Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 63

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bah.. Om 8:15 vertrokken en nu weer thuis.. wat een vies tyfus weer. Gister 5 uur lang de blade wezen cleanen en nu bij Deventer maar weer omgedraait en naar huis gereden.. Maatje had er ook totaal geen zin meer in en ik ook niet.. Zeiknat en een vieze motor :r

Afspraak voor de Dynamo maar verzet naar volgende week.. hopelijk is het dan wel normaal weer :r
 
In het circus wordt het wilde dierennummer gedaan door een aantrekkelijke goed geproportioneerde jonge vrouw, slechts gekleed in een minuscuul strak tijgervelletje.


Deze dompteuse kan met haar zweepje de leeuwen de mooiste kunstjes laten doen.


Aan het eind van de voorstelling krijgt ze een staande ovatie.

Vervolgens stuurt ze alle leeuwen de kooi uit behalve het grootste mannetje.

Het publiek gaat weer zitten.

Ze werpt haar zweepje weg, loopt naar de leeuw en opent de enorme muil.


Vervolgens trekt ze haar tijgervelletje opzij,


legt een van haar mooie borsten in de muil van de leeuw en steekt beide armen omhoog.

Het publiek houdt de adem in; stel je voor dat de leeuw schrikt.

Na enige tijd stopt ze haar borst weer in haar kledingstuk en krijgt wederom een staande ovatie, nu nog luider en langer.

Na het applaus neemt ze de microfoon en vraagt aan het publiek of er iemand is die deze stunt ook zou willen doen.


Iedereen gaat zwijgend zitten en kijkt vragend zijn buren aan.

Na enige tijd is er wat gestommel boven op de tribune en komt Katohken naar beneden gelopen.

Eenmaal beneden in de kooi vraagt zij hem lachend of hij de vraag wel gehoord heeft.

'Jazeker,' zegt hij,


'ik wil het graag proberen, maar ik weet niet of ik mijn mond zo ver open krijg.'


O-) :+
 
In het circus wordt het wilde dierennummer gedaan door een aantrekkelijke goed geproportioneerde jonge vrouw, slechts gekleed in een minuscuul strak tijgervelletje.


Deze dompteuse kan met haar zweepje de leeuwen de mooiste kunstjes laten doen.


Aan het eind van de voorstelling krijgt ze een staande ovatie.

Vervolgens stuurt ze alle leeuwen de kooi uit behalve het grootste mannetje.

Het publiek gaat weer zitten.

Ze werpt haar zweepje weg, loopt naar de leeuw en opent de enorme muil.


Vervolgens trekt ze haar tijgervelletje opzij,


legt een van haar mooie borsten in de muil van de leeuw en steekt beide armen omhoog.

Het publiek houdt de adem in; stel je voor dat de leeuw schrikt.

Na enige tijd stopt ze haar borst weer in haar kledingstuk en krijgt wederom een staande ovatie, nu nog luider en langer.

Na het applaus neemt ze de microfoon en vraagt aan het publiek of er iemand is die deze stunt ook zou willen doen.


Iedereen gaat zwijgend zitten en kijkt vragend zijn buren aan.

Na enige tijd is er wat gestommel boven op de tribune en komt Katohken naar beneden gelopen.

Eenmaal beneden in de kooi vraagt zij hem lachend of hij de vraag wel gehoord heeft.

'Jazeker,' zegt hij,


'ik wil het graag proberen, maar ik weet niet of ik mijn mond zo ver open krijg.'


O-) :+


hahaha :}
 
Hallo,

ik ben nieuw hier, ik heb me een cbr 1000 rr '09 gekocht, en ben hem volledig aan het ombouwen voor op het circuit. Nu over de kleuren ben ik er nog niet helemaal uit, hebben jullie soms nog mooie foto's, zodat ik wat ideeën kan opdoen. Alvast bedankt!

Grtz
 
Hallo,

ik ben nieuw hier, ik heb me een cbr 1000 rr '09 gekocht, en ben hem volledig aan het ombouwen voor op het circuit. Nu over de kleuren ben ik er nog niet helemaal uit, hebben jullie soms nog mooie foto's, zodat ik wat ideeën kan opdoen. Alvast bedankt!

Grtz

Leuk weer 'ns wat anders, zonder kenteken gekocht?


gebruik google-afbeeldingen.
 
goeiemiddag :W

en weer een dagje werk erbij :9

vanavond maar eens beginnen aan de hele klus om de motor te wassen en poetsen.

en deze keer niet met turtle wax :/
 
M.b.t. de Repsols van 2005 en 2007:
2005: zwart frame met zilverkleurige achterbrug.
2007: zilverkleurig frame en achterbrug.
Alle andere combinaties zijn niet origineel Honda, dus waarschijnlijk met een addertje onder het gras.
 
Laatst bewerkt:
M.b.t. de Repsol:
2005: zwart frame met zilverkleurige achterbrug.
2007: zilverkleurig frame en achterbrug.
Alle andere combinaties zijn niet origineel Honda, dus waarschijnlijk met een addertje onder het gras.
Allemaal leuk, maar wat is het addertje bij de mijne dan bv :? :/
 
full


full



:9~ :9~
 
Allemaal leuk, maar wat is het addertje bij de mijne dan bv :? :/
:?

Heb het alleen over het '05 en '07 model.
Waar een aftermarket Repsol kuipset opzit.
En je je dus kan afvragen waarom dit zo is...

Denk dat jij ook wel weet dat er veel imitatie Repsols van die bouwjaren zijn.
Als ik rondkijk op marktplaats zijn er velen die hun motor als "originele repsol" aanbieden
terwijl dit overduidelijk niet zo is. |( |(

Jouw Repsol is uit hobby ontstaan en niet om een schade goedkoop te herstellen. :}
 
M.b.t. de Repsols van 2005 en 2007:
2005: zwart frame met zilverkleurige achterbrug.
2007: zilverkleurig frame en achterbrug.
Alle andere combinaties zijn niet origineel Honda, dus waarschijnlijk met een addertje onder het gras.

:Y
En op de 2009 modellen is Repsol vervangen door CBSHOP :W 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan