Den Bosch en omgeving deel 10 ; We're on Fire

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ow, ik meende iets gelezen te hebben over een wederhelft, weekje geleden.

Ik zal mijn nummer wel even pm'en... ;)

(ho, geintje, straks ruzie thuis)

w8 van mn wederhelft heb ik wel een foto _O-

Foto-IMVPAZDA.jpg
 
Ik bedoel meer; stel dat je na die inspanning zin hebt in een koud pilske en je pakt de verkeerde fles... :P

Pinnacle vroeger wel gebruikt onder windows, maar ik vond die versie toen niet echt fijn.
En voorlopig ook even geen uitgaven aan de pjoeter, mooi geweest even.
Heb nu een imac ja.

je zet de flessen met pis toch niet in de koelkast :) :)

Ja pinnacle is mooie software, maar werkt volgens mij helemaal niet op een mac. Ook met widdows heb je en behoorlijk krachtige comp nodig, en volgens mij ook een videokaart van dat merk. Wel goed, maar inderdaad ook duuuuuur.
 
Ik heb boris red gedownload, en daarin werkt de motion tracker vrij eenvoudig.
Echter werkt die weer niet met mijn video kaart, geeft alleen een stilstaand beeld. (iets met openGL)
Dat gaat dus nooit niet werken zo.
Je zou zoiets kopen, en dan er niets mee kunnen doen, toch maar goed van die demo pakketten..

Ander pakketjes zijn vreselijke traag, eerst het object selecteren, dan de complete trace uit voeren en renderen.
Pas daarna kan er iets mee gedaan worden, 20 sec. beeld is zo gelijk uren werk.

Dan maar een lensflare die het onleesbaar maakt....
 
Ik ga even dit ouwe logge lichaam in beweging zetten en wat aan de conditie doen.
(jaja, mijn goede voornemen start al in september, abo op de sportschool genomen, Health City, in Vught ook met sauna, regio abonnement, dus kan in brabant overal naar binnen)
 
Ook veel te snel waarschijnlijk... :+

snel nee :N (brommer) .. roekeloos ja :Y

snap niet dat mannen zich geintimideerd voelen door het woordje wederhelft bij een paard .. k heb hem al zinds hij 2 is en heeft nog nooit een stap verkeerd gedaan, zal een vent nooit kunnen evenaren .. dus wederhelft puh :P
 
snel nee :N (brommer) .. roekeloos ja :Y

snap niet dat mannen zich geintimideerd voelen door het woordje wederhelft bij een paard .. k heb hem al zinds hij 2 is en heeft nog nooit een stap verkeerd gedaan, zal een vent nooit kunnen evenaren .. dus wederhelft puh :P
niet zozeer geïntimideerd, meer op het verkeerde been gezet.

en je hebt gelijk, dieren kun je beter mee om gaan dan met mensen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan