CB 350 Café / Classic Racer

dju,
het gaat hier hard vooruit.
mooi gedaan man dat voorwiel,
echt een ferme aanwinst qua looks
en da's toch het belangrijkste.

Ben een aantal maanden terug ook bij ERX beland
aardige ietwat vreemde persoonlijkheid maar boordevol waardevolle kennis.
Er staan daar heel wat pareltjes in de toonzaal en werkplaats
maar ik lees dat je ook een rondleiding hebt gekregen.
Ik kreeg bij het aankomen met mijn motor bij de garage trouwens meteen
de vraag of ik het ding niet wou verkopen.
 
inderdaad, het gaat plots vrij hard :)
ik heb nu hetmeeste wel binnen om het rijwielgedeelte compleet te maken. het is nu vooral zelf de nodige dingen aanpassen en fabriceren. het leuke werk dus.

over dat voorwiel: ik zou nooit meer schijven willen als ik zie hoe dit eruit ziet :) kben er heel trots op. nog meer omdat ik het zelf gespaakt heb enzo (eigenlijk is daar niet veel aan ze)

hoe staat het met jouw racer omer?
 
ben verhuisd,
dus momenteel druk met verbouwingen,
centrale verwarming leggen, nieuwe elektriciteit leggen, dubbel glas plaatsen, ...
huisje van 1958,
dus er valt wel wat te verbeteren.
Ge moet maar ne keer langskomen
 
Laatst bewerkt:
ahzo, suc6 dan he! ge moet maar laten weten als ik nog is kan helpen ;)
erg ver zijde dan niet verhuisd?
 
Mooi zo man, die tank!! de langere achterbrug ook.. maak de verhouding van de motor mooier.. maar of het er idd beter van gaat rijden.... time will tell!
 
ik denk niet dat hij zo slecht gaat rijden, is maar 3cm langer dan een 550 achterbrug, en daarvan zit de voorvork ook op de motor.
morgen weer verder met lassen :)
 
ik denk niet dat hij zo slecht gaat rijden, is maar 3cm langer dan een 550 achterbrug, en daarvan zit de voorvork ook op de motor.
morgen weer verder met lassen :)


heb onze rc 181 replica (cb500) voor op 18 inch gezet en de vorkpoten 2 cm door laten zakken dit zijn relatief ook kleine ingrepen maar levert een dag en nacht verschil op :Y aanremmen voor een bocht gaat nu bijna kwispelend en is zeer snel van zijn lijn te krijgen ;)
 
heel mooi gedaan! het 18inch voorwiel en het doorzakken van de poten in de kroonplaat is eveneens als gedaan.
ik kijk wel eerst hoe het rijdt zo... dan kunnen we nog steeds dingen veranderen
 
Nee, na het uiteten gaan. Turkieturkie, mmm heerlijk.

Okee Dennis, een paar fotoos:







Hoe wil je het gaan doen met de afstandsbus, Dennis?
 
Terug
Bovenaan Onderaan