MegaMeeting 12 september - foto's en video

Status
Niet open voor verdere reacties.
zit niet te zeiken kerel daar kan ik echt :( weet je wat ik kap wel met de site elke keer als ik iets zeg of wtf wat dan ook krijg ik gezeik, van gebruik comma'of hooft letter kan je wel spellen . :( lul niet zo, ik ga wel van de site af ben het echt spuug zag altijd gezeik zo wilde echt kwijt laterss B| B| :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( B| B| B| B| |( |( |( |( |( |( |(


Maak je er niet druk om ik schrijf ook vak alles verkeerd
Ik hep me er bij neer ge legt wat andere zegen
Het zegt meer offer die genen die er over zijken
Zij schijnen het leuk te vinden maar zijn zelf zeer zeer zeer triest mensen die dit ook hebben griet ttelAar wubelokels jan de boefrie en nog meer DUS WE ZIJN NIET ACHTELIJK
 
Maak je er niet druk om ik schrijf ook vak alles verkeerd
Ik hep me er bij neer ge legt wat andere zegen
Het zegt meer offer die genen die er over zijken
Zij schijnen het leuk te vinden maar zijn zelf zeer zeer zeer triest mensen die dit ook hebben griet ttelAar wubelokels jan de boefrie en nog meer DUS WE ZIJN NIET ACHTELIJK

:Y
Mijn zoontje van 7 jaar heeft op school veel moeite met lezen en veel signalen wijzen in de richting van authisme dyslectie, wij oefenen thuis heel veel met hem om een beetje bij te blijven.
Ik heb juist veel respect voor dat mannetje die zich 200 % in zet om toch zoveel mogelijk handigheidjes te leren om er mee overweg te kunnen.
Ik heb zelfs het idee dat hij veel slimmer is dan kinderen die dit niet hebben omdat hij juist allerlei foefjes moet bedenken om woorden te herkennen...
Dus het woord achterlijk is helemaaaaal niet van toepassing !
Authisme dyslectie is niet handig maar heeft helemaal niets te maken met je IQ of iets dergelijks.
Zo, dat is er uit ! :Y
 
Laatst bewerkt:
Maakt niet uit wat je hept niemand is perfect
Motor rijden is zz een afwijking
 
he xbrman mijn aandacht is gewekt. maar hoezo? heeft een en ander met elkaar te maken.
weet dat in het openbaar er over praten moeilijk is.
wil je een en ander kwijt/hart luchten.
heb er zelf al 53 jaar mee te maken.
(sorry,e.e.a., weet even geen betere tekst.)
 
he xbrman mijn aandacht is gewekt. maar hoezo? heeft een en ander met elkaar te maken.
weet dat in het openbaar er over praten moeilijk is.
wil je een en ander kwijt/hart luchten.
heb er zelf al 53 jaar mee te maken.
(sorry,e.e.a., weet even geen betere tekst.)

Sorry ik bedoelde dyslectie, niet autischme !
Mijn fout... :?
Veel mensen denken altijd dat als je moeilijker kan lezen of schrijven dat je dan op 1 of andere manier dom / achterlijk bent of zo en om dat soort kortzichtige mensen kan ik me erg kwaad maken.
We krijgen een goede begeleiding voor onze zoon door een logopedist en zijn school maar het is nog niet helemaal zeker of hij dyslectie is.
Dat weten we pas na een test die ze met hem gaan doen over een paar maanden.
Waarom zou dit topic vervuiling zijn ?
Niemand heeft het hier meer over de megameeting... :+
 
klopt we nemen het gewoon over. *O* *O* *O* *O*




zeker komt de combinatie voor. :Y
maar gelukkig heeft het een, niet per definitie met het ander te maken.
bij mijn in huis, is helaas de combinatie erg vaak voorkomend.
vandaar mijn interesse.
maar goed, het hebben van dyslectie op zich, is in een openbaar foren met helaas onwetende mede lezers, een crime voor de mensen met dyslectie.

;)
 
wat ik alleen jammer vind is dat de testen pas op 7 jarige leeftijd bij hem word afgenomen.
aan jou woorden af te leiden, is dat je al met een programma begonnen bent.
hulde. *O*

ook dat het erkend word dat het mogelijk zo zou kunnen zijn.
ik maak helaas nog te vaak mee, dat ouders ontkennen. :N
vaak uit een valse schaamte, of uit de onwetendheid en vooroordeel van achterlijk zijn van het kind.

:?
 
klopt we nemen het gewoon over. *O* *O* *O* *O*




zeker komt de combinatie voor. :Y
maar gelukkig heeft het een, niet per definitie met het ander te maken.
bij mijn in huis, is helaas de combinatie erg vaak voorkomend.
vandaar mijn interesse.
maar goed, het hebben van dyslectie op zich, is in een openbaar foren met helaas onwetende mede lezers, een crime voor de mensen met dyslectie.

;)

Ik kwam per ongeluk op het woord autisme omdat ik daar ook wel eens mee te maken heb,
2 huizen verder op in mijn straat wonen 4 jongeren (begeleid wonen) die autisme hebben.
Dit zijn hartstikke gezellige en leuke mensen.
Met 1 van hen heb ik zelfs in onze straat tijdens de halve finale van het nederlands elftal een beamer en een geluidsinstallatie geregeld en er met de hele straat een groot feest van gemaakt.
Hij was DJ en zorgde dus voor het geluid en de muziek in de pauze.
Maar autisme en dyslectie tegelijk is behoorlijk heftig lijkt mij...
 
Ja ik hep het altijd ook moeilijk ge vonden om te posten
Maar hep er nu schijd aan
En dom zijn we niet ben 33 en geef leiding aan 6 man en verdien ver booven modaal
Dus mensen moetten maar zegen wat ze welen
Mar ieder 1 die dit handicap heeft maak je er niet druk om
En blijf lekker posten
 
wat ik alleen jammer vind is dat de testen pas op 7 jarige leeftijd bij hem word afgenomen.
aan jou woorden af te leiden, is dat je al met een programma begonnen bent.
hulde. *O*

ook dat het erkend word dat het mogelijk zo zou kunnen zijn.
ik maak helaas nog te vaak mee, dat ouders ontkennen. :N
vaak uit een valse schaamte, of uit de onwetendheid en vooroordeel van achterlijk zijn van het kind.

:?

De logopedist zegt dat je pas op 7 jarige leeftijd echt kunt testen of het zo is maar omdat zijn juf al eerder merkte dat hij meer moeite met lezen en schrijven had heeft ze ons al eerder een signaal gegeven.
Ze heeft zelf studie naar dyslectie gedaan vandaar dat ze er vroeg bij was.
Ik oefen 4 x per week met hem en hij gaat 1 x per week naar de logopedist en op school krijgt hij extra ondersteuning.
Ik zie wel dat het langzaam wat beter gaat, hij moet echt veel oefenen om bepaalde lettercombinaties te herkennen.
Ik ben benieuwd wat er straks uit de test komt...
 
Ja ik hep het altijd ook moeilijk ge vonden om te posten
Maar hep er nu schijd aan
En dom zijn we niet ben 33 en geef leiding aan 6 man en verdien ver booven modaal
Dus mensen moetten maar zegen wat ze welen
Mar ieder 1 die dit handicap heeft maak je er niet druk om
En blijf lekker posten

Dat is de juiste instelling man !
Respect. :}
 
De logopedist zegt dat je pas op 7 jarige leeftijd echt kunt testen of het zo is maar omdat zijn juf al eerder merkte dat hij meer moeite met lezen en schrijven had heeft ze ons al eerder een signaal gegeven.
Ze heeft zelf studie naar dyslectie gedaan vandaar dat ze er vroeg bij was.
Ik oefen 4 x per week met hem en hij gaat 1 x per week naar de logopedist en op school krijgt hij extra ondersteuning.
Ik zie wel dat het langzaam wat beter gaat, hij moet echt veel oefenen om bepaalde lettercombinaties te herkennen.
Ik ben benieuwd wat er straks uit de test komt...


Dat is de juiste instelling man !
Respect. :}~[/quote]
wees maar blij dat de al bij 7jarig testen bij mijn was het pas toen ik 10 jaar was maar goed kan aardig uit de voeten komen met spellen en andre bijzaken.
 
Laatst bewerkt:
xbrman.
een van mn zoons had in zn autistisch gedrag, de gewoonte niets te willen herhalen.
als de juf hem een blad had voorgelegd, met bijvoorbeeld de letten A, die hij moest na schrijven om het te leren, schreef tie hem een keer na, en verdomde hij het om um nog eens te schrijven.
en als we het dan aan hem vroegen, waarom niet het blad of regel vol, was zn antwoord steevast ik kan het toch! kijk maar.
hij liep ook niet zo stevig en de fijne motoriek was niet goed.
bij de fysio, waar we met hem naar toe gingen, moesten we iedere keer iets nieuws verzinnen.
moest hij van de therapeut over een witte lijn lopen, deed ie perfect, vraagt de man en nu terug over de lijn.
bram(de zoon) bleef stoïcijnser staan, alleen als ik dan op een andere manier, het zelfde aan hem vroeg, kwam ie terug. 8-)
 
De logopedist zegt dat je pas op 7 jarige leeftijd echt kunt testen of het zo is maar omdat zijn juf al eerder merkte dat hij meer moeite met lezen en schrijven had heeft ze ons al eerder een signaal gegeven.
Ze heeft zelf studie naar dyslectie gedaan vandaar dat ze er vroeg bij was.
Ik oefen 4 x per week met hem en hij gaat 1 x per week naar de logopedist en op school krijgt hij extra ondersteuning.
Ik zie wel dat het langzaam wat beter gaat, hij moet echt veel oefenen om bepaalde lettercombinaties te herkennen.
Ik ben benieuwd wat er straks uit de test komt...


Dat is de juiste instelling man !
Respect. :}\
wees maar blij dat de al bij 7jarig testen bij mijn was het pas toen ik 10 jaar was maar goed kan aardig uit de voeten komen met spellen en andre bijzaken.[/quote]

Dus je hebt op school tot je 10e jaar aan moeten worstelen voordat het echt onderkend werd, maar goed ze er nu beter op letten.
 
xbrman.
een van mn zoons had in zn autistisch gedrag, de gewoonte niets te willen herhalen.
als de juf hem een blad had voorgelegd, met bijvoorbeeld de letten A, die hij moest na schrijven om het te leren, schreef tie hem een keer na, en verdomde hij het om um nog eens te schrijven.
en als we het dan aan hem vroegen, waarom niet het blad of regel vol, was zn antwoord steevast ik kan het toch! kijk maar.
hij liep ook niet zo stevig en de fijne motoriek was niet goed.
bij de fysio, waar we met hem naar toe gingen, moesten we iedere keer iets nieuws verzinnen.
moest hij van de therapeut over een witte lijn lopen, deed ie perfect, vraagt de man en nu terug over de lijn.
bram(de zoon) bleef stoïcijnser staan, alleen als ik dan op een andere manier, het zelfde aan hem vroeg, kwam ie terug. 8-)

Bij mijn zoontje (Luca) is het wel zo dat als hij en woord éénmaal goed opgeschreven had het wel veel moeite kostte om het hem nog een keer te laten doen.
Ik denk dat het bij hem dan zo veel moeite heeft gekost om dat te doen dat hij dan niet meer de fut heeft het nog een keer te doen.
Maar gezien jou verhaal zal ik dat toch ook eens bij Luca in de gaten gaan houden.
 
ja dat klopt maar je hoopt dat het toch zo vroeg mogelijk word onderkend.
wand hoe langer er mee word gewacht, hoe meer de frustratie oploopt bij het kind, en dan ontwikkelt zich een faal angst vanjewelste.

Kan ik me voorstellen, bij Luca is de faal angst gelukkig nog niet waar te nemen.
Dat komt omdat we hem altijd uitleggen dat iedereen wel ergens moeite mee heeft.
Dan noemen we punten op waar hij wel goed in is en anderen niet en dat het helemaal niet erg is.
Je probeert toch het beste voor je ventje te doen en hem in het leven de beste kansen te geven.
 
Dus je hebt op school tot je 10e jaar aan moeten worstelen voordat het echt onderkend werd, maar goed ze er nu beter op letten.
valt nog tegen.
er word nog heel wat afgerodsooit op scholen.
helaas, maar ook wel eens gelukkig , leerkrachten zijn ook maar mensen.
en ieder mens beoordeeld anders.
is er op de school niet een gezond overleg klimaat dan word e.e.a. nog wel eens onder de tafel geschoven.
waardoor herkenning en erkenning te laat komt.
 
Dat komt omdat we hem altijd uitleggen dat iedereen wel ergens moeite mee heeft.
Dan noemen we punten op waar hij wel goed in is en anderen niet en dat het helemaal niet erg is.
Je probeert toch het beste voor je ventje te doen en hem in het leven de beste kansen te geven.
maar hou in de gaten dat de druk niet te groot word,
kijk waar hij wel goed in is, in sport of zo of tekenen muziek noem maar op.
en prijs hem de hemel in. O-)
heel goed voor zn ego. :Y
kloten aan bromfietsen als ie oud genoeg is. 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan