Dé najaarsrit 1.0, de wintervoering editie, 10-10-2010

OOOOVEEEBEEEE!

MEEEEEEEE TOOOOOOOOOO!
Ik heb de dag ervoor met een motorvereniging een schitterende rit van 155 km van (Veenendaal start/einde) over Nijmegen Kleve enzenzenz dus hangt het er helemaal van af hoelaat ik thuis ben aangezien dit niet echt bij mij in de buurt ligt.
Maar ik ben wel bij de MFMM aanwezig tenminste dat is wel de bedoeling yoy never know what happens along the way to get there.
Maar mocht ik meegaan dan graag gruppe 1
 
Laatst bewerkt:
Als er geen pekel ligt ben ik erbij, anders blijft men divje in de schuur :)

Sandertjer dat is toch gezellie bij Paul Kwak en helemaal als ik alsnog besluit ook mee te gaan zeker! enne ik zal wel een potje pekel meenemen want op 10 okto denk ik niet dat er al pekel ligt hoor eerder een hele hoop prut en modder want dan is het namenlijk kool campagne dan word alle kool van het land af gesneden en als het dan een tijdje geregend heeft nooooou dan rijd je ook niet graag in de prut hoor dan komt er heel wat meer bij kijken dan alleen maar mooie zwierende bochtjes maken want dan lig je zo op je plaat met fiets en al zelfs op een recht stuk weg.
Dit was vorigjaar bij ons in enigeburg hij deed ff een TV demonstratie voor zijn leerlingen hij is namenlijk motorrijder instructeur van een niet nader te noemen rijschool die arme jongen heeft het al genoeg moeten aanhoren en dat zal rond oktober wel weer de kop op steken.
Ik zag hem toen nog schoon en wel zonder schade naar enigeburg toerijden en de rest is bekend.
 
ik denk dat ze denken dat ze nog in de alpen of zo zitten...

oktober dan is net de zomer voorbij en moet de herst nog beginnen.

winter hebben we hier toch altijd in eind maart :?
 
begin augustus is het meestal ook super weer
vind dit ook niet echt lekker

Nope geen klap aan maar voor de kool mais e.d is het wel weer goed dan krijgt het nog ff een goeie groeispurt voordat het gerooid word maar echt motorweer? nee niet bepaald en het is nog koud ook brrrrrrrrr dus van een zomer kunnen we ook niet echt spreken he :+
 
Laatst bewerkt:
Wat een gezelligheid hier ;) brengt allemaal herrineringen op ;)

Wel graag onder OVBtje en welke groep maakt mij niet uit ;) eentje waar mij motor genoeg mogelijkheid krijgt om te koelen ;) (triumph kwaaltje ;) )
 
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJA! *O* *O* Eindelijk weer eens een rit waar ik WEL bij kan zijn! (thnx paul voor de memo 8-) )

Ik ben erbij! :] *D
 
@Aanmelders
Leuk dat jullie mee gaan *O* . Zoals het er naar uit ziet gaan we op dit tempo wel de 90 motoren halen *D .

Vandaag heb ik nog maar eens de route nagelopen. Zaten nog wat bugjes in bij stedelijke gebieden. Dan wilde de Garmin me door nouwe straatjes sturen, in plaats van de makkelijke hoofdweg. Dat is er nu uit. Binnenkort maar eens de rit gaan testen :] . Deze week heb ik nog vakantie, daarna begint school weer :+
 
zal ik dit maar niet in het gsxf topic plaatsen sinds je post vd week :9 :9

ik zie wel wat in een najaarsritje! zal even PMen
Haha nouw ja eigenlijk is het ook een beetje overdreven maar Triumph worden wel snel warm en bij de newbi rit van toen was ook een blauwe triumph die stond uit te spugen :P

Ach ja als dat het enige probleem van een triumph is valt het best mee *D
 
Haha nouw ja eigenlijk is het ook een beetje overdreven maar Triumph worden wel snel warm en bij de newbi rit van toen was ook een blauwe triumph die stond uit te spugen :P

Ach ja als dat het enige probleem van een triumph is valt het best mee *D

Die Triumph had een dag ervoor net nieuwe KVS gekregen en er is toen iets teveel in het systeem gegoten, daarom spuugde hij er wat uit ;) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan