MF Gooi en Vechtstreek deel 84**

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog 48 te gaan.

Pff, net twee uur boksen gehad. Best intensief eigenlijk, meer dan ik verwacht had. _O-

*Beetje een lamme arm. :+
 
Yup...sterker nog, ik juich dit toe!

Overheid: goh, we hangen hier camera's neer met het doel X, en de beelden bewaren we 7 dagen.
2e Kamer: prima, akkoord.
En er komt een wet.

Vervolgens komt het in dit geval heel mooi uit dat de beelden geen 7 dagen maar stiekem 21 dagen worden bewaard, voor doel Y. En ach....daar gaan we niet moeilijk over doen, het zijn criminelen dus veroordelen maar!

Als de overheid zich al niet aan de wet gaat houden......waarom wij dan wel? :P

Het zou mij echt niks kunnen schelen of ze die beelden 7 dagen of 21 dagen bewaren....het gaat erom wat ze ermee doen. En als die beelden alleen gebruikt worden om criminelen te pakken en op te sluiten dan mogen ze die beelden van mij part 3 maanden bewaren :Y
Of ik dan 3 maanden later nog wildplassend terug te vinden ben of 7 dagen....als ze er echt op zouden zoeken dan kunnen ze dat binnen die 7 dagen ook wel :P
 
Zo.. wij zijn weer terug uit de stad. Kindjes hebben zich voorbeeldig gedragen, Louise 2 paar nieuwe laarzen en Dora pantoffels, mama nieuwe schoenen en wat lekkers van Rituals, bij X even op de koffie/limonade/cola geweest. Was een lekker middagje.

Nocer; daar hou ik je aan ;)

Jeempig, dit deeltje zit al bijna vol zeg...

Oh en er werd om tieten gevraagd las ik :+

male%20torso.jpg
 
Is wel druk met die 2 kleine, om er dan nog bij te sporten kan ik begrijpen dat dat niet heel goed gaat.

Ja is ook zo, tegen de tijd dat eten gekookt is en opgegeten, alles opgeruimd is hier, kleine op bed ligt etc is het 20u en dan ben ik blij dat ik ff kan zitten ;)
 
Ja is ook zo, tegen de tijd dat eten gekookt is en opgegeten, alles opgeruimd is hier, kleine op bed ligt etc is het 20u en dan ben ik blij dat ik ff kan zitten ;)
De training die ik nu volg is goed als je weinig tijd hebt en toch een volledige workout wilt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan