MF Gooi en Vechtstreek deel 84**

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja lange dag gisteren 6.30 begonnen met werken 23:45 thuis ofzo :) Veel problemen gehad had wel ff rust nodig.

Barrefaeli-inthewater-sexy-greenbikini_868.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja lange dag gisteren 6.30 begonnen met werken 23:45 thuis ofzo :) Veel problemen gehad had wel ff rust nodig.

[afbeelding]

Voldoende rust nemen met de juiste hoeveelheid mooie vrouwen, dat lukt je aardig zo te zien! ;)


Moet ik nog bijlezen na een paar dagen afwezigheid?

Je hebt n boel appeltaart gemist bij Ro, verder doen we aan tanya-en, iets met poezen, de beebs, navigatiehouders, gitaarspel, HD's, ABS....zoiets? *D

Oeh en hoe gaat het bij huize Ruff??
 
Zijn we weer!!!! :W :W :W :W :W :W

Hopelijk is mijn motor een beetje snel klaar! Kan ik straks misschien nog een klein stukje rijden voordat ik naar de familiereünie moet in Lage Vuursche.

Heb wel een hele mooie leen motor mee!!! *O*

Honda Revere :(
9106_0_1_2_ntv%20650%20revere_Submitted%20by%20anonymous%20user..jpg

En ook gewoon echt in deze kleur :(
 
Laatst bewerkt:
@Plekkie: lang leve imageshack. Zou toch ook via mf moeten kunnen maar steeds een foutmelding :?
 
Zijn we weer!!!! :W :W :W :W :W :W

Hopelijk is mijn motor een beetje snel klaar! Kan ik straks misschien nog een klein stukje rijden voordat ik naar de familiereünie moet in Lage Vuursche.

Heb wel een hele mooie leen motor mee!!! *O*

Honda Revere :(
[afbeelding]
En ook gewoon echt in deze kleur :(

Euj je hebt iig n motor onder je kont, rijden met dat ding :P Anders kom je m hier maar inlveren! :]

@ Plex en Toos: ghehe _O-
 
Paars *O* En nee; ik zou ook niet op een paarse motor gezien willen worden :N :')

Plex en Toos: _O- stelletje fanatiekelingen! :')

Is ook heel raar, ik gaf gas maar er gebeurde voor mijn gevoel vrij weinig.
en de zithouding is ook echt sh*t. Een kerkbank zit nog beter!!
 
Euj je hebt iig n motor onder je kont, rijden met dat ding :P Anders kom je m hier maar inlveren! :]

@ Plex en Toos: ghehe _O-

Haha nou zo voelt het anders niet. En rijden met "dit" ding gaat hem ook echt niet worden. Ik wil zo min mogelijk tot op deze motor (of waar het voor door moet) doorbrengen.

Zelfs zonder motor zou ik nog niet op deze motor willen rijden, sturen doet die trouwens ook niet! echt net een tank in de bochten
 
Haha nou zo voelt het anders niet. En rijden met "dit" ding gaat hem ook echt niet worden. Ik wil zo min mogelijk tot op deze motor (of waar het voor door moet) doorbrengen.

Zelfs zonder motor zou ik nog niet op deze motor willen rijden, sturen doet die trouwens ook niet! echt net een tank in de bochten

Je bent gewoon n verwend nest jij :+ Zo;n My Sweet 16 figuurtje...tssk :N




Nah snap het wel hoor, het is tot niks te vergelijken met je eigen motor plus dit ding word door jan en allemaal afgetrapt enzo... '(
 
Je bent gewoon n verwend nest jij :+ Zo;n My Sweet 16 figuurtje...tssk :N




Nah snap het wel hoor, het is tot niks te vergelijken met je eigen motor plus dit ding word door jan en allemaal afgetrapt enzo... '(

Ja klopt ben best verwend *O* heb 3 jaar op het Luzac College gezeten, dus zegt genoeg lijkt mij _O-



Ja ding rijd gewoon niet lekker, versnellingsbak is gaar, remmen werken nauwelijks en vermogen zit er ook niet in.
 
Ja klopt ben best verwend *O* heb 3 jaar op het Luzac College gezeten, dus zegt genoeg lijkt mij _O-



Ja ding rijd gewoon niet lekker, versnellingsbak is gaar, remmen werken nauwelijks en vermogen zit er ook niet in.

Geen LOI studie? -O- :') Wel n rijkspappie dan? Die je n olifant heeft gegeven voor je pimp's and ho's feestjuhh??? *O* *O* *O* *O*


OMG kvoel me zo..zo...s00 B433z4H!!!!! :9~ :9~ :9~ Sletjussss!!!




*kuch* Erhmz dus...

Ghe ja nja maar hopelijk zo snel mogelijk teruggeven dan :P
 
Geen LOI studie? -O- :') Wel n rijkspappie dan? Die je n olifant heeft gegeven voor je pimp's and ho's feestjuhh??? *O* *O* *O* *O*


OMG kvoel me zo..zo...s00 B433z4H!!!!! :9~ :9~ :9~ Sletjussss!!!




*kuch* Erhmz dus...

Ghe ja nja maar hopelijk zo snel mogelijk teruggeven dan :P

Nee geen LOI studie. En ook geen olifant, wel een waterbuffel.....
vanaf 7.42

Ja hij gaat zo snel mogelijk terug!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan