Triumph Speed Triple Topic deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zwaffelen : het met een half geërecteerd lid liefdevol tikjes uitdelen in het gelaat van een vrouw of man '
Nederlands Nederlands en Belgisch Nederlands is duidelijk niet hetzelfde... _O-
:?

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Heb je het nu echt opgezocht in het woordenboek :?
_O-
 
Alleen de verkeerde mensen hebben het tegen mij over snelheid van mijn Triple :(
_O- _O- _O-
De niet verwachte vraag van een zwarte speed rijder :X

Wie wil er zijn witte spatbord, tank, flyscreen en achterkantje ruilen voor mijn zwarte.

Ik wil wel eens een witte speed hebben :9~


Wat doe ik nu :? :? Ik meen het nog ook _O- _O-
Leufie1970 heeft 't zelfde model in 't wit :Y ......misschien wil hij wel eens een zwarte? :)
Goeiemorgen allemaal,

Sinds de weekend in het gelukkige bezit van een speed triple uit 2005, en ik kom me ook maar even melden in dit topic :)

Ik heb nu een aantal kilometers gemaakt en het rijdt super, zeer makkelijke motor om te rijden, veel vermogen en een hoop lol :)

het enige waar ik nu nog even tegen liep is dat het opschakelen van 1 naar 2 soms wat stroever verloopt. Als ik hoog in de toeren zit met de 1ste versnelling en vervolgens op schakel naar twee schiet de motor een enkele keer in zijn vrij en anders hoor ik toch wat extra geluid ( ten opzichte van de andere versnellingen ). Als ik langzaam rij in zijn 1 gaat het wel goed.

Nu wil ik eigenlijk vragen of andere hier ook ervaringen mee hebben? Is dit een speed kwaaltje, kwestie van anders schakelen, of moet de motor even afgesteld worden?

thx
full



Geen problemen met schakelen van 1 naar 2 :)

Hallo Luitjes,

Na vijf jaar Trident 900 heb ik sinds 2 weken ook een (natuurlijk!) zwarte Speed Triple uit 2005 met, sinds gisteren, 10.000 op het klokje. 8-) :9

@psychopunk: ook ik schakel wel eens mis van 1 naar 2. Bij mij is het juist bij rustig rijden. Merk wel dat het me steeds minder vaak gebeurt, dus ik gok dat het een kwestie van wennen is.
Verder is het een superfiets: heerlijk handelbaar :] en wauw, wat een powerrrrrr! 8-)

Greetz,
Jack
full


Zo dacht ff vandaag tussen de buien mijn knippers voor te wisselen
pffff
moest de tank er af + luchtfilterhuis..... wat een F.ck klus
had ook een Nieuw K&N filter die ook gelijk geplaatst (na 15 schroeven los :( )
had de tank kwartslag gedraaid dus lag op subframe (wel een deken tussen gedaan)

bij terug plaatsen nie goed opgelet, zitten nu krasjes op mijn polyester :(:(
weer een rede om 2009/2010 kappen te scoren
en mijn lampie brand nu bij dat motortje (motor management????)

had expres alle kabels vast laten zitten :( wat kan er fout zitten??? (vandaar tank gedraaid)

ander vraagje wie heeft er geexperimiteerd met de inlaatpijpjes aan de voorkant van het luchthuis, kan je die weg halen, waardoor hij meer aanzuig geluid maakt? en of harder gaat
Je had dit ook niet tussen de buiten door moeten doen :N , want die volgden elkaar veel te snel op '( ..........je had beter wat ruimer de tijd kunnen nemen! :+
 
Laatst bewerkt:
Even snel jullie mening gevraagd...
Morgen doe ik een tripje van ongeveer 480 km.... in de Belgische ardennen enz...
Ik zou graag met de triple gaan, maar ik heb nog maar 250 km ingereden en heb zo wat mijn bedenkingen dat het motootje niet zoveel zal kunnen volledig afkoelen.....Er zit ook zo'n 2 x 100km autostrade bij ( maar hier kan ik variabel rijden; hoe lastig het ook is...)
Ik kan ook met m'n Beemer GS rijden maar heb uiteraard meer zin in de Speed triple. WAt denken jullie : de speed triple "sparen tot ie volledig ingereden is en met de BMW gaan of....geniet van de speed???
Ik heb nog een bijkomstig vraagske...als de SPeed triple warm staat en ik probeer onmiddellijk opnieuw te starten is het net alsof de startmoter het heel lastig heeft ( net alsof de batterij leeg is, terwijl dit niet zo is...) Hij reageert precies iets beter als ik het gashendel wat opendraai...
Zijn er die dit fenomeen nog hebben/hadden ??

Grtz
 
GIL GIL ........

Beetje nieuw op dit forum vanwege de recente aankoop van de triple en een beetje afwezig geweest van de jaarlijkse familiereis....maar vermelden mag ;)

Ik heb ook soms de indruk dat het hier meer een beperkt vriendenclubke is en dat het niet altijd over de speed triples gaat. Geen slecht woord hierover en ik bedoel dit niet slecht hoor, maar ik denk dat dit soms anderen ( lees nieuwere???) leden een beetje afschrikt om iets te posten ????
Enfin, het is tenslotte toch de bedoeling om een aantal mensen samen te brengen , hé.
Nogmaals, ik bedoel deze kritiek niet negatief hoor ;)
Gewoon meelullen en een keertje je gezicht laten zien op een meeting, en je bent zo onderdeel van de vriendenclub ;)

En toegevoegd aan de op *D
 
[afbeelding]

Zo stond ie ..in m'n living ..toen ik op reis vertrok.
Toch beter en mooier dan in de garage. M'n vrouw dacht dat ik aan het zeveren ( zwanzen voor NL ) was, toen ik zei dat ik m in huis ging zetten... *D
Die heeft een mooi plekje :}
 
Nog 2008 ook, denk niet dat iemand zijn 2008 naar een 2007 terug wilt bouwen _O-

ben ook opzoek naar zwart, 2008 :-), maar kwam dit witte 2008 tegen, dus...
dus heb zo ook zwart 2007 in de aanbieding :-)
voor zwart heb ik alleen de zadel kappen nodig, want tank en spatbort is al zwart ;)
dus als ik nog een zadel en achterlicht unit kan scoren, kan ik mijne verder pimpen

hellaas is die zwarte met witte streep op ebay voor €5800,- weg gegaan, is niet duur, alleen voor mij iets te veel :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan