Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 63

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeg!!!!!!!!!!!!! B|

Zeg nou zelf:

071509-bmw-s1000rr.jpg


Als ze net als in een 04/07 blade de lampen symmetrisch hadden gedaan dan was het een veel dikkere fiets! Nu vind ik het een brute fiets maar hij is niet zo dik als een blade....
 
Zeg nou zelf:

[afbeelding]

Als ze net als in een 04/07 blade de lampen symmetrisch hadden gedaan dan was het een veel dikkere fiets! Nu vind ik het een brute fiets maar hij is niet zo dik als een blade....

helemaal niks mis mee, prachtige machine, en die verschillende lampen.. dat noemt men karakter :+

duur betaald alleen wel :')
 
:W :W :W :W

haaaa lekker gezellig zooitje ongeregeld :W

eindelijk eens ffkes reageren vanuit onze nieuwe casa. Gaat toch meer tijd in verhuizen zitten dan je in gedachten hebt en voor je het weet is je vakantie voorbij B|

daarbij voor ik vakantie kreeg nog behoorlijk triest incident gehad op werk dus vond het wel ff best verder.

Ik heb begrepen dat er links en rechts wat niet goed is gegaan met de uitnodiging voor onze housewarming aanstaande zaterdag, lees 11 september. Ik had via de mail uitnodigingen verstuurd maar al meerdere reacties gekregen dat er het nodige niet is aangekomen.

Bij deze alsnog voor diegenen die hem dan gemist hebben, excuus :$

zaterdag 11 september, vanaf 15.00 uur maar ik geef voorkeur aan de avond ;) wat te borrelen bij mij en kip in Gorssel. Mocht je willen komen maar heb je de uitnodiging niet ontvangen hebben, wil je me dan mailen op aadjeva @ hotmail punt com, dan stuur ik je adres :)

verder @ Nameless: B| B| :( @ OP :+

2 dagen druk geweest met vorige topic bijlezen, weer veel gelachen :+

@ Dick, hoe is het met je bike ondertussen :?
 
:W :W :W :W

haaaa lekker gezellig zooitje ongeregeld :W

eindelijk eens ffkes reageren vanuit onze nieuwe casa. Gaat toch meer tijd in verhuizen zitten dan je in gedachten hebt en voor je het weet is je vakantie voorbij B|

daarbij voor ik vakantie kreeg nog behoorlijk triest incident gehad op werk dus vond het wel ff best verder.

Ik heb begrepen dat er links en rechts wat niet goed is gegaan met de uitnodiging voor onze housewarming aanstaande zaterdag, lees 11 september. Ik had via de mail uitnodigingen verstuurd maar al meerdere reacties gekregen dat er het nodige niet is aangekomen.

Bij deze alsnog voor diegenen die hem dan gemist hebben, excuus :$

zaterdag 11 september, vanaf 15.00 uur maar ik geef voorkeur aan de avond ;) wat te borrelen bij mij en kip in Gorssel. Mocht je willen komen maar heb je de uitnodiging niet ontvangen hebben, wil je me dan mailen op aadjeva @ hotmail punt com, dan stuur ik je adres :)

verder @ Nameless: B| B| :( @ OP :+

2 dagen druk geweest met vorige topic bijlezen, weer veel gelachen :+

@ Dick, hoe is het met je bike ondertussen :?
Hey pasverhuisdebroodroosterjattende leipo :W geef eens een link maar een werkende foto dan :)
 
Hey pasverhuisdebroodroosterjattende leipo :W geef eens een link maar een werkende foto dan :)

ja je broodrooster is mee verhuist :X maar hebben hem goed bewaard hoor. Wil je hem opgestuurd hebben of kom je hem halen zaterdag onder genot van borreltje/drankie :? heb je nog een uitnodiging gestuurd maar heb begrepen dat dat niet overal is aangekomen :(
 
:W :W :W :W

haaaa lekker gezellig zooitje ongeregeld :W

eindelijk eens ffkes reageren vanuit onze nieuwe casa. Gaat toch meer tijd in verhuizen zitten dan je in gedachten hebt en voor je het weet is je vakantie voorbij B|

daarbij voor ik vakantie kreeg nog behoorlijk triest incident gehad op werk dus vond het wel ff best verder.

Ik heb begrepen dat er links en rechts wat niet goed is gegaan met de uitnodiging voor onze housewarming aanstaande zaterdag, lees 11 september. Ik had via de mail uitnodigingen verstuurd maar al meerdere reacties gekregen dat er het nodige niet is aangekomen.

Bij deze alsnog voor diegenen die hem dan gemist hebben, excuus :$

zaterdag 11 september, vanaf 15.00 uur maar ik geef voorkeur aan de avond ;) wat te borrelen bij mij en kip in Gorssel. Mocht je willen komen maar heb je de uitnodiging niet ontvangen hebben, wil je me dan mailen op aadjeva @ hotmail punt com, dan stuur ik je adres :)

verder @ Nameless: B| B| :( @ OP :+

2 dagen druk geweest met vorige topic bijlezen, weer veel gelachen :+

@ Dick, hoe is het met je bike ondertussen :?
Zaadje *O*

Ik ben zaterdag van de partij alleen ben ik er s'middags. In de avond moet ik nog verder hobbyen in mijn eigen huis :Y

De motor is nog niet gemaakt :N . Ze moeten hem uitlezen en dan hoor ik wel wat er fout zit en wat er aan gedaan word :Y .
 
ja je broodrooster is mee verhuist :X maar hebben hem goed bewaard hoor. Wil je hem opgestuurd hebben of kom je hem halen zaterdag onder genot van borreltje/drankie :? heb je nog een uitnodiging gestuurd maar heb begrepen dat dat niet overal is aangekomen :(
Wil wel komen maar bijna 400km over en weer is me toch net wat té ver :/ opsturen dus :Y heb je nog een linkje voor de op :?
 
Zeg nou zelf:

[afbeelding]

Als ze net als in een 04/07 blade de lampen symmetrisch hadden gedaan dan was het een veel dikkere fiets! Nu vind ik het een brute fiets maar hij is niet zo dik als een blade....

Ach, jij mag dat vinden. BMW onderscheidt zich hiermee van de rest. :Y

Maar als je heel eerlijk bent (ondanks dat vele hem mooi vinden) heeft Honda met deze modelvoering danig mis geschoten. En dat is niet mijn mening, maar de verkoopcijfers wijzen dit uit.

Maar nogmaals.............ieder zijn ding. Zoveel smaken, zoveel verschillen.
Belangrijk is dat je blij bent met de motor waar je op rijd, en daar zijn we het beide over eens. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan