Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 63

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

ik ben nieuw hier, ik heb me een cbr 1000 rr '09 gekocht, en ben hem volledig aan het ombouwen voor op het circuit. Nu over de kleuren ben ik er nog niet helemaal uit, hebben jullie soms nog mooie foto's, zodat ik wat ideeën kan opdoen. Alvast bedankt!

Grtz

full
 
Hallo,

ik ben nieuw hier, ik heb me een cbr 1000 rr '09 gekocht, en ben hem volledig aan het ombouwen voor op het circuit. Nu over de kleuren ben ik er nog niet helemaal uit, hebben jullie soms nog mooie foto's, zodat ik wat ideeën kan opdoen. Alvast bedankt!

Grtz



:W Welkom *O*
 
Gisteravond weer lekker "getoerd" met Speedballer en een paar andere Apeldoorn clanners.

Was weer lekkerrrrrrrrrr............ :Y
 
:W klussen bijna klaar, was weeral vergeten wat een bitch het is om de kuipen af en op de blade te zetten :r :( zal blij zijn als alles ok is :Y nu maar eens bedje opzoeken :W
 
Veel te donker, als je een boutje/moertje/schroefje laat vallen zal je die nooit meer terugvinden :X
 
Alleen als je het zelf doet weet je dat het goed gebeurt...

Trouwens al iets bekend over de opvolger van het huidige type Blade (SC59)? Die gaat nl. ook alweer 3 jaar mee :/
 
Laatst bewerkt:
goeiemokkels :W

lrg-83661-st-2010-00028-tahiticora-france.jpg



alweer een uurtje wakker helaas :/
en of to work zeggen ze dan :W
 
Hallo,

ik ben nieuw hier, ik heb me een cbr 1000 rr '09 gekocht, en ben hem volledig aan het ombouwen voor op het circuit. Nu over de kleuren ben ik er nog niet helemaal uit, hebben jullie soms nog mooie foto's, zodat ik wat ideeën kan opdoen. Alvast bedankt!

Grtz

Welkom!

Kijk eens in de OP...staan aardig wat foto's :)
 
Bedankt voor de reactie's zover over de repsol uitvoering jongens!

Moet eerst mijn eigen motor zien te verkopen, en dan toch maar weer voor een blade gaan.
Heb laatst een stukje mogen sturen op een 05, en dat beviel bijzonder goed!

Gr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan