MF Gooi en Vechtstreek deel 84**

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga vanavond zeker nog even rijden, maar dan heb ik niet echt een route, en ik durf niet te zeggen hoe laat. Kan best zijn dat ik pas om 9 uur even snel een uurtje afritjes en rotondes ga doen. Niets al te boeiends. Maar als er vanuit hier iets ontstaat, kan ik misschien wel aanhaken. ;)
 
Moet je naar almere komen JJ :) hehehe

Maar mooi dat je goeie schoenen hebt gevonde... Zo belangrijk met sporten dat je de juiste schoenen aan hebt. En het was een gezellig middag hoorde ik :) Was ook heerlijk weer.

Damn TCB, zou toch wel schikken.... mss hoor je nog wat van die dame of het goed afgelopen is.

MFMM, neuh... er word regen verwacht... Ik ben een mooi weer rijder :)

Ene plex ? Vanaf de Mac van je broer ? Heeft die een Mc Donalds ? Lekker hoor :)
 
Dat met het aanmeten van schoenen aan de hand van een flimpje is echt goed inderdaad, fijn dat ze bevallen.

Deden ze bij de Klu ook. Schoenen aantrekken en een stukje lopen met een webcam op de grond, later de slow motion terugkijken en aan de hand daarvan heb ik m'n schoenen gekregen. Was een hoekje ingeruimd voor een fitnesswinkel, ben alleen even de naam kwijt. Sport2000 zou best wel eens kunnen, kan me dan ook wel voorstellen dat ze zoiets in hun eigen vestigingen ook doen, misschien als je er echt specifiek om vraagt?.
 
Kijk aan..... toch nog één goede daad verricht vandaag.
Nog aan die jongen gevraagd of ze gevallen was toen hij haar tas wilde rippen :?

Naar welke kletterpet ben jij wezen kijken dan... :?
Hmmmmmm......

images

Deze.

Jongen was erg netjes dus geen reden toe hehe.
@ TCB, schrikken joh... -O-
Gelukkig al een paar keer eerder meegemaakt dus dan valt het schrikken best mee.
Vind het altijd zo sneu voor zo een wat oudere dame.
 
Zo terug van een best apart "ritje" en verjaardag.

Ik rij bij mij thuis weg. Over de brug bij driemond zie ik ineens op het fitspad een jonge jongen zwaaien. Dus ik denk die heeft mijn sticker snel gezien. Ik ging even staan op mijn steppies(want er is daar een vangrail) zie ik op het fietspad een vrouw liggen in een beetje rare houding. Ik rij hem snel door om vervolgens mijn bike het fietspad op te knallen. Ik met alarmlichten erheen. Blijkt dat de jongen geen tel bij zich had. De vrouw was gevallen met haar fiets en had een behoorlijke hoofdwond. Ook uit haar hand stoken dingen die er niet uit hoorden te steken.
De ambu was inmiddels al in gelicht. Dus ja dan maar eerste hulp verlenen. Wat gegeven van de vrouw gevraagd. Collega's waren snel ter plaatse. Even de situatie uitgelegd. Ik kon na een kleine 3 kwartier mijn weg weer vervolgen.
Lekker over de amsteldijk en wezen kijken voor mijn helm maar helaas.
Goed gezien en goede daad :Y :}
 
Goede avond allemaal! *O*
Zo, ook weer bijgekomen van een dagje helpen verhuizen in Utrecht :)

Beetje laat maar.. Ro: Hele fijne vakantie!!

Na vandaag zijn er 30 dagen voorbij... Dus neem aan dat ik Maandag een telefoontje krijg, is dat niet het geval, dan ga ik zelf Dinsdag bellen.

Wel wat aan het rondkijken, maar vraag me af welk bedrag ik moet verwachten :P

Heb 8 April 4890 (5100 incl. afleverbeurt) betaald en hij is 4 maanden later gestolen... Eigen risico is 500. Ik denk zelf dat ik tevreden moet zijn met zo'n 3500 euro ofzo?
Heb op m'n rekening dan genoeg om te gaan winkelen rond de 4500, zodat ik niet helemaal blut ben (klein buffertje is nooit verkeerd :P ) Mocht ik echt verliefd worden op iets wat er net boven ligt dan wil ik dat best bij betalen, mijn ouders weten m'n situatie en willen best iets voorschieten :P

Ben wel al aan t kijken ;)



Ai ai ai , keuzes keuzes keuzes! *D

Wist niet dat je die motor pas zo kort man.. -O-
Spannend, ben benieuwd wat de verzekering gaat zeggen!
 
A27 is een puinzooi. :/

En dan is er nog dat KLM Open, wat het qua verkeersdrukte niet veel beter maakt. Moet je voor de gein eens kijken bij de afslag Baarn-Noord aan de A1. Dan zie je door de toerbussen de weilanden niet meer. :X

Kwam ik langs niets te zien :P Ging maar even via Anna's Hoeve terug :)
 
Waar heb je dat laten doen dan?? Want ik heb nu Asics, maar na ieder loop heb ik aan beide voeten een blaar... :?
Heb me wel laten adviseren bij de Sport2000, maar ja..

Owja.. :W Leuk jou en Achi nu ook ontmoet te hebben :)
Bij de Run2Day in Almere, volgens Noor is er ook 1 in Utrecht.

In het kort; je krijgt een 'neutrale' schoen om eerst een stukje op te lopen, dat wordt gefilmd en dan gaan ze kijken naar de houding van je voeten bij het neerkomen, rust en afzetten. Vervolgens gaan krijg je verschillende schoenen die bij je 'loop' passen (wordt weer gefilmd). Na 3 verschillende schoenen had ik de juiste. Mooi ook om te zien dat je duidelijk het verschil per schoen voelt (als je weet waar je op moet letten).

Van de week als de spierpijn weg is maar eens een stukje mee lopen *O*



edit:
Waar heb je precies blaren? Heb je daar aan de binnenkant van je schoen toevallig stiksel of naden zitten? Naden in je sokken? Goede ventilerende sokken?
 
Laatst bewerkt:
De Cat staat weer binnen met 'nieuw' rubber (banden van de Kawa en Cat gewisseld). Grappig om te zien dat de kleine dingen waar je rekening mee moet houden bij de Kawa met velgen (de)monteren... dat ze daar bij de Cat (6 jaar jonger) eenvoudige oplossingen bedacht hebben *D

De ZZR staat nog even zonder velgen... komt morgen wel :Y
 
Even inventariseren, wie ging er nou ook alweer naar de MFMM? Ieder op eigen gelegenheid, of met z'n allen verzamelen en gezamenlijk die kant op? Via een route of gewoon direct richting Veenendaal?

MF Gooi & Vechtstreek op de MFMM;

- Lankho09
Ja, morgen ben ik erbij; rij alleen helemaal binnendoor met mijn brik. Ben om 10:45 bij de McSnack in Soesterberg.

Wie is er nu bang voor regen? De Bikkelmeeting was ook heel gezellig en de meeting wordt zeker niet weer uitgesteld

Marc (net de pretfles voor de 2e keer vandaag verstopt !!!) 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan