MegaMeeting 12 september - foto's en video

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee het heeft niks met hokjes denken te maken maar als die mensen naar Mooie Kawasaki's willen kijken hoeven ze niet te zoeken :) en staat alles mooi op een rij :P


Tja en dan kom ik aan met mijn Kawa en dan moet ik toch maar weer terug naar de choppergroep?? O-) :X

Eindelijk eens foto's van mij gemaakt terwijl ik rij, nondaju, wat lijkt die motor dan verrekte klein
 
Laatst bewerkt:
Tja en dan kom ik aan met mijn Kawa en dan moet ik toch maar weer terug naar de choppergroep?? O-) :X

Eindelijk eens foto's van mij gemaakt terwijl ik rij, nondaju, wat lijkt die motor dan verrekte klein


Kawasaki is Kawasaki dus altijd goed ;) .

maar mensen ik heb een Filmpje Geupload van de Rit die ik gefilmd heb van Amersfoor naar Veenendaal


hopelijk word deze link toegevoegd in het begin van de topic met mij naam ;)
 
@ De persoon die ff voor 11uur op de rotonde foto's aan het maken was.
K ben wel erg benieuwd naar je foto's. Als het goed is sta k daar namelijk erg goed op. K zwaaide nog naar je. Hopelijk meld je je snel!! Alvast bedankt!!
 
Kawasaki is Kawasaki dus altijd goed ;) .

maar mensen ik heb een Filmpje Geupload van de Rit die ik gefilmd heb van Amersfoor naar Veenendaal


hopelijk word deze link toegevoegd in het begin van de topic met mij naam ;)
haha, nou snap ik waarom jij zo lang achter die auto bleef hangen.. Vroeg me al af waarom ;)
 
idd zodat ik wat mooie beelden had :) welke motor rij jij dan ??? altans op welk moment rij je lang in het filmpje ?
Daar waar jij achter de tweede auto blijft hangen, je ziet me bijna niet in beeld je ging net met je hoofd heen en weer... Ik rij op een GS Dakar, reed als enige op een All road mee van die hele groep.
 
Kawasaki is Kawasaki dus altijd goed ;) .

maar mensen ik heb een Filmpje Geupload van de Rit die ik gefilmd heb van Amersfoor naar Veenendaal


hopelijk word deze link toegevoegd in het begin van de topic met mij naam ;)
Leuk filmpje GrimReaper :) door de gele Yamaha is het altijd zon
 
DSC_7103.jpg

Wild thing...you make my heart sing...
You make everything
Groooooovy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan