MF Gooi en Vechtstreek deel * 81 * Borstvoeding en Luiers!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net ff deeltje 80 doorgelezen, 81 nog niet. Gaat al erg hard zo. :o

@ Nocer, gefeliciteerd met je verjaardag. 8-)

@ Lankho..... ook nog Garmin foetsie :/

:W Ga weer naar bed toe. :z
 
Als ik je verhaal lees, denk ik dat het heel veel te maken heeft met (door de bocht heen) KIJKEN en vooruit kijken.
Dan zou ik eerst in Nederland een bochtig stuk opzoeken.
Bij Opheusen is een mooi stuk maar daar is maar 1 hele mooie bocht. Daar kun je wel goed oefenen. Als je een bocht kent, geeft dat ook al wat meer vertrouwen.

Maar ook op een dijk kun je heel goed oefenen. Het is dan véél makkelijker als er een ervaren rijder voor je rijdt die dan wél constant aanwijzingen geeft (d.m.v. vooraf afgesproken gebaren) over rem- kijk- bocht- en gastechniek. Constant dezelfde aanwijzingen: want er moet een gedrag gecorrigeerd worden en als je daar niet constant op gewezen wordt, val je terug in je huidige gedrag, waar je juist vanaf wilt.

Ik heb dat onlangs ook gedaan met Corvette freak. Een lekker ritje waarbij de voorrijder zich aan de achterrijder aanpast, zoals het eigenlijk ALTIJD zou moeten. Anders moet je aan te veel dingen tegelijk denken en dat gaat OOK weer niet.

Ik heb hem nog niet alles verteld. Eerst maar eens met een paar tips oefenen zodat dat een automatisme wordt. Dan een volgend(e) stap(je).

Ik heb er wel eens iets over geschreven.
Mail me maar even als je het wilt ontvangen. Het gaat over:
1. ALGEMEEN
2. RIJDEN IN GROEPEN
3. RIJDEN DOOR TEGENSTUREN EN GASBEHEERSING
4. STOPPEN EN WEGRIJDEN IN DE BERGEN
5. PARKEREN IN DE BERGEN
6. DE BERG OP RIJDEN
7. DE BERG AF RIJDEN
8. REMMEN IN EEN BOCHT
9. HET WEER IN DE BERGEN
10. TUNNELS
11. SLECHT LOPENDE MOTOR IN DE BERGEN
12. AFSTANDEN IN HEUVELACHTIG TERREIN
13. MOTOR OP VEERBOOT

Totaal zijn het 13 A4 tjes.

Ik wil best een paar aanwijzingen in de praktijk geven,.
Dat zou dan zaterdag(middag) `moeten`, daarna ben ik met vakantie (Dolomieten).
Vervolgens maandag t/m donderdag thuis en dan weer 2 weken met vakantie oefenen met bochten in Frankrijk en weer de Dolomieten.

(Te) lang wachten is zonde: dan mis je heel veel mooie bochten!!!
Wat een vervelende tripjes heb je toch weer voor de boeg, Fred! 8-)

Interessante stof als ik het zo zie! :Y
 
:+

facebook-500x399.jpg
 
Ben ook weer begonnen met hardlopen. Ff van Hilversum-Noord naar station Bussum! Dat viel nog ff tegen zeg.... pfff! In ong. 35 minuten gedaan, maar was geen ideale starter zeg maar! :P
Maar ik heb iig m'n fiets weer in de berging staan! *D
 
Ik wil best een paar aanwijzingen in de praktijk geven,.
Dat zou dan zaterdag(middag) `moeten`, daarna ben ik met vakantie (Dolomieten).
Vervolgens maandag t/m donderdag thuis en dan weer 2 weken met vakantie oefenen met bochten in Frankrijk en weer de Dolomieten.

(Te) lang wachten is zonde: dan mis je heel veel mooie bochten!!!


Fred ik ga graag op je aanbod in voor een keer een praktijkles maar weet niet of het op heel korte termijn lukt. Zodra ik wat dingen zeker weet PB ik je wel een keer okay? :Y
 

;) Nog een nachtje over slapen ;) Zit een kans in dat we vrijdag middag een huisje gaan bezichtigen (krijgen morgen uitsluitsel over de tijd/dag)


ow my god!!!!! wat doe je dr aan!!! :+
haha gefeliciteerd man!!! *O*

NU doe ik er even niet zoveel aan, paar maanden terug genoeg en in de toekomst waarschijnlijk nog veeeeeeeeeeeel meer ;)

Grotevoet en saknopper; welkom hier!

Frisco; van harte gefeliciteerd met het babynieuws! Een zorgeloze en voorspoedige zwangerschap en bevalling toegewenst.

Girl; leuk je weer te zien hier. Ik kan me er enigzins iets bij voorstellen wat je bedoelt met csi.. hopelijk knap je snel op. Met Atlas alles goed? En de bv loopt ook goed?

Mevrouw Prepress; hulde voor het kaartje!!

Thanks ;) jullie ook nogmaals van harte met die kleine, foto's zien er iig schattig uit :Y


En de rest :W trusten ;)
 
Nocer: alsnog gefeliciteerd en héé veel mooie leuke zonnige en veilige motorkilometers!

Thanks. *D

@Lankho, ik kan nog steeds niet geloven dat je eerst heel lang loopt te mekkeren dat de Garmin zo duur is en dat je er geen geld voor hebt... en dat je hem dan verliest op de snelweg en hem lekker laat liggen. :?
 
Ben ook weer begonnen met hardlopen. Ff van Hilversum-Noord naar station Bussum! Dat viel nog ff tegen zeg.... pfff! In ong. 35 minuten gedaan, maar was geen ideale starter zeg maar! :P
Maar ik heb iig m'n fiets weer in de berging staan! *D

Netjes :D *O*

@Michel: Succes!!! MZN Ook!
 
:W


@Grote voet en saknopper: welkom
@Frisco: Gefeliciteerd *O*
@Noor: lijkt me leuk, is het eerste weekend van de vakantie, maar dan zit ik nog wel in NL denk ik :Y



Welterusten allemaal :W
 
Thanks. *D

@Lankho, ik kan nog steeds niet geloven dat je eerst heel lang loopt te mekkeren dat de Garmin zo duur is en dat je er geen geld voor hebt... en dat je hem dan verliest op de snelweg en hem lekker laat liggen. :?

Deze was tweedehands. Vind het nog steeds een hoop geld, maar elke keer een tasje kost uiteindelijk ook flink, is nog steeds een kutoplossing en kan ik bovendien niet kwijt op clipons.

Behalve dat ik niet geloof in de overlevingskansen van dat ding bij 140km/h op het asfalt is, zoals ik al eerder zei, de A27 dus niet echt een weg die ik even op loop om dat ding te pakken. Als je die al terug kan vinden.

Is een hoop geld, maar er is meer voor nodig dan 8 tientjes om mij lopend de snelweg op te krijgen, dank je feestelijk. :N
 
Thanks. *D

@Lankho, ik kan nog steeds niet geloven dat je eerst heel lang loopt te mekkeren dat de Garmin zo duur is en dat je er geen geld voor hebt... en dat je hem dan verliest op de snelweg en hem lekker laat liggen. :?
Geen idee hoe sterk die dingen zijn, maar is er een kans dat dat ding er relatief ongeschonden uit zou komen?
 
hehe eindelijk al mijn contacten @ nieuwe phone. Gepriegel met windows mobile en de live contacten daar in B| Dat viel even tegen. Uiteindelijk de outlook connector gedownload waardoor je hotmail kan openen met je outlook. Via outlook de Vcard geexporteerd en op me geheugekaart opgeslagen in een mappie. Kon toen zo in 1x alle mensen binnen halen. Nu weer even synchroniseren met google mail. Dan ben ik ze ook niet meer kwijt :P En bij een volgende sync staan ze er desnoods weer in 1 poging op *D

Nu verder met de proggies uitproberen O-) ben al blij met de standaard internet radio die er op staat mijn kanalen staan er ook in :P
 
Je hebt je nieuwe telefoon dus binnen? :)

Windows Mobile is fijn. Al moet ik af en toe nog steeds zoeken naar de meest simpele dingen, met dank aan de HTC interface. :')
 
Ah, 5 pagina's in een laf dagje........... niet doen Gooiers....kan ik niet bijhouden :N

Vanavond geleerd dat aquaplanning met de motor KAN.....maar niet leuk is.......
was even een "momentje" om te onthouden.



Snurken :W
 
Ja en ik heb nu Maemo5 die kan wel syncen met google contacten maar niet met LIVE CONTACTEN :X
Vet gaar. Naja problem solved en nu staan ze wel @google contacten :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan