MF Gooi en Vechtstreek deel 84**

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij noemt Jon je UtrechtError, toch? Hoest met je? Alweer nachtritje gedaan?
:W
UtrechtError idd :')


Hoe ben jij hier terecht gekomen? Nog geen nachtrit gehad, zal in de winter nog wel 'n keer komen :+ Met mij gaat 't lekker hoor ;)

















Slapen :Z Morgen drankbeurs, beetje voordoen als 'n ondernemer en gratis drinken :W :X
 
Laatst bewerkt:
Anoek welkom! :W

Duimen voor Diddle, will do! :Y Maar aan het solliciteren? Dacht dat je gewoon zwangerschapsverlof had? :?

Mooi ding Erwin! :Y :9~

@CF: Gaaf hoor, die rit! Maar hoe laat was dat dan? Reed rond 13.00 in Driebergen en heb er helemaal niets van gezien? :?

@Plex; Sorry, maar dat is me net even te vroeg. Dan moet ik echt over een kleine 4 uur m'n nest uit, dat gaat het niet worden. Misschien tot in A'foort! :Y

Een vriend is nou aan het lessen, misschien dat ik die morgen wel even achterop parkeer en meezeul die kant op. :)
 
Naaf :W

QTBoy; held!! :j

Anoek; welkom hier... jij bent ook lekker aan het quoteverqluoten zie ik ;)

Ben benieuwd hoe de verhuizing van Ruff en Lous gaat.

wil iedereen voor me duimen?? Heb net een sollicitatie verstuurd *O*

:W Anoek

Ruff en Lous zijn verhuisd :Y Vrijdagavond hebben MF-ers Jantah, JeGo en ik zei de gek geholpen.. vandaag heb ik enkel Jantah daar gezien en zoals vrijdag ook de broertjes van Ruff etc... vandaag was Pa er ook weer (voor degenen die het herinneren, hij was diegene met een hele dikke 1400 Kawa op de DynoRun-dag van 't Gooi-topic)..
Morgen gaan ze schilderen, maandag gaat de vloer erin.. en de rest.. dat gaat Ruff ongetwijfeld zelf melden als ie z'n ruimte geclaimed heeft om z'n PC neer te zetten.. moet ie ook wel internet hebben daar :)

Sollicitatie? oei.. succes in deze periode.. :/
 
Zo laatste kans om uit te slapen deze vakantie en Jan is om half 7 wakker B|


Oh ja :$ Hoi al te saam, ik ben Anoek en als je meer wilt weten moet je via mijn profiel maar ff onze hyves bekijken! (Goed zo?)
Welkom *O*
wil iedereen voor me duimen?? Heb net een sollicitatie verstuurd *O*
Duimduimduim :Y
En volgens mij mis ik een post van Jantah :?
Inderdaad...
Jantah in "[centraal] MF-er gespot post het hier de..."
@Jantah: mag ik m lenen?
Weet je toch? ;)




@Plex: Kom zo die kant op. Motor staat in de wax, die regen loopt er vanzelf weer af :P
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Goehoehoeeeedemorgen!!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*


@ Anoek: Haai! :W *O*

@ Maan: duimen overbodig... ga jij gewoon krijgen ;) :j

@ Verhuizerts: :}

@ MFMM: Neh...... ;)



Nozem update: gister ketak gehad en pillen slaan aan bij het kereltje! *O*
Dinsdag gaat ze nog ff met 'm naar de da en als daar het sein veilig gegeven worden komtie met zussie bij ons wonen, kenniewachtenieeeeeee *O* *O* *O* *O*
 
ik had heel ff de neiging om mee te hippen.....



Doe ik niet :N maar ben wel blij voor je :P
 
sorry ik wou meerijden met plex tot uur of 12 maar het gaat mij te hard regenen vel plezier
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Goehoehoeeeedemorgen!!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*


@ Anoek: Haai! :W *O*

@ Maan: duimen overbodig... ga jij gewoon krijgen ;) :j

@ Verhuizerts: :}

@ MFMM: Neh...... ;)


Nozem update: gister ketak gehad en pillen slaan aan bij het kereltje! *O*
Dinsdag gaat ze nog ff met 'm naar de da en als daar het sein veilig gegeven worden komtie met zussie bij ons wonen, kenniewachtenieeeeeee *O* *O* *O* *O*

Hoi Coonie!!
 
Laatst bewerkt:
Nozem update: gister ketak gehad en pillen slaan aan bij het kereltje! *O*
Dinsdag gaat ze nog ff met 'm naar de da en als daar het sein veilig gegeven worden komtie met zussie bij ons wonen, kenniewachtenieeeeeee *O* *O* *O* *O*
Leuk! *O*

[me="Jantah"]gaat nog meer duimen :Y[/me]
 
Goeiemoggeuh :W

Tis nu nog droog, maar als je naar buienradar kijkt komt er toch flink wat aan... Deze jongen stapt mooi niet op. Voor diegene die wel gaan... Heel veel plezier.

Nu maar even tijd om de koffie aan te zetten.
 
Goede morgen!!

Blijf nog ff mooi liggen als in buienradar mag geloven ;)

@Diddle; duim vrolijk met je mee
@Anoek; :W hoi!
@Coon; bijna!!! *D


zo en nu verder slapen...
 
Mogguh :W

Duimen voor Diddle, will do! :Y Maar aan het solliciteren? Dacht dat je gewoon zwangerschapsverlof had? :?

Heeft ze ook gewoon, ze solliciteert ook niet omdat ze zonder werk zit :N ;)

Nozem update: gister ketak gehad en pillen slaan aan bij het kereltje! *O*
Dinsdag gaat ze nog ff met 'm naar de da en als daar het sein veilig gegeven worden komtie met zussie bij ons wonen, kenniewachtenieeeeeee *O* *O* *O* *O*

*O* *O* *O*
Goed nieuws! *D
 
@Noor; echt niet! 1 verkeerde beweging en de pijn schiet er steeds in. tijgerbalsem geeft niet veel gedaan afgelopen nacht :(


Mooie tij om nog ff 1x om te draaien ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan