MF Gooi en Vechtstreek deel * 81 * Borstvoeding en Luiers!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even off-topic: Zijn er hier kampeerders onder de MF-ers? Wij zoeken een leuke camping waar ook iets voor kids te doen is op ongeveer max 100 km afstand van Hilversum. Reden: ik zal af en toe even naar huis moeten voor wat freelanterfanter gedoe.

Wat we perse niet zoeken is een mega-camping met zo'n animatieteam waar je voor een nacht 50 euri kwijt bent maar een kleine camping met vrije plaatsen zonder heggetjes en het liefst iets aan een riviertje of plas.

Tips??? :Y



:W
 
Diddle de ervaringsdeskundige...
Girl; leuk je weer te zien hier. Ik kan me er enigzins iets bij voorstellen wat je bedoelt met csi.. hopelijk knap je snel op. Met Atlas alles goed? En de bv loopt ook goed?

Mevrouw Prepress; hulde voor het kaartje!!

BV heeft wat aanloopproblemen maar wie weet gaat dat uiteindelijk wel goedkomen.
Vandaag heeft Atlas probleemloos de BV gerund 8-)

Hielprikje hield de kleine man zich kranig.... lees... geen kick, ik maf lekker verder, je prikt maar een eind weg. :9

Luierinhoud ook perfect, lekker smeu. Schoonmaken valt best mee. Is niet zo moeilijk. Die vouwtjes en plooitjes is even poetsen, maar dat lukt al aardig! *O*

Elke dag heeft hij ons nog wel een keertje tuk.... luier open, brandslangetje open...tjakka _O-

't Is een lekker ding.

Leuk dat je zo reageert op het kaartje!
We hebben echt héél veel leuke reacties gehad. :Y :Y :Y

Ben ook héél benieuwd hoe het met jou is Diddle... ik probeer wel even terug te lezen maar mis de SV van WB... :+
 
Even off-topic: Zijn er hier kampeerders onder de MF-ers? Wij zoeken een leuke camping waar ook iets voor kids te doen is op ongeveer max 100 km afstand van Hilversum. Reden: ik zal af en toe even naar huis moeten voor wat freelanterfanter gedoe.

Wat we perse niet zoeken is een mega-camping met zo'n animatieteam waar je voor een nacht 50 euri kwijt bent maar een kleine camping met vrije plaatsen zonder heggetjes en het liefst iets aan een riviertje of plas.

Tips??? :Y



:W

Dit misschien iets voor je bij mij om de hoek *D

http://www.campingreeuwijk.nl/nederlands.htm

Weet jij dan een leuke kleine camping in portugal bij Sintra met water ;)
 
Even off-topic: Zijn er hier kampeerders onder de MF-ers? Wij zoeken een leuke camping waar ook iets voor kids te doen is op ongeveer max 100 km afstand van Hilversum. Reden: ik zal af en toe even naar huis moeten voor wat freelanterfanter gedoe.

Wat we perse niet zoeken is een mega-camping met zo'n animatieteam waar je voor een nacht 50 euri kwijt bent maar een kleine camping met vrije plaatsen zonder heggetjes en het liefst iets aan een riviertje of plas.

Tips??? :Y



:W

Het Oppertje in Lelystad... :Y
 
Kwil niet naar bed, dan is het sneller morgen en morgen moet ik werken en kvrees dat het n saaie dag zal worden :X -O-

Sow das eruit, avond :) :W

@ Spook en Rabasa : Fred is gewoon zeer ervaren en vind het leuk dat over te brengen, ik maak er gretig gebruik van! Geef m n ijsje en hij laat je zien hoe of wat! :P
En ik vind het prettig, de tips die hij geeft enzo :)
 
Dat bedoel ik niet, ik ga sowieso niet de ring op. Denk dat als we daar zijn en er zijn liefhebbers voor, dat het dan moet kunnen. Maar je hebt gelijk, het is behoorlijk kilometer vreten. Kunnen we dat dan niet ter plekke bekijken, afhankelijk van de tijd?

Weet überhaupt nog niet zeker hoor of ik mee ga tokkelen, dus maak allemaal gewoon lekker plannen, dan pas ik me wel aan. :)
de Ring is voor mij ook helemaal geen must hoor. en zoals je zegt we plannen daar gewoon. Mij gaat het om de mooie wegen in de eifel. en natuurlijk kijken we even hoe het met de tijd zit.
 
Kwil niet naar bed, dan is het sneller morgen en morgen moet ik werken en kvrees dat het n saaie dag zal worden :X -O-

Sow das eruit, avond :) :W

@ Spook en Rabasa : Fred is gewoon zeer ervaren en vind het leuk dat over te brengen, ik maak er gretig gebruik van! Geef m n ijsje en hij laat je zien hoe of wat! :P
En ik vind het prettig, de tips die hij geeft enzo :)


Fred is :}
 

Ruilen?? :X Kheb het dus echt gehad met mn huidige werk en dat is eigenlijk zo onwijs leuk werk... -O-

Kwil niet naar bed, dan is het sneller morgen en morgen moet ik werken en kvrees dat het n saaie dag zal worden :X -O-

Sow das eruit, avond :) :W

@ Spook en Rabasa : Fred is gewoon zeer ervaren en vind het leuk dat over te brengen, ik maak er gretig gebruik van! Geef m n ijsje en hij laat je zien hoe of wat! :P
En ik vind het prettig, de tips die hij geeft enzo :)


Fred is :}

Gaan we samen lessen volgen bij hem? Hij neemt ons zo meer naar de Eifel ofzo *D :]
 
Je hebt het gehad, maar het is wel onwijs leuk werk?! Leg es uit...

De werkstroom fluc...damn gewone mensen gewone woorden :P
Nog eens :

De werkstroom is gewoon heel erg afwisselend, dat wil zeggen, 1 keer in de maand moeten we rennen vliegen haasten om alles voor elkaar te boksen en dat zijn opzich wel de leuke dagen, alleen slopend voor mij.
Als we nou meer opdrachten zouden hebben blijft de werkstroom ook wat stabieler, nu zijn er gewoon veel dagen dat ik niks te doen heb echt, jah pand onderhoud, lees, wc's poetsen enzo... -O-

Normaal kijk ik ernaar uit maar nu heb ik gewoon geen zin om aankomende opdrachten te doen, ga ook met weinig plezier naar mn werk. En daarbij komt natuurlijk nog meer kijken he ;) Baas die de crisis bij iedereen op het bord gooit *geef m eens ongelijk* enzo. Gewoon geen plezier en tegenzin :X
 
De werkstroom fluc...damn gewone mensen gewone woorden :P
Nog eens :

De werkstroom is gewoon heel erg afwisselend, dat wil zeggen, 1 keer in de maand moeten we rennen vliegen haasten om alles voor elkaar te boksen en dat zijn opzich wel de leuke dagen, alleen slopend voor mij.
Als we nou meer opdrachten zouden hebben blijft de werkstroom ook wat stabieler, nu zijn er gewoon veel dagen dat ik niks te doen heb echt, jah pand onderhoud, lees, wc's poetsen enzo... -O-

Normaal kijk ik ernaar uit maar nu heb ik gewoon geen zin om aankomende opdrachten te doen, ga ook met weinig plezier naar mn werk. En daarbij komt natuurlijk nog meer kijken he ;) Baas die de crisis bij iedereen op het bord gooit *geef m eens ongelijk* enzo. Gewoon geen plezier en tegenzin :X

Hmm minder is dat.... :/ Is bij mij ook wel heel erg, tis rennen of lopen (dus niet stilstaan), maar die loopmomentjes zijn altijd wel even lekker zeg maar... Maar met tegenzin naar je werk gaan is nooit leuk... :N Vrijdag ook nog?!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan