CB 350 Café / Classic Racer

afstandsbus? hij zou gewoon langs beide kanten (niet meer dan) 1mm gevlakt mogen worden, en dan met de stofkappen erover zou de totale breedte al goed moeten zijn
heb je de stofkappen al eens gepast? en zou je eens de totale breedte kunnen meten met de stofkappen?

weet je al of ik bronzen lagerbussen moet kopen? of doe maak je zelf wat?
 
Ja, afstandsbus. Of wordt ie niet vast gezet met een steekas?
Stofkappen passen mooi, btje stroef. Met een btje vet glijdt ie als een ...
Aan de binnenzijde vd stofkappen zit nog een klein randje, zodat de totale breedte nu nog
206,5mm is. Dit is makkelijk te verhelpen door de scherpe rand vh afgefreesde deel te voorzien van een afronding of hoek.
Ik stuur je zo nog een PM.
 
hey, 206.5 is ideaal, ik denk niet dat er nog een afstandsbus zal moeten gedraaid worden, hooguit, misschien een ringetje van een halve mm

de brug zou dus na die bussen te maken al moeten passen, das mooi! moet ik nu bronzen achterlagerbussen bestellen?

alvast bedankt! ziet er goed uit !
 
foto !
full
 
zoals jullie zien heeft HAPO heel goed werk geleverd en zit het voorwiel en de achterbrug erin
de achterbrug past perfect spelingvrij. nu nog juist wat busjes maken voor het achterwiel en voorwiel zodat deze mooi in het midden staan/in lijn met de ketting staan.

het belangrijkste dat er nu nog gedaan moet worden is lassen, ik heb het geprobeerd maar kan het niet zelf blijkbaar... de bevestigingen voor de backstep, de kuip, tank en zit moet nog gelast worden en dan zijn we weer een heeeel stuk verder
moest iemand in de buurt van GENT zich geroepen voelen (met eventuele vergoeding) geef maar een seintje (omer?)

zondag wordt er met 3 hard gewerkt en gaat het blok en de elektra erin en alle bekabeling wordt gedaan
de dag nadien gaat dan het zitje naar de stoffeerder en gaan we op zoek naar een gepaste ketting
 
de foto's met vertraging :)

er is heel veel gedaan een week geleden.
het motorblok zit erin inclusief alle toebehoren zijnde carbs enzo
en de volledige elektriek is opnieuw gelegd, beginnend van 0, en gebruik gemaakt van de kabelboom van de 400f die eigenlijk bestond uit 3 kabelbomen :|

foto's!

de donor 400f:


Uploaded with ImageShack.us

moto:


Uploaded with ImageShack.us

motorblok erin:


Uploaded with ImageShack.us

elektra erin:


Uploaded with ImageShack.us

elektra getest, zie de achterlanp!


Uploaded with ImageShack.us


nu ben ik vooral nog op zoek naar een lasser in de buurt die iets van moto's kent.
de bevestiging voor de backstep, de tank en het zitje moeten nog gelast worden (staal heb ik al) al bij al nog geen half uurtje werk, maar ik kan het zelf niet

we staan dus 2dagen van het einde stil :(
 
Laatst bewerkt:
de foto's met vertraging :)

er is heel veel gedaan een week geleden.
het motorblok zit erin inclusief alle toebehoren zijnde carbs enzo
en de volledige elektriek is opnieuw gelegd, beginnend van 0, en gebruik gemaakt van de kabelboom van de 400f die eigenlijk bestond uit 3 kabelbomen :|

foto's!

de donor 400f:
[~[url="http://img641.imageshack.us/img641/4410/hpim0604.jpg"]afbeelding~][/URL]

Uploaded with ImageShack.us

moto:
[~[url="http://img651.imageshack.us/img651/3765/hpim0606.jpg"]afbeelding~][/URL]

Uploaded with ImageShack.us

motorblok erin:
[~[url="http://img3.imageshack.us/img3/1065/hpim0611n.jpg"]afbeelding~][/URL]

Uploaded with ImageShack.us

elektra erin:
[~[url="http://img191.imageshack.us/img191/3179/hpim0618q.jpg"]afbeelding~][/URL]

Uploaded with ImageShack.us

elektra getest, zie de achterlanp!
[~[url="http://img718.imageshack.us/img718/4999/hpim0621n.jpg"]afbeelding~][/URL]

Uploaded with ImageShack.us


nu ben ik vooral nog op zoek naar een lasser in de buurt die iets van moto's kent.
de bevestiging voor de backstep, de tank en het zitje moeten nog gelast worden (staal heb ik al) al bij al nog geen half uurtje werk, maar ik kan het zelf niet

we staan dus 2dagen van het einde stil :(

ik kan je helaas niet helpen, want heb geen laspost (meer), maar gezien ie (dacht ik) niet ver uit je buurt zit, én motoren en classics kent, (én licht gestoord is :+ ), mss kan je ff bij erixhonda vragen?
 
jah, die wilde het wel doen, maar die is zo verschriikkelijk duur.... :|
maar ik moet er sowieso toch langs om de ketting te laten maken, ik zal het is vragen iig :)
 
jah, die wilde het wel doen, maar die is zo verschriikkelijk duur.... :|
maar ik moet er sowieso toch langs om de ketting te laten maken, ik zal het is vragen iig :)

is die ook al zo duur geworden ondertussen? :/ tjah... helaas in dit 'belastingparadijs'... :X |(
 
heb thuis nog een laspost staan,
enkel elektrode.
Kan hier wel een beetje mee overweg,
dus laat maar weten of dat iets is.
Tig lassen gaat me beter af,
maar heb geen tig laspost.

Als je tot hier (Assenede) geraakt
wil ik wel eens kijken wat ik voor je kan doen.
 
ahzo :) voor het lassen van mijn tank kon ik op sacco rekenen :) dat was in utrecht als ik mij niet vergis. maar liefst iets dichter deze keer ;)
 
Zou zonde zijn als je weer zover moet rijden voor een paar onderdelen :P Dennis heb je toevallig nog een goede bobine liggen die ik van je over kan kopen?

:W
 
hehe, is natuurlijk steeds een mogelijkheid. zie je dat nog eens zitten?
vond het op zich wel gezellig ;)
 
Zou zonde zijn als je weer zover moet rijden voor een paar onderdelen :P Dennis heb je toevallig nog een goede bobine liggen die ik van je over kan kopen?

:W

hehe, er zit nu een goed 400blok in dus ben er niet zo rouwig om :)
ik heb nog een set liggen waar 1 kabel is vanaf gebroken, daarvoor werkten ze wel, ik zal tegen vanavond de staat van de andere kabels eens bekijken, mag je zo hebben hoor...
 
Terug
Bovenaan Onderaan