't Honda Ses 150 Dylan Topic

Best nog wel aardig wat keus met weinig km's.
Zoek al aardig wat jaartjes naar bikes met weinig km's, en ik ziet toch dat veel mensen daarnaar
op zoek zijn. Dus; hoe hoger de km's. hoe slechter je em kwijt raakt. logies toch.

Martin'wat voor merk achterveren zitten er onder?? En wat is de lengte daarvan?
 
Heel goed jij durft de knoop door te hakken.
van houden en weg doen zitten beiden voor en nadelen en risico's aan.
met mijn burgman ging ik maar door en door tegen beter weten in.
Wat het mij heeft opgeleverd is een motor met onderhouds en pech kosten waarvan ik de motor nog wel 2x opnieuw had kunnen kopen.
goede keuze van je als je toch het geld en middelen hebt om dit te doen.
 
@ zuunig, Mooi ding, had ik nog niet gezien.

@ Bleuthunder88, YSS 300mm (verstelbaar) op de doos stond ook o.a. majesty.
De veren zijn rood.

@ Sossa, was ook een lastige keus! maar goed, we zullen zien of het een goede keus is????
 
Bedankt voor de info Martin, ik denk dat ze voor mijn scooter te kort zijn. ik heb denk 340mm
nodig. maar gaat het nog ff checken. Ben wel op zoek naar die rode YSS veren.
 
Nee, feest gaat niet door, zijn te kort. Jammer. Die van mijn moeten
id 340 mm zijn.
Succes met de verkoop Martin, met je spulletjes. Hoop dat je wat moois kan vinden.
 
@singleminded

Bedoel je de voor vario (malossi) de achter (origineel wel gereviseerd) of beide?
Weet zo niet meer wat hij kostte (totaalrek.was 250,-- +)

Denk 100,-- voor de voorkant, 50,-- achter Bij combinatie krijg je de riem erbij,is dat redelijk??

Schokdempers waren 120,--,vindt je 90,-- redelijk?

Je mag ook zelf een bod doen.
 
Ach zag zat sh 150 modellen staan in Spanje tegen de 100.000 km op de teller.
Je hebt gewoon domme pech vrees is.

Zo'n x max 250 zijn toch ook wel redelijk bulletproof.
Zeeën van ruimte onder het zadel ruime zit en goed beschermd.

Geen idee wat je budget is?
Ieder geval eerst rustig gaan proefrijden.
 
Ben wat moois tegen gekomen, inmiddels mee gereden.
Een X city 250 Rijdt geweldig!!

In overleg met de verkoper ben ik wat aan het goochelen met de centen. Helaas ligt het bij mij ook niet op de plank te verstoffen :-(

Ben links en rechts wat aan het verkopen, verder wat schuiven met prio's en centen, hoop het eind van de maand bij elkaar te hebben, is de verkoper mee akkoord, toffe vent
 
nee 5500km Ziet er ook als nieuw uit.
Was een auto garage,gaat nu om naar scooters/motorscooters heeft wel meer staan
 
Vandaag Frame met kenteken verkocht.
Zaterdag jl. de hele scoot uit elkaar gehaald, ligt nu in 2 kratten in de schuur.

Met 2 uurtjes was het twee dozen met puzzle stukjes :) :)
 
Goed gedaan, hoop dat je veel plezier heb met de xcity. Mooie km stand.
En je spulletjes raak je ook wel kwijt, op een gegeven moment.
 
Ja, geen haast mee, staat nu niet meer in de weg. maar gewoon op de plank :)

Een paar centen zou wel handig zijn, kan ik sneller de vervanger ophalen :Y :Y

Dus als iemand wat nodig heeft?? O-) O-)
 
Ik ga het (noodgedwongen) anders doen.
Lag mooi op schema om de x city eind van de maand bij elkaar te hebben, tot die tijd met het blik ww.

Is gisteren het blik kapot gegaan, ernstige olie lekkage van de bak :( Dus op het werk laten staan, en mijn vrouw heeft me opgehaald.

Kort de mogelijkheden doorgedacht. Auto repareren, is geen motor kopen, motor kopen is geen auto repareren fijn dilemma -O-

Met wat extra tijd zou ik kunnen schuiven en sparen, maar duurt tot eind van het jaar.

Nu als oplossing maar met een bezorg brommer, ja een echte brommer!! naar het werk
(deventer <> Arnhem) :] :] .

Op het werk overlegd en bij de administratie gevraagd en ze wilden mee denken :} :}
Mijn eindejaarsuitkering krijg ik nu (ipv eind december).

FF wachten tot het op de rekening staat, maar woensdag of donderdag ga ik de x city ophalen *O* *O*

Rest van de maand ff schuiven en sparen, kan eind van de maand de auto gerepareerd als het goed is.

Dan nog een maandje krap, en de eindejaarsuitkering is weer terug verdiend (mijn vrouw had hier al een bestemming voor O-) O-) O-) O-) )

Houdt jullie op de hoogte!
 
Morgen (woensdag) de x city ophalen :)

Dan verhuis ik naar het x city deel :W :W

Zal daar of elders op M-F jullie nog wel tegen komen.

Zal leuk ritje worden, schiedam > Arnhem > Apeldoorn > Deventer
Lekker briesje,we zien wel,eerst lekker :] :] :]
 
Martin heb geprobeerd je prive berichtje te sturen maar heb geen idee hoe zo'n forum werkt, heb eventueel belangstelling voor wat (onbeschadigde) kapdelen en eventueel alvast voorop de plank schokbrekers en uitlaat als het geschikt is. Mijn mail is bosma.jk@gmail.com




Morgen (woensdag) de x city ophalen :)

Dan verhuis ik naar het x city deel :W :W

Zal daar of elders op M-F jullie nog wel tegen komen.

Zal leuk ritje worden, schiedam > Arnhem > Apeldoorn > Deventer
Lekker briesje,we zien wel,eerst lekker :] :] :]
 
Hallo Leeuwarder,

Je bent in beeld :W

Ik kijk heel MF door,alles wat me boeit, ook kijk ik wel bij mijn oude berichten,maar stond niet dat er nieuwe berichten waren, maar ben er :z

Uitlaat is verkocht
Schokdempers zijn er nog

Welke kappen zoek je?? De voorkap (waar de koplamp in zit) is weg, verder is alles er nog (ookdat stukje boven de koplamp.
Dus zeg maar wat je precies zoekt. Kan wel detail foto's maken als je wilt

Alles is zilver grijs.
 
Zo lui sinds een maandje heb ik ook weer eens een motorscooter voor winters woon/werk verkeer..
Een Dylan 150 uit ergens 2004..ingeruild voor bromscooter wilde toch iets meer legale snelheid.
Gewoon matzwart al gespoten..zo hier en daar Kawagroen geweest, is ws. van puber geweest, ook omdat achterspatbord er nogal lomp afgezaagd is, en ws paar gejat getuige gerepareerde zadelvergrendeling,2 op kentekenplaat en allerlei amateuristisch sleutelwerk..
Ik moet zeggen dat het best bevalt..rij Schiedam-Capelle dus pak stuk Rotterdam binnendoor..
Eens afwachten hoe de scooter blijft rijden..zijn nog paar kleine dingetjes..
Dus Martin, heb je bv nog een achterlicht unit liggen..probeer je nog ff te PMen
 
Zo lui sinds een maandje heb ik ook weer eens een motorscooter voor winters woon/werk verkeer..
Een Dylan 150 uit ergens 2004..ingeruild voor bromscooter wilde toch iets meer legale snelheid.
Gewoon matzwart al gespoten..zo hier en daar Kawagroen geweest, is ws. van puber geweest, ook omdat achterspatbord er nogal lomp afgezaagd is, en ws paar gejat getuige gerepareerde zadelvergrendeling,2 op kentekenplaat en allerlei amateuristisch sleutelwerk..
Ik moet zeggen dat het best bevalt..rij Schiedam-Capelle dus pak stuk Rotterdam binnendoor..
Eens afwachten hoe de scooter blijft rijden..zijn nog paar kleine dingetjes..
Dus Martin, heb je bv nog een achterlicht unit liggen..probeer je nog ff te PMen

Heeft'ie nog wel een framenummer dan? Dat'ie gestolen en teruggevonden is geweest maakt voor het juiste bedrag niet uit. Maar zolang ze nog een kenteken hebben, worden ze zo weer verkocht. Als het framenummer doorgekrast is moet je eigenlijk een nieuwe laten inslaan bij de RDW. Dat was ook met mijn Leonardo die een jaar na diefstal teruggevonden is.
 
Martin ..we hebben nog contact...
Framenummer controleren..is eigenlijk wel een goeie dat heb ik nl. nog niet gedaan :X
Maar ik heb em wel bij een mij bekend garagebedrijf vandaan dus weet wie ik moet hebben mocht er iets aan de hand zijn ;)
Afgelopen week wat controlewerk gedaan aan oa riemaandrijving en voorrem..ook zo hier en daar wat missend schroef en boutwerk opgelost..achterlicht beetje waterdicht gemaakt..
Nog ergens op internet kijken of er wat verkrijgbaar is op gebied van manuals en werkplaatshandboeken..
 
Terug
Bovenaan Onderaan