MF Gooi en Vechtstreek deel 83, Jägers machen das topic ;)

Wil jij in de OP :?

  • Ja

    Stemmen: 19 61,3%
  • Nee!

    Stemmen: 1 3,2%
  • Alleen nog een man

    Stemmen: 1 3,2%
  • Enkel als L-B er ook in mag :')

    Stemmen: 1 3,2%
  • Fuck off met je OP

    Stemmen: 9 29,0%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijkt me heel vet zo'n motor... Maar dan voor een dag of 2 rijden per jaar, rest van de tijd een supersport ;)
ik denk ook niet dat ik er heel veel op zou rijden beetje die harley dagen bezoeken,
ik heb een paar kennisen die ook harley rijden ga ik daar maar achteraan tuffen ;)
 
Naaf :W

Jeetje zeg, deeltje alweer bijna vol... nou, tot de volgende dan maar!

Las nog wel even snel over Michiel in de tijgerbalsem :9


:+ klote joh, hopelijk gaat het met wat warmte en rust snel beter.
 
heb hier op het gooi forum maar weinig medestanders kunnen vinden.
ik doe deze motor samen met mijn vader die heeft vroeger ook harley gereden.
Het heeft wel wat, maar daar stopt het bij mij ook bij :')
 
Wij zijn weer terug van "kraamvisite" ....... en leuk dat het was......

full


.... bedankt voor de gezelligheid en de presentjes. Erg leuk!!! :Y
 
Als je er niet op in wil gaan is dat prima, maar toch;

Als ik je posts zo lees dan lijkt het wel alsof ik de motor nu helemaal aan het vernaggelen ben, en ik ben benieuwd waar je die onzin vandaan haalt.

Er is één keer bij het wassen wat water gekomen op plekken waar het niet had moeten komen. Mijn fout, shit happens. Blijkbaar is het op de CBR allemaal wat minder netjes afgeschermd dan bij de Hornet, les geleerd. Sindsdien heb ik het afwisselende klachten. Eerst slaat de brandstofpomp niet aan, daarna wel, daarna kan ik de motor niet meer afzetten en nu heb ik af en toe nog wat last bij het starten.

Even de sleutel een paar keer opnieuw in het contact steken of de motor wat heen en weer bewegen lijkt het probleem te verhelpen. Dan is het geen spanningsregelaar en is er dus waarschijnlijk niets meer aan de hand dan een slecht contactje. En als het eenmaal werkt is er dus ook helemaal niets mis met gewoon rijden.

Blijkbaar is "laten staan" wel een populaire optie, maar wat voor oplossing is dat dan? Dan heb ik niet opeens meer tijd om contacten eens na te lopen en schoon te maken, sterker nog, dan heb ik nog minder weekend. Dank je feestelijk. Jullie doen het klinken alsof het nu een tikkende tijdbom is. Overdrijf eens niet zo. :W

Even iets heel anders. M'n nieuwe;

[afbeelding]

Vergeleken met een 15 jaar oude helm, die net even te ruim zit voor het leuke, en waarvan de voering los hangt....wat een verademing. Niet echt verrassend.

[afbeelding]

Wel opvallend dat ik nu een maat kleiner heb dan m'n vorige Schuberth. Vorige was een 56/57 en die zat echt perfect. Dus ik pakte nu weer een 56/57, nog eens even een keertje extra gepast voor de zekerheid, zat goed en was al bijna onderweg naar de kassa. Tot de verkoopster voorstelde de 54/55 eens te proberen. Niet echt een merkbaar verschil qua passing, net even iets strakker. Heb er helemaal nooit aan gedacht nog eens een maat kleiner te proberen, toch wel een goed idee geweest. :)

Lijkt me niet verstandig/veilig om zo te blijven rijden. Geen stroom meer met 120+ op de snelweg lijkt me niet echt handig. Breng dat ding naar iemand die er verstand van heeft en kijk wat het oplossen kost. :Y
 
hoooooooi Diddle!!!! :W :W

*edit: hoe gaat ie?

Moei... :') Maar verder heel goed! Tygo woog vanmiddag 3600 gram *O* en begint sinds een paar dagen naar me te lachen dus dat is echt super! Ik heb alleen nergens meer tijd voor lijkt het wel maar dat komt ooit wel goed hoop ik ;) Hoe is het met jou?
 
Dan zal ik de trotse moeders maar ff posten.....

full


.... babyswap..... Atlas & Diddle / Tygo & Girl. *D
 
Goedenavond allen.

Naaf,

Hier net Girl, Kato en Atlas op visite gehad :)
Leuke foto's van de 2 mannetjes samen, atlas is alleen al een flink stukkie groter :+

Zo moet ik hem zelf inkoppen of.

[me]mompelt iets van michel in vergelijking met ed*[/me]
 
Diddle over de mini's....
Wij vonden het ook erg gezellig, komen snel een keertje jullie kant op want de meneertjes vonden het ook erg leuk samen geloof ik *O*

Hmmm.... beetje elkaars hand vast houden.... stelletje homo's.... :P













Nee... echt hartstikke leuk om die 2 samen te zien.... en wat een verschil.... Atlas is nooit zo licht geweest als Tygo nu is. Héél apart..... maar prachtig om samen te zien. :Y
 
Wat een verschil die mennekes zo bij elkaar. Nah, over 18 jaar gaan ze samen RB A halen en zie je het verschil niet meer :] *D
 
Wat een verschil die mennekes zo bij elkaar. Nah, over 18 jaar gaan ze samen RB A halen en zie je het verschil niet meer :] *D

:Y ..... de ene wordt "vroeg oud" en rijdt een BMW...... :X



@TCB...........

Hmmmmmm........... who knows.... moeten/willen ook nog nieuwe ski's kopen voor Girl... ik zie wel. Als het wat wordt dan smijt ik het hier wel op.

Maar ga d'r niet op zitten wachten. *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan