Den Bosch en omgeving deel 10 ; We're on Fire

Status
Niet open voor verdere reacties.
M'n propedeuse is binnen :) Moet nu gaan stage lopen in Waalwijk wat nogal een prut verbinding heeft met hier (met OV). Dit zou ik echt graag willen om wat op en neer te raggen: http://link.marktplaats.nl/371615503 :9~ Lekker raggen en mocht je onderuit gaan in de winter val de schade mee met die dingen. Wie verschaft mij een rente-vrije lening met onbepaald terugbetaal termijn? :+
Als je er nou eens gewoon voor gaat werken, koekert ! :+
Kijk je ouders even lief aan of zoek een rijke vrouw...

Maarre, proficiat trouwens, wat ben/kan je nu?
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd :} *O* :Y :+
Goed bezig manneke :+

Is wel leuk speelgoed :9~
Ach als jij nu ff een weekje werkt heb je het bedrag al bijna :P

_O-

Was het maar zo'n feest.. Eerst nog 6 maanden stage lopen en dan nog 1,5 jaar en ik ben afgestudeerd (als het goed is :+ ). Dan kan ik pas serieus over geld praten :P

En Corné, gewerkt wordt er al maar dat geld is zo snel uit je vingers :')
 
_O-

Was het maar zo'n feest.. Eerst nog 6 maanden stage lopen en dan nog 1,5 jaar en ik ben afgestudeerd (als het goed is :+ ). Dan kan ik pas serieus over geld praten :P

En Corné, gewerkt wordt er al maar dat geld is zo snel uit je vingers :')
Bij mij ook :/

Ik heb dan ook een portemonnee van écht uien-leer!



















Elke keer als ik erin kijk springen de tranen in m'n ogen ;(
 
_O-

Was het maar zo'n feest.. Eerst nog 6 maanden stage lopen en dan nog 1,5 jaar en ik ben afgestudeerd (als het goed is :+ ). Dan kan ik pas serieus over geld praten :P

En Corné, gewerkt wordt er al maar dat geld is zo snel uit je vingers :')
Ja, maar wát ben je dan, welke richting enzo, marketing?
 
Was het maar zo'n feest.. Eerst nog 6 maanden stage lopen en dan nog 1,5 jaar en ik ben afgestudeerd (als het goed is :+ ). Dan kan ik pas serieus over geld praten :P

En Corné, gewerkt wordt er al maar dat geld is zo snel uit je vingers :')
Gefeliciteerd *O* Je kan altijd met Alae mee rijden car poolen?
Je kan ook door blijven rijden :] zoals andere mensen :Y
Jij hebt je pak bij Betsy gekocht??? Alae wil anders met je gaan kijken.
 
Ja, maar wát ben je dan, welke richting enzo, marketing?

Met deze studie behaal ik uiteindelijk m'n Bachelor of Engineering :P

Doe nu de studie technische bedrijfskunde. Erg breed. Heb vakken gehad als marketing, bedrijfseconomie, inkoop, verkoop, productielogistiek, productiebeheersing, productiesystemen enz... vooral die laatste maken het 'technisch' wat je vooral tegen komt ik productiebedrijven. Je werkt project gestuurd wat wil zeggen dat je elk blok van 10 weken een soort van hoofdonderwerp hebt met een casus van een fictief bedrijf wat zich in de problemen heeft gewerkt of investeringen moet doen. In deze 10 weken moet je dat op zien te lossen met elke week nieuwe analyses en conclusies. Uiteindelijk heb je de laatste week altijd een assessment/presentatie aan de fictieve eigenaren (leraren dus) met de hoofdproblemen, oplossingen noem maar op... Naast dit project volg je natuurlijk de bovenstaande regulieren vakken (elk blok verschillende) die je als ondersteuning gebruikt voor je project (dat zit allemaal gelinkt aan elkaar).


:+

Hoop dat het enigszins duidelijk is, nu weer motoren :')
 
leuk zon huskie Mauits. Als je van sleutelen houdt :)
elke 300 uur blok reviseren ?????
Koop je beter een ouw koekblik. Een dodge of zo ... ;)
 
Gefeliciteerd *O* Je kan altijd met Alae mee rijden car motor poolen?
Je kan ook door blijven rijden :] zoals andere mensen :Y
Jij hebt je pak bij Betsy gekocht??? Alae wil anders met je gaan kijken.

Heb inderdaad een textiel pak, maar mijn R6 is geen pekelfiets :+ Ik zie het allemaal wel :)
 
maurits ik moet ook naar waalwijk is idd kut met ov. Ik ga doorrijden tot dat het heel hard regent of glad of erg koud.

Ben trouwens bezig om een auto te zoeken nu.
 
Met deze studie behaal ik uiteindelijk m'n Bachelor of Engineering :P

Doe nu de studie technische bedrijfskunde. Erg breed. Heb vakken gehad als marketing, bedrijfseconomie, inkoop, verkoop, productielogistiek, productiebeheersing, productiesystemen enz... vooral die laatste maken het 'technisch' wat je vooral tegen komt ik productiebedrijven. Je werkt project gestuurd wat wil zeggen dat je elk blok van 10 weken een soort van hoofdonderwerp hebt met een casus van een fictief bedrijf wat zich in de problemen heeft gewerkt of investeringen moet doen. In deze 10 weken moet je dat op zien te lossen met elke week nieuwe analyses en conclusies. Uiteindelijk heb je de laatste week altijd een assessment/presentatie aan de fictieve eigenaren (leraren dus) met de hoofdproblemen, oplossingen noem maar op... Naast dit project volg je natuurlijk de bovenstaande regulieren vakken (elk blok verschillende) die je als ondersteuning gebruikt voor je project (dat zit allemaal gelinkt aan elkaar).


:+

Hoop dat het enigszins duidelijk is, nu weer motoren :')
Ik snap em, kun je alle kanten mee uit zo'n beetje.
 
@motorfreak
Gister hadden wij nog over het verbruik van onze fietsen
Moest vanmorgen tanken en kwam erachter dat die van mij wel ff 1 op 8 loopt _O-
Dat ding zuipt meer dan ik :o
Maar wel veel plezier van gehad :} *O* _O-
 
Ik ga dit keer geen weervoorspellingen doen, dat laat ik nu maar over aan anderen :+ Ik zie alleen wel dat buienradar aardig wat regen aan geeft in Veenendaal aankomende zondag :X
 
Heb vakken gehad als marketing, bedrijfseconomie, inkoop, verkoop, productielogistiek, productiebeheersing, productiesystemen enz... vooral die laatste maken het 'technisch' wat je vooral tegen komt ik productiebedrijven.
Je werkt project gestuurd wat wil zeggen dat je elk blok van 10 weken een soort van hoofdonderwerp hebt met een casus van een fictief bedrijf wat zich in de problemen heeft gewerkt of investeringen moet doen.
In deze 10 weken moet je dat op zien te lossen met elke week nieuwe analyses en conclusies.
Uiteindelijk heb je de laatste week altijd een assessment/presentatie aan de fictieve eigenaren (leraren dus) met de hoofdproblemen, oplossingen noem maar op.
Toen ik op HBO zat hete het gewoon HBO Logistiek, je vergeet nog half en heel fabricaaten,
ruwe of verwerkte grondstoffen.
Ook erg leuk de docenten veel trammelant mee gehad _O- theoretisch zijn ze goed onderlegd maar in de praktijkt komen ze niet mee :Y die casu zijn zo onderuit gehaald. altijd erg leuk om de docenten onderuit te halen :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan