Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 63

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij staat jou beter Marcel. Het is ook maar beter dat ze jou goed zien. :+

Kijk eens naar wegmisbruikers en zo. Die lui daar zien je rijden met je racer en gaan er dan maar achteraan want je zal toch wel te hard gaan.

Van eentje met een geel hesje verwachten ze niet dat die zich als een hooligan gaat gedragen. Gaan ze niet achteraan. ;)

Zal trouwens eens bellen. Heb contact met een bedrijf dat iets heeft ontwikkeld, dat je een signaal krijg wanneer er een politie auto in de buurt zit.
Ben wel benieuwd of dat ondertussen klaar is.
 
Ja geeft wel een lekker gevoel een beetje te kunnen afreageren. Zal je hard aan toe zijn.

Met mijn gele hesje aan doe ik dat natuurlijk nooit. :N He paul :P

Gelukkig zijn die niet verplicht.
NOG niet verplicht bedoel je :/ hoe meer van die doofys er mee gaan rondrijden, der te sneller dat gaat gebeuren :r frot dan gewoon dubbele xenon in je fiets, zal beter helpen dan zo een stom vestje dat toch bijna niemand ziet als je op een gekuipte motor zit...
 
Kijk eens naar wegmisbruikers en zo. Die lui daar zien je rijden met je racer en gaan er dan maar achteraan want je zal toch wel te hard gaan.

Van eentje met een geel hesje verwachten ze niet dat die zich als een hooligan gaat gedragen. Gaan ze niet achteraan. ;)

Zal trouwens eens bellen. Heb contact met een bedrijf dat iets heeft ontwikkeld, dat je een signaal krijg wanneer er een politie auto in de buurt zit.
Ben wel benieuwd of dat ondertussen klaar is.
Vraag je wel ff of het ook werkt als je 200+ gaat :? Hebben Paul en ik er ook iets aan :P
 
Draag het ook zelden, wel in de eifel omdat je daar veel onder de bomen rij. En die gele helm zit nu eenmaal het lekkerst. Maar is absoluut niet mijn mooiste. Heb er 5 die mooier zijn. 8-) En is ook nog een systeemhelm. Al helemaal iets voor BMW rijders. :Y

Ik snap nog steeds niet waarom jij niet zo'n fijn sturende GS1200 Adventure hebt.

Scheelt je weer de aanschaf van een sissi stuur. :+

Ps. Kun je ook makkelijk al die technische snufjes op kwijt. :)
 
hebh nix nuttigs te melden dus denk doe maar even : :W
(weten jullie in ieder geval dak nog meelees/leef)
 
Ik snap nog steeds niet waarom jij niet zo'n fijn sturende GS1200 Adventure hebt.

Scheelt je weer de aanschaf van een sissi stuur. :+

Ps. Kun je ook makkelijk al die technische snufjes op kwijt. :)
Mss moet ie gewoon wat rustiger rijden in de Eifel zoals ons, heb je die snufjes allemaal niet nodig. Dit seizoen 5x in de eifel gereden en zelfs maar 1 politieauto zien staan, hier in het dorp zie ik er bv al meerdere per dag.
 
Vraag je wel ff of het ook werkt als je 200+ gaat :? Hebben Paul en ik er ook iets aan :P

Ik snap het ook helemaal niet dat je het WIL rijden. Het klappert aan alle kanten!!
Ik vind het rijden met textiel al een ramp.

En een betere zichtbaarheid :? Ik denk het ook niet. Als motorrijder moet jij diegene zijn die allert is op alle situaties. De meeste automobilisten kunnen het inschatten van de snelheid van een motor maar moeilijk inschatten en daar help zo'n jasje ook niets aan. :N
 
Laatst bewerkt:
Ik snap het ook helemaal niet dat je het WIL rijden. Het klappert aan alle kanten!!
Ik vind het rijden met textiel al een ramp.

En een betere zichtbaarheid :? Ik denk het ook niet. Als motorrijder moet jij diegene zijn die allert is op alle situaties. De meeste automobilisten kunnen het inschatten van de snelheid een motor maar moeilijk inschatten en daar help zo'n jasje ook niets aan. :N


Heee, helemaal mee eens. :Y (mijne klappert gelukkig niet dan)

En ook over die dubbele Xenon! Had die ooit bij iemand in bestelling staan.
En zelfs al lang liggen met te grote ballasten, waren voor auto en toen ik nog een Blackbird reed.

En ja dat systeem komt volgend jaar op de markt.
Testen zijn goed bevallen.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap het ook helemaal niet dat je het WIL rijden. Het klappert aan alle kanten!!
Ik vind het rijden met textiel al een ramp.

En een betere zichtbaarheid :? Ik denk het ook niet. Als motorrijder moet jij diegene zijn die allert is op alle situaties. De meeste automobilisten kunnen het inschatten van de snelheid van een motor maar moeilijk inschatten en daar help zo'n jasje ook niets aan. :N
:^
 
Heee, helemaal mee eens. :Y (mijne klappert gelukkig niet dan)

En ook over die dubbele Xenon! Had die ooit bij iemand in bestelling staan.
En zelfs al lang liggen met te grote ballasten, waren voor auto en toen ik nog een Blackbird reed.

En ja dat systeem komt volgend jaar op de markt.
Testen zijn goed bevallen.
Snap niet dat ze xenon niet standaard maken op motoren |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan