezen.
Daarnaast moet ik elke keer als ik de phone aanzet aangeven welke carrier ik heb.

Dit schijnt iedereen te hebben die deze update installeert en bij een groot deel wordt de 3g verbinding er ook slechter op B|

Mijn tip: Wacht op de volgende update ;)
 
'K weet het, heb er ook gereden. Is echt een puinzooi. :/

Zit even een beetje te puzzelen. Op het gas begrenzen gaat dus niet, of er moet ergens bij het gashuis nog wat te doen zijn. Dat betekent de tank eraf, luchtfilterhuis eraf en dan eens kijken. :/

en als dat ook niet lukt... :/

Dan gewoon lekker vol vermogen rijden!!! Ze hebben vast nog wel ergens een uitdraai van 25kw ofzo misschien die bij je papieren ;)
 
@ Girl: Goed je weer online te zien ;)





@ Jolly: via de Bijlmer en Weesp kan ook :Y






@ Lankho: Volgens mij ben jij het meest ongelukkige ventje van 't Gooi :/
 
'K weet het, heb er ook gereden. Is echt een puinzooi. :/

Zit even een beetje te puzzelen. Op het gas begrenzen gaat dus niet, of er moet ergens bij het gashuis nog wat te doen zijn. Dat betekent de tank eraf, luchtfilterhuis eraf en dan eens kijken. :/

en als dat ook niet lukt... :/

Tis wel jammer dat je nu alsnog moet prutsen aan n toch best gave goede motor, das wel jammer -O- Maar je lost het wel weer op! *O* *O*
 
Hey Girl, leuk dat je toch even de energie hebt om even hoi te zeggen! :)
Neem maar goed de tijd overal voor en geniet van het kleine menneke! *D En Atlas natuurlijk ;) :P
 
Dat ze hem wel weer kunnen ''opknappen'' geloof ik wel. Maargoed, vraag is wel tegen wat voor prijs. Er gaat al snel een dag werk in zitten volgens hem -O-Maar waar ik vooral van schrik, is dat dat misschien de oorzaak is geweest dat mijn vorige blok naar de ***** is gelopen.
En dat ik hier ook al weer een tijdje mee rij.
't zit je ook niet mee :N


Hopelijk is het op te lossen :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan