Triumph Speed Triple Topic deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
heee :W hoest met de koffiedame en de schuur waar wij gaan slapen met de meeting O-)


Met de koffie dame :9 gaat het super.
We kunnen maar geen genoeg krijgen van koffiedrinken ;)

Aan de schuur gebeurt momenteel niet zo veel, ik ben erg van het leven aan het genieten.

Volgend weekend op vakantie :W
2 weekjes met de koffiedame naar Italië met de BMW Z3. *D

Daarna maar eens kijken of ik ambitie heb om weer eens iets aan mijn huis wil doen. :r
 
De paralellweg in het begin is voor de dragsters.
Knietje aan de grond kun je leren met de 200 bochten erna _O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
net weer terug uit zeeland, geen druppel regen gehad *D
verse sportsmarts ook behoorlijk kunnen testen, eerste indruk zeer positief: voor mij geen 016's meer :N

op de terugweg helaas geen verdwaalde blades tegen gekomen om een lesje in nederigheid te leren O-) :+

groep was tergend langzaam btw :Z , of misschien ben ik gewoon nu al verwend door het 'zoef zoef will show you the way sauerland tempo'

A2 heeft nu een zes baans stuk, met gemiddeld snelheid cameras

de een met de hoogste boete is de winnaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr



_O- _O- _O-


hmm...gemiddelde snelheid }) }) }) van 0-200 is nog altijd 100 gemiddeld...biedt mogelijkheden :Y :Y beetje hangen op de vluchtstrook kan altijd nog :+

zit ook niet te wachten op post uit leeuwarden :N
de hoogste boete, heeft triple20 niet het houdend record :? ook niet iets om blij mee te zijn... mijn hoogste was 'slechts' €310...



altijd mooi; zo'n speed triple met clip ons *O*
 
net weer terug uit zeeland, geen druppel regen gehad *D
verse sportsmarts ook behoorlijk kunnen testen, eerste indruk zeer positief: voor mij geen 016's meer :N

op de terugweg helaas geen verdwaalde blades tegen gekomen om een lesje in nederigheid te leren O-) :+

groep was tergend langzaam btw :Z , of misschien ben ik gewoon nu al verwend door het 'zoef zoef will show you the way sauerland tempo'hmm...gemiddelde snelheid }) }) }) van 0-200 is nog altijd 100 gemiddeld...biedt mogelijkheden :Y :Y beetje hangen op de vluchtstrook kan altijd nog :+

zit ook niet te wachten op post uit leeuwarden :N
de hoogste boete, heeft triple20 niet het houdend record :? ook niet iets om blij mee te zijn... mijn hoogste was 'slechts' €310...altijd mooi; zo'n speed triple met clip ons *O*
:o _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan