't Honda Ses 150 Dylan Topic

Hoi ,
Ik vind de dylan er mooi een leuk uit zien maar als ik hem zo op de foto's zie kan ik het me wel goed voorstellen dat het overige verkeer de scooter voor een bromscooter aanzien .

Mooi toch :Y Ik snij regelmatig stukjes af op het fietspad. Nooit aangehouden, tot nog toe dan :9
 
Mooi toch :Y Ik snij regelmatig stukjes af op het fietspad. Nooit aangehouden, tot nog toe dan :9
Herkenbaar....een poosje terug half de kant ingedrukt door een politiebus, bromsnor die meteen de sleutel er uit trok, en begon te brullen over een bromfietscertificaat.
Ik gaf hem het antwoord deze niet te hebben.....dan hebben we een probleem was zijn reactie.
Nadat ik de beste blauwpet vertelde dat het een motor was, dimde hij aardig in.
Eeeeeeuuuuum tot ziens en let op je snelheid, met een big smile vervolgde ik mijn weg. :)
 
Da's gek :? Is dat bij de Dylan digitaal/electronisch of analoog/mechanisch?

Volgens mij electronisch. Ik heb die van mij na de reparatie gezien en dat was niet meer dan een printplaat.
 
Herkenbaar....een poosje terug half de kant ingedrukt door een politiebus, bromsnor die meteen de sleutel er uit trok, en begon te brullen over een bromfietscertificaat.
Ik gaf hem het antwoord deze niet te hebben.....dan hebben we een probleem was zijn reactie.
Nadat ik de beste blauwpet vertelde dat het een motor was, dimde hij aardig in.
Eeeeeeuuuuum tot ziens en let op je snelheid, met een big smile vervolgde ik mijn weg. :)

Ik zit er echt op te wachten, zoiets, maar word niet aangehouden. Het liefst wil ik een keer naar de rollerbank worden gedirigeerd :P
 
Da's gek :? Is dat bij de Dylan digitaal/electronisch of analoog/mechanisch?


Ja nogal, hij snapte er zelf ook helemaal niks van geloof ik, na heel lang zoekwerk.

Ding had trouwens al 40000-50000km gelopen.
 
Laatst bewerkt:
Pfff weer aangehouden (bijna) op de dylan ff snel fietspad staat er een smeris auto te schreeuwen dat ik moet stoppen.....
Ja dikke banaan gas erop en wegwezen!!!! _O- _O- _O-
Als je zo eerlijk bent om alsnog te stoppen krijg je een preek en als klap op de vuurpijl een bekeuring.
 
Pfff weer aangehouden (bijna) op de dylan ff snel fietspad staat er een smeris auto te schreeuwen dat ik moet stoppen.....
Ja dikke banaan gas erop en wegwezen!!!! _O- _O- _O-
Als je zo eerlijk bent om alsnog te stoppen krijg je een preek en als klap op de vuurpijl een bekeuring.

Thats the spirit.

Je moe es de dbkiller uit een 4road halen en dan over het fietspad gaan. Kijken hoelang je het uithoud zonder er af getrokken te worden door een smeris :+
 
Nou ik zit eraan te denken om de dylan weg te doen.
Word een beetje moe van het na gestaar als ik maar langsrijd.
Elke keer word ik begluurd door oom agent.
Het is begrijpelijk maar zo vaak als dat nu gebeurt weerhoud mij niet om weer lekker een motorfiets te nemen.
 
Nou ik zit eraan te denken om de dylan weg te doen.
Word een beetje moe van het na gestaar als ik maar langsrijd.
Elke keer word ik begluurd door oom agent.
Het is begrijpelijk maar zo vaak als dat nu gebeurt weerhoud mij niet om weer lekker een motorfiets te nemen.


hmm vervelend, kweet niet waar jij woont. Maar ik woon omgeving rotterdam. Niet de meest politievriendelijke omgeving. Doch heb ik nergens last van over het algemeen. Misschien ligt het toch aan je algemene rijstijl ofzo :? Als ik langs politie autos rij word ik eigenlijk nooit aangekeken. (Ik let zelf uiteraard wel op hen)
 
Nee het ligt niet aan de rijstijl ik rijd gewoon.
Af en toe ff harde bocht enzo.
Misschien dat de rode stripes opvallen wat hem opvallend maakt dat ze er echt op letten....
 
Nou ik zit eraan te denken om de dylan weg te doen.
Word een beetje moe van het na gestaar als ik maar langsrijd.
Elke keer word ik begluurd door oom agent.
Dus je Dylan wegdoen omdat bromsnor naar je kijkt.......wat is daar mis mee dan.
Je hebt toch niets te verbergen?????
Kijken mag toch....of mis ik wat.
 
Laatst bewerkt:
mijn eerste was een Dylan 125cc , bijna 30000 km op de teller gezet op 3 jaar , nooit geen probleem mee gehad !
greeetz, 8-)
 
Hallo, honda Dylan rijders, ik heb de mijne te koop staan. Hij is uit 2004 met 29000km op de teller met de kleur blauw. Aangezien ik een andere motor ga kopen en de scooter kan inruilen vroeg ik me af of er iemand hier nog interesse heeft. Ik krijg 1000 euro inruil dus wie meer biedt!!!! Bij interesse of fotos stuur even een mailtje.
 
Hallo, honda Dylan rijders, ik heb de mijne te koop staan. Hij is uit 2004 met 29000km op de teller met de kleur blauw. Aangezien ik een andere motor ga kopen en de scooter kan inruilen vroeg ik me af of er iemand hier nog interesse heeft. Ik krijg 1000 euro inruil dus wie meer biedt!!!! Bij interesse of fotos stuur even een mailtje.


Die 1000 lijkt mij niet gek. als inruil. Toch al aanzienlijke kmstand en uit 2004. Weet niet waar ze anders voor weggaan? Nou heb ik niet echt het geduld om spullen particulier te verkopen en rui ik vaak in, dus is mijn mening niet geheel eerlijk. Maar miss particulier dat je er 1200= 1300 voor vangt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan