MF Gooi en Vechtstreek deel 84**

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sow hèhè terug van Housewarming/verjaardag/nogeenverjaardag in Amersfoort. Flesje was na een uur al opgehaald :')

Even inventariseren, wie ging er nou ook alweer naar de MFMM? Ieder op eigen gelegenheid, of met z'n allen verzamelen en gezamenlijk die kant op? Via een route of gewoon direct richting Veenendaal?

MF Gooi & Vechtstreek op de MFMM;

- Lankho09
ff naar beneden scrollen! :Y

Wil wel rijden, maar heb geen routes én TomTom is niet te vinden...
ff naar beneden scrol.... ;)

Plexat je hebt mail ;)

Thnx dear! ;)

Naaf allemaal :W
In slaap gevallen op de bank :z Zot, fijne vakantie! 8-) Ritje gemist -O- Girl gefeliciteerd met de ski's *O* TCB goed werk :} X' airback fimpje *auuuwwwww* het zullen je vrienden maar zijn.. :X Run2Day in Utrecht heeft inderdaad een voetencamera met analysegeneuzel :Y Lankh, en de rest, verder nog lekker gereden? :]
:^

avond :W


heerlijk gereden vandaag. En lekker op terras gezeten in amsterdam.

Echt veel animo voor MFMM is er niet lees ik. Naja morgen maar even kijken of het niet te extreem regend. Als het redelijk weer is dan ga ik wel even kijken.
ff naar beneden .... |(
 
Beter een keer hier op de dijk teun, piccie en filmpje wil ik wel maken dan ;)


Morgen... :N
 
Morgen een leuk ritje binnendoor naar de MFMM inVeenendaal
:]
full
full
full


Route gesponsord door Xtra! *O* *O*

Verzamelen bij de Esso op de Soestdijkerstraatweg om 09:15 uur, vertrek om 09:30 uur.
Wil niet te laat aankomen daar

Wie gaat er mee?


- Plexat


naam toevoegen en kwootjes verwijderen
 
Laatst bewerkt:
:/ wat zie ik nou? Nét geen KD? -O-

Yep :Y , iemand anders was belangrijker 3 seconden later -O- en wilde niet meteen met een KD foto op het forum (die staat bij de circuitrijdende dames *D )


Welkom hier ;)
Stel je ff voor aan het zooitje hier.
Wie hier meestal ronddwalen kun je zien in de OpeningsPost :Y

Oh ja :$ Hoi al te saam, ik ben Anoek en als je meer wilt weten moet je via mijn profiel maar ff onze hyves bekijken! (Goed zo?)

Leuke quote trouwens die: Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat ie niet andersom stond... :}
 

Idd. leuk modelletje.... ik vind deze ook erg mooi.....

[afbeelding]

..... misschien volgend seizoen maar eens wat geld aan uitgeven.

Maar eerst moet Girl maar eens een nieuwe botsmuts kopen..... alhoewel... die heeft vandaag al nieuwe ski's gekocht.

[afbeelding]
Tis van Long Way Down, Ewan McGregor's helm.

Wil ook zo'n helm model hebben, of van Shoei. Hangt af van pasvorm.
 
Morgen een leuk ritje binnendoor naar de MFMM inVeenendaal
:][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Route gesponsord door Xtra! *O* *O*

Verzamelen bij de Esso op de Soestdijkerstraatweg om 09:15 uur, vertrek om 09:30 uur.
Wil niet te laat aankomen daar

Wie gaat er mee?


- Plexat


naam toevoegen en kwootjes verwijderen
Zo das wel vroeg zeg. Ik denk niet dat ik zo vroeg er ben. Dan maar alleen even naar amersfoort.

:/ wat zie ik nou? Nét geen KD? -O-

Yep :Y , iemand anders was belangrijker 3 seconden later -O- en wilde niet meteen met een KD foto op het forum (die staat bij de circuitrijdende dames *D )


Welkom hier ;)
Stel je ff voor aan het zooitje hier.
Wie hier meestal ronddwalen kun je zien in de OpeningsPost :Y

Oh ja :$ Hoi al te saam, ik ben Anoek en als je meer wilt weten moet je via mijn profiel maar ff onze hyves bekijken! (Goed zo?)

Leuke quote trouwens die: Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat ie niet andersom stond... :}
Hoi Anoek alles goed :W
 
Naaf :W

QTBoy; held!! :j

Anoek; welkom hier... jij bent ook lekker aan het quoteverqluoten zie ik ;)

Ben benieuwd hoe de verhuizing van Ruff en Lous gaat.

wil iedereen voor me duimen?? Heb net een sollicitatie verstuurd *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan